Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

9 v. poika ei halua synttäreitä.

Vierailija
25.01.2015 |

Olen ihan ihmeissäni. Olen ehdottanut pojalle että voidaan pitää joko kotona Hop Lopissa. Sanoi että haluaa kutsua vain parhaan kaverinsa ja siskonsa. Tehdään niin sitten, mutta... Tulee mieleen että koulussa on kiusattu tms. Ja pelkää että kukaan ei tule. Viime vuonna oli kotisynttärit joilla oli 10 lasta ja muutama sukulainen.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tyttö halusi synttäreinä mennä risteilylle ja vielä oman perheensä kanssa. Ihanaa minusta!

Vierailija
2/17 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä kaupungin HopLopissa asutte?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

* kotona TAI Hop Lopissa :)

Vierailija
4/17 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnioita hänen toivettaan. Jos ei ole kuin pari vierasta niin on mahdollisuus panostaa sisältöön massasynttäreitä enemmän. 

Vierailija
5/17 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mäkään haluis pitää jos en asuis hop lopissa!

Vierailija
6/17 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilen myös että poikaa alkaisi nolottamaan jos kukaan ei tulisi:( ehkäpä viet itse kutsut?

Vierailija
7/17 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, minä en tuossa iässä halunut enään isoja syntäreitä vaan menimme parhaan kaverini kanssa leffaan ja syömään.
Ei ollut mitään kiusaamista tai muuta, en vaan halunut.
Kysy nyt pojalta että mitä haluaisi tehdä. Voipi olla että parhaan kaverin yökyläily peitoaa jo isot synttärit.

Vierailija
8/17 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

HopLoppiin ei ehkä kovin moni 9-v kaveri tuliskaan, on pienempien juttu. Esimerkiksi leffa ja Mäkkäri parin hyvän kaverin kanssa on oikein hyvä synttäri-idea.

Vierailija
9/17 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnioitan hänen toivettaan mutta olen ihmeissäni. Aiempina vuosina on odottanut synttäreitä kovasti, ja viime vuonna kun siskon synttärit oli Snadistadissa sanoi että haluaa seuraavat bileet siellä tai Hop Lopissa. Nyt vaan toteaa rauhallisesti " En halua kutsua ketään muita. " Väkisin tulee mieleen että on jollain tavalla pettynyt kavereihinsa, eikä halua kertoa siitä minulle.
Ap

Vierailija
10/17 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäis haluta? Ei meillä ainakaan ole aina pidetty. Olen antanut mahdollisuudeksi jotain muutakin ja joskus ovat valinneet sen toisen vaihtoehdon. Ei syynä mitään kiusaamisia. Mutta itselleni on hyvin sopinut se että remuavan lapsilauman ja synttärijärjestelyjen sijaan ollaankin tehty jotain muuta lapsen haluamaa johon vastaava summa rahaa on käytetty. Pienemmällä porukalla.

Vierailija
11/17 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 09:26"]En mäkään haluis pitää jos en asuis hop lopissa!
[/quote]

Joo. Luulen että jos sellaisessa friikkisirkuksessa asuisi olisi kotisynttärit parasta ikinä :)

Vierailija
12/17 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvitä tuo mahdollinen kiusaamisasia kuitenkin. Onko ollut muita merkkejä tällaisesta? 

Vierailija
13/17 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei poika ole halunnut kaverisynttäreitä eikä muutenkaan viihdy porukassa. Välillä käy yksi kaveri kerrallaan, mutta pääasiassa viihtyy omin päin. Poika saa juhlapäivänä yleensä valita mitä tehdään ja kun on kesällä niin usein ollaan oltu huvipuistossa.

Vierailija
14/17 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, tässä on ehkä omat odotukset nyt se pohjimmainen probleema ja se että en haluaisi menettää " pientä poikaani ". Kiitos kommenteista, toi leffa ja popparit olikin toinen ehdotukseni, mutta emme tiedä vielä meneekö synttäreiden aikaan jotain hyvää leffaa...
-ap

Vierailija
15/17 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin 8-vuotias,kun eivät isot kaverisynttärit enää kiinnostanut.Minulle riitti hyvin se kun sain viettää synttärini kolmen parhaankaverini kanssa.Ei minuakaan kiusattu en vain halunnut.

Vierailija
16/17 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 09:35"]

Joo, tässä on ehkä omat odotukset nyt se pohjimmainen probleema ja se että en haluaisi menettää " pientä poikaani ". Kiitos kommenteista, toi leffa ja popparit olikin toinen ehdotukseni, mutta emme tiedä vielä meneekö synttäreiden aikaan jotain hyvää leffaa... -ap

[/quote]

Minulle tuli myös tämä mieleen ;) Ole onnellinen kun pääset helpommalla ja tehkää jotain todella kivaa yhdessä :) Ehkä hän ensi vuonna taas haluaa kaverisynttärit.

Vierailija
17/17 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 09:34"]Meillä ei poika ole halunnut kaverisynttäreitä eikä muutenkaan viihdy porukassa. Välillä käy yksi kaveri kerrallaan, mutta pääasiassa viihtyy omin päin. Poika saa juhlapäivänä yleensä valita mitä tehdään ja kun on kesällä niin usein ollaan oltu huvipuistossa.
[/quote] Sama täälä paitsi,että tytöllä on talvella niin käydään sitten kylpylässä tai tehdään jotain mitä tyttö tahtoo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi seitsemän