Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En jaksa enää olla sinkku! On ollut niin huono tuuri miesten kanssa!

Vierailija
06.12.2021 |

Olen tykästynyt sinkkuaikanani 3 mieheen.

Mies 1: ”Olen juuri eronnut, en valmis suhteeseen” Sydämeni särkyi.

Mies 2: Johdatti harhaan, ihastuin ja sydämeni särkyi

Mies 3: ”Olen juuri eronnut, en valmis suhteeseen”. En ehtinyt ihastua, koska olin jo kasvattanut suojakuoren. Tilalla vaan pettymys ja sellainen ihmetys että miten voi kolmatta kertaa käydä näin että juttu tyssää?

En jaksa enää.

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset tuntee vetoa pelureihin ja sitten selittelee, että "on ollut huonoa tuuria", vaikka itse hakeudutaan noiden seuraan. Tuo "olen juuri eronnut" on vain selitys, että halusi vaan panna, muttei halua mitään vakavaa.

Olen kerran lähtenyt treffeille ujon miehen kanssa. Ei puhunut juuri mitään. Juuri ja juuri sai kehutuksi pullan makua. Yöllä oli tullut viesti: panettaa.

Et näin.

😂

Jackpot!

Vierailija
22/43 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avioerostani on kolme vuotta. Olen sinä aikana ollut hitusen ihastunut yhteen mieheen. En tiedä mikä on, mutta jo se että kiinnostuisi jostain miehestä romanttisesti tuntuu olevan työn ja tuskan takana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen taas liian luuseri ikinä saamaan tyttöystävää.

Vierailija
24/43 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos vaikka vast'edes juttelisit miehen kanssa. Kysyt kuinka kauan edellisestä erosta on ja mitä hän etsii vai etsiikö mitään.

Jutella voi ja ehkä toinen jopa kertoo totuuden.

Tuoreeltaan eronneet ovat oma lajinsa. Pahimmat ihan kiinni eksässään ja 90% jutuista liittyy eksään. Ihan sama mistä jutellaan, niin äkkiä juttu kääntyy toisen eksään.

Vierailija
25/43 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähinnä ihmettelen, miten jotkut löytävät heti uuden nopeasti eron jälkeen? Miten tuo on mahdollista?

Pitää tietää mitä etsii. Tiesin tarkalleen oman miesmakuni enkä suostunut tinkimään. Löysin etsimäni. Kerroin totta kai sanoin sekä kuvin omasta itsestäni.

No mä tiedän, ja kerron heti kaikki asiat, mistä en todellakaan jousta.

Eipä ole ollut tunkua.

Sanoisin, että ne löytävät nopeast uuden, joilla ei ole rima korkealla mutta katto on.

Terv . >20 v yksin tahtomattani

Vierailija
26/43 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Avioerostani on kolme vuotta. Olen sinä aikana ollut hitusen ihastunut yhteen mieheen. En tiedä mikä on, mutta jo se että kiinnostuisi jostain miehestä romanttisesti tuntuu olevan työn ja tuskan takana.

Sama tilanne, mutta naisten suhteen. Ei vain edes kiinnostu kenestäkään. Treffeillä voi olla ihan kivaa, mutta päällisin fiilis kuin olisi työkaverin kanssa liikkeellä. Voi jutella niitänäitä ilman mitään romanttisempaa ajatusta.

Vierailija
27/43 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset tuntee vetoa pelureihin ja sitten selittelee, että "on ollut huonoa tuuria", vaikka itse hakeudutaan noiden seuraan. Tuo "olen juuri eronnut" on vain selitys, että halusi vaan panna, muttei halua mitään vakavaa.

Mitä muita on olemassa kuin pelureita? Onko miehissä muka paljonkin sellaisia jotka haluaa vain yhden naisen koko elämänsä ajaksi, eikä katsele ollenkaan muita naisia?

Vierailija
28/43 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähinnä ihmettelen, miten jotkut löytävät heti uuden nopeasti eron jälkeen? Miten tuo on mahdollista?

Pitää tietää mitä etsii. Tiesin tarkalleen oman miesmakuni enkä suostunut tinkimään. Löysin etsimäni. Kerroin totta kai sanoin sekä kuvin omasta itsestäni.

No mä tiedän, ja kerron heti kaikki asiat, mistä en todellakaan jousta.

Eipä ole ollut tunkua.

Sanoisin, että ne löytävät nopeast uuden, joilla ei ole rima korkealla mutta katto on.

Terv . >20 v yksin tahtomattani

No mä skippaan suoriltaan laastarin hakijat ja 'en tiedä' tapaukset. Aika nopeesti noi tuo ittensä ilmi.

Vierailija
29/43 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama tilanne, mutta naisten suhteen. Ei vain edes kiinnostu kenestäkään. Treffeillä voi olla ihan kivaa, mutta päällisin fiilis kuin olisi työkaverin kanssa liikkeellä. Voi jutella niitänäitä ilman mitään romanttisempaa ajatusta.

No sinä sentään jaksat käydä treffeillä. Minä en oikeastaan viitsi sitäkään. Tuntuu ihan turhanpäiväiseltä.

Olisi kyllä ihanaa vielä ihastua tässä elämässä.

Vierailija
30/43 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä muita on olemassa kuin pelureita? Onko miehissä muka paljonkin sellaisia jotka haluaa vain yhden naisen koko elämänsä ajaksi, eikä katsele ollenkaan muita naisia?

Sanoisin et on. Kokemukseni mukaan ovat uskovaisia tai muuten vaan todella konservatiivisia.

Vierailija
31/43 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun suhde päättynyt eroon, niin normaalisti ihmiset jatkavat elämäänsä ja ihastuvat uusiin ihmisiin. Siinä mielessä halu vain yhtä ihmistä kohtaa olisi erikoista. Se ei minusta tee ihmisestä peluria. Peluri lähestyy toista valheellisesti selittäen mitä vain saadakseen haluamansa.

Moniko sitten katsoo tai haluaa muita ihmisiä ollessaan suhteessa on toinen juttu. Vain osa niistä, jotka katsovat tai haluavat muita tekevät asialle jotain suhteessa ollessaan.

Vierailija
32/43 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kerran lähtenyt treffeille ujon miehen kanssa. Ei puhunut juuri mitään. Juuri ja juuri sai kehutuksi pullan makua. Yöllä oli tullut viesti: panettaa.

Et näin.

Tämähän se. Ei ne ujot miehet ole yhtään sen erilaisempia kuin pelimiehet. Samaa asiaa ne ajattelee, ovat vain sosiaalisesti kömpelömpiä.

Vierailija
33/43 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sinä sentään jaksat käydä treffeillä. Minä en oikeastaan viitsi sitäkään. Tuntuu ihan turhanpäiväiseltä.

Niin no .ihastuminen. Mutta ei sekään sitten enää kun se menee ohi ja arki alkaa.

Ihastuminen on mukavaa niin kauan kuin sitä kestää, enempää en kyllä itse halua.  Ja kun en jaksa veivata näissä jutuissa niin jätän senkin väliin. Etsin muuta kivaa ilman turhaa stressiä.

Vierailija
34/43 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaako sitten iskeä kiinni semmoiseen, jonka kanssa ei saa aikaiseksi paria repliikkiä pidempää keskustelua, mutta tekee mieli koskea ja olla lähellä, iholla (takit päällä, kun muuten olisi "liian kuumaa". 🤭☺️

Onko se fyysinen kemia tärkeämpi kuin että molemmat haluavat samoja asioita ja paperilla on hyvä mätsi, mutta koko homma tuntuu jo alussa väljähtyneeltä?

En itse tykkää vatvoa asioita saati länkyttää yleisistä puheenaiheista, joten minulta katoaa mielenkiinto jo siinä, jos mies käy pitkiä monologeja.

Vierailija
35/43 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ekana vuonna eron jälkeen olin aktiivinen ja siitä hiipunut vuosi vuodelta. Ennemmin säästän vaivaa ja lopetan keskustelun ennen treffejä. Ei jaksa samoja peruskysymyksiä uudestaan ja uudestaan.

Vierailija
36/43 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suuri osa miehistä haluaa yhden naisen loppuelämäkseen. Mutta eiväthän nämä miehet naisia kiinnosta.

Vierailija
37/43 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaako sitten iskeä kiinni semmoiseen, jonka kanssa ei saa aikaiseksi paria repliikkiä pidempää keskustelua, mutta tekee mieli koskea ja olla lähellä, iholla (takit päällä, kun muuten olisi "liian kuumaa". 🤭☺️.

Kun tekisikin jotakuta mieli. Ei kiinnosta koskea, ei kiinnosta suudella saati riisua toista.

Vierailija
38/43 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, voin lähteä kanssasi treffeille. Olen romanttinen, hieman ujo ja omaan huonon huumorintajun.

Ei ole myöskään entisiä suhteita taustalla, koska olen 40 v ja neitsyt.

Milloin tavataan?

Mitä tarkoittaa tämä "romanttinen"? Kuvaile millä tavalla olet romanttinen?

Itselleni tuolla sanalla on aikas äitelä kaiku....

Vierailija
39/43 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin no .ihastuminen. Mutta ei sekään sitten enää kun se menee ohi ja arki alkaa.

Ihastuminen on mukavaa niin kauan kuin sitä kestää, enempää en kyllä itse halua.  Ja kun en jaksa veivata näissä jutuissa niin jätän senkin väliin. Etsin muuta kivaa ilman turhaa stressiä.

Ihastuneena olo onkin kuluttavaa; yönetkin menevät.

Parhaimmillaan ihastuminen kypsyy rakkaudeksi, joka puolestaan rauhoittaa ja tekee tyytyväisen olon.

Kyllä Rakkautta kannattaa aina tavoitella, vaikka siihen ei voi suoraan hypätä.

Vierailija
40/43 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suuri osa miehistä haluaa yhden naisen loppuelämäkseen. Mutta eiväthän nämä miehet naisia kiinnosta.

Yks pikku vinkki.. Jos mielitte tapailla itäblokilaisia (viitaten aiemmin postattuun ottakaa ortodoksi topaan) niin älkää Jumalan tähden tuijottako sitä kuppia sanomatta mitään! Joo, naiset tulee tosi monessa asiassa vastaan mutta miehenkin täytyy tehdä osansa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä seitsemän