Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uudet silmälasit ja silmien vuotaminen

Vierailija
24.01.2015 |

Hankin tuossa pari viikkoa sitten uudet silmälasit. Oon tykännyt ja näkee hyvin. Ongelmana on vaan että silmät rupee vuotaan mähmää ja rähmää heti kun vedän lasit päähän. Osaako joku sanoa tällaiseen mitään? Silmät ja pää tulee vieläkin vähän kipeeksi lasien käytöstä, mutta se on ollu kokoajan parempaan päin.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä kuullutkaan tuollaisesa. Kyllä laseihin pitäisi tottua viimeistään parissa päivässä, eikä silmien pitäisi vuotaa. Käypä optikolla.

Vierailija
2/5 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli jotain tollaista kerran, lisäksi silmät verestivät eli oli paljon katkenneita verisuonia. Kävi ilmi, että miinuslasit olivat liian voimakkaat. Molempiin silmiin oli laitettu ideaali voimakkuus, mutta ei ollut tarkistettu että yhteisnäkö kahdella silmällä pelaa. Muistaakseni toisesta silmästä otettiin pikkasen pois vahvuuksia ja sitten alkoi homma toimia. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 23:33"]En ole ikinä kuullutkaan tuollaisesa. Kyllä laseihin pitäisi tottua viimeistään parissa päivässä, eikä silmien pitäisi vuotaa. Käypä optikolla.
[/quote]
Ite olen kuullut että laseihin tottuu noin parissa viikossa. Juu taidan kävästä siellä optikolla.

Vierailija
4/5 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 23:34"]Mulla oli jotain tollaista kerran, lisäksi silmät verestivät eli oli paljon katkenneita verisuonia. Kävi ilmi, että miinuslasit olivat liian voimakkaat. Molempiin silmiin oli laitettu ideaali voimakkuus, mutta ei ollut tarkistettu että yhteisnäkö kahdella silmällä pelaa. Muistaakseni toisesta silmästä otettiin pikkasen pois vahvuuksia ja sitten alkoi homma toimia. 
[/quote]
Nämä ovat minun ensimmäiset miinuslasini. Plus lasien kanssa en muista että olis ollu tällasia ongelmia.

Vierailija
5/5 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään kävin optikolla diagnoosi oli kuivat silmät ja etten ole vielä tottunut laseihini. Kuiviin silmiin tippoja ja kontrollikäynti ens kuun lopulle kun en pääse aikaisemmin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yhdeksän