minkä asian ostaminen kaupasta nolottaa eniten?
Minua nolottaa eniten ostaa vessapaperia. Joo tiedän kyllä että se on typerää, mutta laitan aina miehen ostamaan vessapaperit. Kuukautissiteet eivät nolota. Muita höpsöjä?
Kommentit (148)
Kondomit. Olen aina ostanut vain netistä.
Ei kai mikään. Tai no joskus nolottaa herkuttelupäivinä ostaa pelkästääm roskaruokaa tai herkkuja :D Nuorempana nolotti ostaa mummolle virtsankarkailusuojia/jotain vaippoja :D
Raskaustesti. Vasta piti ostaa ja laitoin hihnalle maitopurkin alle, nolotti kyllä kun muut saman kassan asiakkaat olivat vanhoja miehiä... Onneksi kassaneiti tajusi tilanteen, laittoi maitopurkin nätisti testin päälle kun oli piipannut viivakoodin eikä paketti vilahtanut ulkopuolisille :D Kiitos!!
Alkoholin. Ainakin lähikaupassa. Olen Pph niin tuntuu että aina joku katsoo kieroon jos ostan pari saunaolutta.. Kun eihän me nyt saatais normaaleja ihmisiä olla.. ;)
Alkoholi. Oli tuossa taannoin suuremman porukan pippalot ja lupasin hankkia kaljat, kun niitä itsekkin juon. No niitähän pitikin istaa sitten peräti 2 laatikollista. Koskaan ei ole kassalla hävettänyt, mutta siinä kun nostelin ne laatikot peräkanaa hihnalle kerä yhden hikisen pähkinä pussin alkoi väkisinkin hävettämään. Ja vielä kamalanpaa oli kantaa ne pitkän matkaa (ainakin tuntui pitkältä) autolle hiki päissään. Mietin vaan mielessäni, että "Joo, minähän ne nämä kaikki tästä kiskasen, älkää tuijottako!"... :D
Raskaustestit. Olen nuori ja pelkään kassan alkavan miettimään tilannettani.
[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 18:59"]Minua nolottaa eniten ostaa vessapaperia. Joo tiedän kyllä että se on typerää, mutta laitan aina miehen ostamaan vessapaperit. Kuukautissiteet eivät nolota. Muita höpsöjä?
[/quote]
ite aina naureskelen meidän teineille että varokaa vaan ettei naapurit luule että tekin (siis ne teinit) käytätte paskapaperii:-D
[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 01:11"]
Ostin vuosia sitten olutta muuttoporukalle. Mielestäni oli todella noloa ostaa kaamealta haisevaa litkua, jota juovat yhteiskunnan vähäosaiset ja heikkolahjaiset yksilöt.
Tupakkaa en osta koskaan kenellekään. Jokainen saa myrkyttää itsensä haluamallaan tavalla, mutta muiden myrkyttäminen on ala-arvoista.
[/quote]
:D etkö sä saanut muuttoavuksesi muita kuin yhteiskunnan vähäosaisia ja heikkolahjaisia yksilöitä?
Pakastepitsat. Oon varma että myyjät muistaa, miten usein ostan...
[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 19:00"]Liukkari. Käytetään anaaliseksissä, jotenkin häiritsee jos kassa ajattelee viivakoodin ottaessaan että "jaaha, nuo aikovat panna kakkoseen".
[/quote]
Käytetään sitä ihan normaaliinkin yhdyntään. Mutta kieltämättä itseäkin nolotti ostaa Citymarketista sitä :)
Virtsankarkailusuojia. Ja ne tulevat minulle, joka olen alle 30. Ei muut niin hävetä. Kärsin nuorempana bulimiasta ja silloin todella hävetti ostaa ahmimismättöä. Varsinkin kun itse tiesin että yhden illan sessioihin ne "monen viikon herkut" tulee ja huomenna samanlainen satsi. Silloin kävin ostamassa niitä monesta eri kaupasta ja jopa naapurikaupungista. Tekeeköhän alkkiksetkin niin?
[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 19:12"][quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 19:00"]Liukkari. Käytetään anaaliseksissä, jotenkin häiritsee jos kassa ajattelee viivakoodin ottaessaan että "jaaha, nuo aikovat panna kakkoseen".
[/quote]
Käytetään sitä ihan normaaliinkin yhdyntään. Mutta kieltämättä itseäkin nolotti ostaa Citymarketista sitä :)
[/quote]
Siis tarkoitin, että me käytämme sitä anaaliin. Muotoilin huonosti :D
[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 19:03"]
Alkoholin. Ainakin lähikaupassa. Olen Pph niin tuntuu että aina joku katsoo kieroon jos ostan pari saunaolutta.. Kun eihän me nyt saatais normaaleja ihmisiä olla.. ;)
[/quote]Mikä on Pph?
Mua nolottaa välillä karkkipussien määrä. Oon sokerihiiri ja sitten karkkiosaston valikoima erottuu selkeesti muista terveellisistä ja vaatimattomista ostoksista. Vaik eihän ne myyjät niitä kyttää. Toiset asiakkaat ehkä... Missäs niitä "sinkkukoreja" olikaan tarjolla?
Kortsut mulla. En pysty ostamaan. Joko mies ostaa tai tilaan netistä.
Kasa einesruokaa.
Hassua että minua ei liukkarit ja wc-paperit nolota, mutta pakastepitsat nolottavat.
Nyt raskauden loppusuoralla, en kehtaa enää ostaa miehelleni saunaoluita! Hän pyysi tuoda viime la 2 pikkupurkkia olutta, enkä kehdannut, tuli olo että minun pitäisi kassalla selittää, että "joo miehelle ne menee" ja miltä se sitten kuulostaa. Onneksi mies oli ymmärtäväinen ja kävi itse ostamassa saunajuomansa.
Vessapaperi nolottaa, vaikka kaikki me paskalla käydään niin silti. Oikeastaan tilanne kassalla ei nolota vaan se, kun joutuu kantaa sitä pakettia ympäri kaupunkia kotiin mennessä.
Kaiken valmisruoan ostaminen, oikeastaan en osta muutakuin pakastepitsoja ja joskus harvoin saarioisen lättyjä ja nugetteja/lihapullia + ranskalaisia. Etenkin jos ostan nugetit ja ranut samaan aikaan niin ei jumalauta, kassa miettii että "siinä vasta hyvä ja terveellinen ateria tulossa"
Tupakan ostaminen, poltan mutta häpeän sitä. Jokainen kerta on yhtä ahdistava koska myyjä varmasti miettii miten surkea ja huono ihminen olen.
Noi valmisruoat hävettävät siksi koska oon nuori yksinasuja ja sen varmasti huomaa mun ostoksista jos kiinnittää huomiota.. ihmiset miettii että "jaaha toi asuu yksin, on nuori ja vetää pelkkiä valmisruokia"
:D jopa on ongelmat.. noistakin silti selvitään joka kerta.
Karkkien. Pelkään kassan naureskelevan minulle kun ostan sitä ja tofua, papuja, soijamaitoja sun muuta. "Luuleeko toi läski laihtuvansa syömällä tofua, hahahaha" luen heidän silmistään.
[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 19:17"][quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 19:03"]
[/quote]Mikä on Pph?
Mua nolottaa välillä karkkipussien määrä. Oon sokerihiiri ja sitten karkkiosaston valikoima erottuu selkeesti muista terveellisistä ja vaatimattomista ostoksista. Vaik eihän ne myyjät niitä kyttää. Toiset asiakkaat ehkä... Missäs niitä "sinkkukoreja" olikaan tarjolla?
[/quote]
Siitä Pph:ta mäkin mietin? Perhepäivähoitaja?
Joskus herkkujen ostaminen hävettää, niitä on niin paljon ja muut ostokset selkeesti yhden hengen talouteen.