Painatko enemmän kuin miehesi?
Jos painat enemmän kuin miehesi, onko tämä aiheuttanut ongelmia?
Kommentit (19)
En. Painohullu taas vauhdissa, voi sua.
En. Mies painaa päälle 80kg, itse 46kg.
Taidan nyt painaa enemmän kuin kumppanini. Ei ole itseaiheutettua, vaan vakavan sairastumiseni ja siihen liittyvän lääkitykseni.
Ja on aiheuttanut ongelmia. Vika itsessäni ja asian käsittelemisessä. Koen huonommuutta, en ole sinut ollenkaan muuttuneessa kehossani, jota häpeän suuresti. En asu kumppanini kanssa yhdessä ja kynnyskysymykseksi on noussut yhdessä oleminen, en uskalla kohdata häntä ollenkaan.
En. Taitaa olla parikymmentä kiloa eroa.
Vierailija kirjoitti:
En. Mies painaa päälle 80kg, itse 46kg.
Lähes sama tilanne meillä! Painan 49 kg ja mies reilu 85 kg.
Mä olen mies, en rimpula, enkä ylipainoinen (käsittääkseni) joku vois jopa sanoa atleettinen. Aina ollut. Paino aikuisiällä vaihdellut 80-90kg olen 183 pitkä. Tähän mennessä jokainen nainen jonka kanssa olen seurustelun aloittanut on ollut mua 10-25kg kevyempiä ja kun parisuhde on loppunut ovat olleet mua painavampia. Ja ei, parisuhde ei ole loppunut siihen, että vaaka on kertonut jotain, vaan siihen miten kaikki nää naiset on muuttunut sen ylipainon myötä. On tullut itseinhoa, masentuneisuutta, mikään ei enää tunnu kiinnostavan jne. Onko se sitten ongelma, ehkäpä.
Tietenkin painan enemmän, koska mitäpä ne pikselit painais?
En edes pystyisi. Mies painaa yli tuplat sen mitä minä.
Minä 70kg ja mies 130kg. Jos painaisin miestäni enemmän, en pääsisi sängystä ylös.
30 kiloa vähemmän mutta silti 15kg liikaa
Vierailija kirjoitti:
Minä 70kg ja mies 130kg. Jos painaisin miestäni enemmän, en pääsisi sängystä ylös.
Ajattelet skenaariota vain niinpäin, että itse painaisit yli 130 kg? Entä jos miehesi paino putoaisin 80 kiloon ja oma painosi nousisi 90 kiloon? Kai nyt sen kokoisena pääsisit ylös sängystä?
En paina, mies on kyllä lähes 30 kg painavampi.
Mä olen jotain 15kg miestä painavempi. Ei ole ongelmia.
Mies 15cm pidempi ja 10kg kevyempi kuin minä. Olen pulska. Mikä tässä nyt voisi olla ongelma? En ymmärrä.
Naisystäväni painaa lähes tuplasti minua enemmän, olen 65kg ja hän painaa 120kg. Juuri tilasi taas woltilla herkkua.
1kg