Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä nimistä Auli ja Anja

Vierailija
10.03.2015 |

Mitä mieltä?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auli, Auni ja Auri kaikki IHANIA! Saisinpa heti nyt synnyttää täräyttää ilmoille jonkun noista, mutta ei, ei kun ei. Ehkä vielä joskus.. :)

Vierailija
22/28 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aunesta tulee kyllä mieleen noin kolkyt vuotta sitten kaverini kodinhoitaja. Noin kuuskymppinen mummeli, joka paistoi lettuja tiistaisin. Ihana:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki liian vanhanaikaisia ja mummomaisia makuuni

Vierailija
24/28 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon itse viiskymppinen ja nuo on sellaisia nimiä joita oli kavereiden äideillä. Ihan kivan kuuloisia, ovatkohan taas tulossa "muotiin"?

Vierailija
25/28 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mieleen vain "Anja, Anja, sua tavoitteli Vasili ja Vanja..." :)

Vierailija
26/28 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 14:54"]

Tykkään Anjasta eniten. Aulista tulee mieleen, että mukautuu kaikkeen "auliisti", ilman omaa mielipidettä. En laittaisi sellaista ennenimeä lapselle. :) Sen sijaan Aulikki olisi toisena nimenä hyvä, mutta ei Anjan perään, ettei tule liikaa "Aata". Aune on ihan kiva myös, mutta Anja on veikeämpi. :)

[/quote]

Anja on sellainen purkkamainen nimi, venyvän poksuva ja vähän nasaali. Tulee myös vähän venäläisfibat. Aulikki on vähän hassu, Aune aika random mutta Auli on kiva, sellainen pehmeä, helppo ja persoonallinen. Suomalainen nimi, joka varmaan toimii ulkomaillakin =)

Vierailija
27/28 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 15:25"]

Aunesta tulee kyllä mieleen noin kolkyt vuotta sitten kaverini kodinhoitaja. Noin kuuskymppinen mummeli, joka paistoi lettuja tiistaisin. Ihana:)

[/quote]

Onpa teillä huonot geenit jos jo tuossa iässä mummoudutaan! Itse sanoisin mummeliksi vähintään 80-vuotiasta, koska minulla vertailukohtana on oma sukuni.

Vierailija
28/28 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anja ja Auni on kivoja. Auli kuulostaa miehen nimeltä, tulee mieleen Aulis, Armas ja Pauli.. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yksi