VARPAANI LÄHTI IRTI!!
Voi luoja mitä minä teen?! Pikkuvarvas lähti periaatteessa irti!! Roikkuu pienellä ihokaistaleella tuosta. Sattuu. Mutta en tahdo soittaa ambulanssia, kun ei kuitenkaan ole ihan kuolemanvakavaa. Varpaan päälle tipahti ikkunalasi! Mies oli jättänyt sen lojumaan kiinnitystä odotellen, päätin nyt kantaa sen pois kun oli vähän vaarallisen näköisesti seinää vasten...olen yksin kotona...oikeastaan varpaassa ei ole enää mitään tuntoa...apua kotikonstein??
Kommentit (41)
[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 15:48"]En löydä kännykkää!!
Ap
[/quote]
Mihin sä sitä tarviit?? Autoon ja sairaalaan. ellei ole provo.
Ei mitään hätää, jatka vaan palstailua, niin kyllä kipu unohtuu.
Ja kun en voi kävellä niin en voi ajaakaan!!
Ap
Iske Porvoosta ostetulla kirveellä se loppukin irti, niin helpottaa.
Nyppäät vaan irti, kyllä siihen uus kasvaa. Kyse on nyt kumminkin vain pikkuvarpaasta.
Porvoossa ne lasin kappalat tippuu jalal
:D mullakin lähti eilen pää, kun jäi vahingossa autonoven väliin.. mies oli jättänyt oven auki ja laitoin sen kiinni, ilman kännykkää tietenkin! Hitto, en vaan tajunnut kysyä täältä neuvoa kinkkiseen tilanteeseeni!
porvoossa on varmaan taksiasema? tai pyydä naapurilta kyyti.. muista täsmentää että autokyyti...
Soita ambulanssi HETI. Käske naapuria soittamaan jos et löydä omaa puhelinta.
Varvas ilmavasti puhtaaseen muovipussiin. TOISEEN muovipussiin jäitä ja eka pussi sinne.
Estä verenvuoto, purista tynkää, kylmää se ja nosta koholle.
Avaa ovi ambulanssia varten.
Oli vaikka kuin provo, siinä ohjeet tositilanteeseen.
Ei irronneita pikkuvarpaita lähdetä lääkärissä uudelleen kiinnittämään, napataan vain kokonaan irti.
Mä en itse asiassa edes ihmettele, vaikka aloittaja olisi ihan tositilanteessa.
Hän ei ole hengenvaarassa, mutta satuttanut itsensä niin pahasti, ettei edes tajua kipua. Ja koska ei tunnu kipua eikä ehkä vertakaan tule kuin härän kurkusta, niin aivot lyö oikosulkuun. Se on se hetki onnettomuuden jälkeen, kun vielä kieltää tapahtuneen.
Jos järki juoksee, osaa toimi kuten 14 ohjeistaa. Jos taas kieltoreaktio on voimakkaampi, alkaa käyttätyä järjettömästi, eli tulee raportoimaan asiasta aihe vapaa -palstalle.
Ai niin, tuohon listaan lisäisin vielä, että muista hengittää. Mene eteiseen, istu alas ja keskity hengittämään.
Tee siitä nakkikastike miehellesi.
Mene nukkumaan. Herättyäsi huomaat että se olikin vain pahaa unta.
hyvä kun kirjoitit aaveelle. se on hyvä alku. hengitä. sinun pitää päästä terveyskeskukseen.
Olen nyt ambulanssia odottamassa. Okei varvas on jääpussissa. Ei kipua. Ei paljoa verta.
Ap
Siis irrotitko sen varpaan sittenkin itse?
[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 16:10"]Siis irrotitko sen varpaan sittenkin itse?
[/quote]
joo oli pakko
Ap
Onneksi olkoon kutsutte itseänne aikuiseksi kun uskotte tähän trollaukseen mikä on varmaan kirjoittanut joku teini mikä naureskelee teijän totisuudelle
Lol :-D nyt vittu oikeesti..