Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En jaksa enää olla sinkku! On ollut niin huono tuuri miesten kanssa!

Vierailija
06.12.2021 |

Olen tykästynyt sinkkuaikanani 3 mieheen.

Mies 1: ”Olen juuri eronnut, en valmis suhteeseen” Sydämeni särkyi.

Mies 2: Johdatti harhaan, ihastuin ja sydämeni särkyi

Mies 3: ”Olen juuri eronnut, en valmis suhteeseen”. En ehtinyt ihastua, koska olin jo kasvattanut suojakuoren. Tilalla vaan pettymys ja sellainen ihmetys että miten voi kolmatta kertaa käydä näin että juttu tyssää?

En jaksa enää.

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset tuntee vetoa pelureihin ja sitten selittelee, että "on ollut huonoa tuuria", vaikka itse hakeudutaan noiden seuraan. Tuo "olen juuri eronnut" on vain selitys, että halusi vaan panna, muttei halua mitään vakavaa.

Jep tämä. Oon yrittänyt useampaa "huonotuurista" auttaa ohjaamalla oikeaan suuntaan, mutta neuvoja ei kuunnella ja jälleen poltetaan näpit ja ulistaan huonosta tuurista.

Joo, jos joku mies pitää hakua päällä suhteen aikana se on joko top jotain tai sitten liian huonoitsetuntoinen ja pohjasakkaa eikä olisi kelvannut naiselle pitemmän päälle kuitenkaan, se sama mies siis vastaajasta riippuen. Mutta se, mikä pysyy, on että kaikki on aina naisen vika.

Vierailija
42/43 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ette todellakaan ole menettäneet yhtään mitään.

Paitsi monta katkeraa pettymytstä - itseenne. Kun tuli taas oltua tyhmä ja seottua luuseriin.

Olkaa onnellisia kun olette säästyneet mokomalta. Voin monen vuoden sinkkuelämän jälkeen sanoa että tätä en vaihda, en vaikka mikä tulisi. Sitä urosta ei eteeni valkoisella hevosella ratsasta jonka ottaisin elämääni enää pilaamaan ja sotkemaan.

Miksi aina kaikki pitääkin oppia kantapään kautta? Mutta onneksi oppii ja ottaa opikseen!

Jos miestä tarvitsee, sellaisen kyllä löytää hauskanpitoon, muuhun niistä ei olekaan. Lukekaa mitä kertovat parisuhteessa elävät. Houkutteleeko?

Hyvä kello ei kuulu kauas, huono kuuluu.

Hyvien miesten ja perheenisien kanssa elävät onnelliset naiset eivät valita näillä palstoilla vaan viettävät onnellista ja hauskaa perhearkea miestensä ja lastensa kanssa.

Usein onnellisuuden näkee lasten hyvinvoinnista ja hyvästä käytöksestä. Heidän isänsä osallistuvat ja hoitavat lasten asioita sekä tietenkin kotia. Ystäväni esimerkiksi remontoi paljon, tekee hyvää ruokaa ja on todella omistautunut pojalleen jolla on kehitysvamma + on autismin kirjolla. Hän myös työskentelee kohtuullisen hyvin palkatussa työssä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme viisi