Etsin aina kaupassa mahd. kauniin kassaneidin
Ja nuoren. Sitten ostan ostokset siltä. Eikö ole kivaa.
M26
Kommentit (40)
Entä jos on pelkkiä miehiä kassoilla?
No kiva sulle. Meidän lähikaupassa tuo voisi olla haastavaa, nuorin ei kyllä ole nätein (liikaa elopainoa).
sama,aina parhaimman näköinen kassa tyttö.
t m39v
Siis, aivan mahtavaaa!!!!!!!!! taidat olla muutenkin oikea gigolo ja ilo naisten silmälle
Ei ole kivaa, että ällöttävät ukot tulevat minun kassalleni N 23
Itse etsin lyhimmän jonon. Olenko outo?
t. N26
Itse menen sille kassalle missä on se tietty söpö mies. Tänäänkin valitsin kolmesta vapaasta kassasta hänet. Teillä miehillä on helpompaa, itse olen monet kerrat katsonut latoessani ostoksia hihnalle että ai niin, olen ostamassa kuukautissiteitä ja juuri tämä söpö tapaus on siinä kassan takana... :D
Siis, ostatko ostokset kassalta? Maidon, leivän, kaiken, tarvitsematta hakea niitä hyllyistä? Missä kaupassa näin tehdään? Minäkin haluan tällaiseen kauppaan!
Varmaa moni mies kattoo parhaimman näkösen leidin kassalta... Teen samaa ellei jollain muulla kassalla ole selvästi lyhyempi jono. M34
Nuoret, kauniit kassatytöt vetävät puoleensa eniten asiakkaita. Tämä on fakta, ja sinänsä ihan luonnollista.
[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 18:57"]
Siis, ostatko ostokset kassalta? Maidon, leivän, kaiken, tarvitsematta hakea niitä hyllyistä? Missä kaupassa näin tehdään? Minäkin haluan tällaiseen kauppaan!
[/quote]
Kunpa ois yhtä aivokuollut ku sä. Ei tarttes murehtia mistään eikä maailma ahdistais.
Sama! Olen muutenkin visuaalinen ihminen. Yleensä mulla on tapana vielä kehua kassahenkilön ulkonäköä, itseasiassa kerran tämä johti seurusteluunkin. N24
AV-palstan lass.. eiku komistusten ainoa naistkontakti, suotakoon se heille.
Ei kai sillä sen väliä. Saattaa ne kassat katsella itsekin asiakkaita sillä silmällä.
t. Kassaneiti joka tykkää silmänruuasta tylsien työpäivien keskellä <3
[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 19:23"]
AV-palstan lass.. eiku komistusten ainoa naistkontakti, suotakoon se heille.
[/quote]
Ruma mamma kävi vastahyökkäykseen :p
Yök miten imartelevaa, että ne vanhat kurvat ja itseään Jumalan lahjana pitävät nössöt tulevat kassalleni. Voi kun saisi jotkut silmälaput, niin ei tarvitsisi nähdä noita ällötyksiä... t opiskelun oheen kassaneiti, N23
[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 18:49"]sama,aina parhaimman näköinen kassa tyttö.
t m39v
[/quote]
Varsinkin tällaiset nelikymppiset kääkät ilahduttaa kassaneidin päivää, not
[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 20:13"]
[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 19:45"][quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 19:34"] Yök miten imartelevaa, että ne vanhat kurvat ja itseään Jumalan lahjana pitävät nössöt tulevat kassalleni. Voi kun saisi jotkut silmälaput, niin ei tarvitsisi nähdä noita ällötyksiä... t opiskelun oheen kassaneiti, N23 [/quote] Ja sit kun valmistut, niin töihin hoitsuksi tai lääkäriksi miestentautien yksikköön? Ihan kiva kun nuori naislääkäri kokeilee eturauhasen peräaukon kautta. Sellanen elämän pikku nautinto. [/quote] Ei huolta, minä kun tuseeraan ja työnnän skoopin perseeseesi, niin sinä sen tunnet kyllä niin että tulee kyyneleet silmiin muttei nautinnosta ;)
[/quote]
Selkeästi julkisella puolella töissä.