Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milloin me ehdimme harrastaa seksiä!?!

Vierailija
10.03.2015 |

Pikkulapsivaiheessa ongelmana oli se, ettei jaksettu tai se, että lapset heräilivät öisin.

Nyt lapset ovat 17v, 15v ja 13v. Kukkuvat vaikka kuinka myöhään, eikä me enää jakseta valvoa jonnekin puoleenyöhön arkipäivinä. Viikonloppuisin taas menee vielä pidemmälle. Lapset ovat kyllä huoneissaan ja sängyissään, mutta koska makuuhuoneet ovat kaikki vierekkäin, mä en vain pysty. En pysty siihen, että viereisessä huoneessa valvotaan ja mahdollisesti kuunnellaan. 

Meillä on ihan tilava asunto, 150 neliötä, mutta muut tilat ovat niin avoimia, ettei niissä nyt oikein voi. Eikä varsinkaan missään vessassa tai saunassa.

Nuo teinit ovat kotihiiriä, aina kotona. 

Tällaista ollut nyt enemmän ja vähemmän viimeiset 5 vuotta. Tänä vuonna ei olla oltu kertaakaan yhdessä.

Kommentit (76)

Vierailija
61/76 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä myös 17 v ja 14 v ja 12 v.

Me kyllä harrastamme jonkin verran, yritetään olla ihan hiljaa. Se kyllä syö puolet ilosta.

Sitten klo 04-06 on loistoaika.

Lisäksi vietämme kerran kuussa hotelliviikonlopun.

Ja aina otamme ilon irti, jos lapset ovat poissa kotoa.

Vierailija
62/76 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on makuuhuoneen ovi auki. Valot pois makkarista ja muualla heikko valaistus. Ollaan oven takana ja minä pidän saranan välistä vahtia kun mies höylää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/76 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 13:36"]Meillä on makuuhuoneen ovi auki. Valot pois makkarista ja muualla heikko valaistus. Ollaan oven takana ja minä pidän saranan välistä vahtia kun mies höylää.
[/quote]

Aivan mahtavan eroottista!!

Vierailija
64/76 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n miehellä oli viime viikollakin kaksi kertaa aikaa harrastaa seksiä mun kanssa :)
Ja moralisointi pois, se on kertonut yrittäneensä seksiä kotona mut kun sulle ei koskaan sovi...

t. Sanna, ap:n miehen työkaveri

Vierailija
65/76 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 12:02"]

Mä niin ymmärrän. Meillä 11-, 15- ja 18-vuotiaat lapset, yhdessä tasossa oleva asunto jne. On paljon haastavampaa kuin pikkulapsiaikana oli, koska varsinkin 15 ja 18 vaeltelevat vielä 22 aikaan illasta (vessaan esim.) enkä minä sitten taas jaksa valvoa kauhean myöhään.

Eikä ongelmana ole se, että "talo raikaisi" niin kuin joku tuossa herttaisesti totesi, vaan se, että on ilmeisen selvää, miksi makkarin ovi on kiinni. Kyllä mä sen verran haluan huomioida perheen muita jäseniä, ettei murrosikäisen tarvitse miettiä vanhempien harrastavan seksiä. Vaikka kuinka on normaali asia elämässä :-)

[/quote]

Mä ajattelen ihan kuten sinä. Meillä viides teini menossa ja tuhanteen kertaan olemme todenneet, että se oli niin paljon helpompaa silloin, kun lapset oli pieniä.

Minäkään ei yhtään pidä ajatuksesta, että lapset ajattelee, että siellä ne harrastaa seksiä, kun ovi on lukossa.

Eli ei todellakaan kiihota.

Meidän pelastus on ollut vkl aamut jolloin teinejä ei saa ylös kirveelläkään.

Vierailija
66/76 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhosin lapsena sitä kun vanhemmat napsautti makkarin oven lukkoon ja sitten alkoi sängyn natina. Kiva siinä oli kattoa telkkaria. Muuten nukkuivat ovi auki.

Vierailija
67/76 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 13:57"][quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 13:36"]Meillä on makuuhuoneen ovi auki. Valot pois makkarista ja muualla heikko valaistus. Ollaan oven takana ja minä pidän saranan välistä vahtia kun mies höylää.
[/quote]

Aivan mahtavan eroottista!!
[/quote]

Joo, me tykätään. Jos havaitsen jonkun lapsista tulevan, nipistän miestä jalasta. Hän keskeyttää puuhat ja menee pikaisesti sänkyyn peiton alle, minä jään muka penkomaan oven takana olevaa vaatekaappiani. Siksi näin päin koska mieheni on alasti ja tarvitsee peiton suojakseen, minulla on pitkä yöpaita jonka nostan ylös aina toimituksen ajaksi. Tämä on toiminut meillä, eivät ole lapset arvanneet että harrastamme seksiä.

Vierailija
68/76 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämänkö takia lapset kuvittelevat vanhempiensa harrastaneen seksiä vain kerran per syntynyt lapsi?

Vierailija
69/76 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiks ne sentää oo päivällä koulussa? Ruokatunnilla panohommiin :)

Vierailija
70/76 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankkikaa lapsille harrastuksia

Vierailija
71/76 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silkka asenneongelmahan sulla on.. Miksette lähde vaikkapa vähän autoajelulle jos et kotona pysty harrastaan koska siellä on lapset.....

Vierailija
72/76 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt en yhtään ihmettele miksi perheelliset miehet käyvät niin kovin huorissa ja muuten naisissa kun vaan pystyvät. :D olen kuullut nyt varmana kaiken! 

Vierailija
73/76 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyn ymmärtämään jollakin tasolla, että tuo yhteiselo haittaa sopivan ajan löytämistä. Mutta mutta.

Niin kuin moni on jo sanonut, niin kyllä tuo on oma aktiinen valinta, että ainoa paikka harrastaa seksiä on makuuhuone, jossa sitä ei voi harrastaa, koska ja koska ja koska.

Jos todellista halua harrastukseen olisi, niin kyllä niitä aikoja ja paikkoja löytyisi. Hotelli ei ei käy, autoilu ei käy, saunassa ei käy, oven kiinni laittaminen ei käy jne.

Ottaisitte vaikka vapaapäivän ihan seksin harrastamista varten, kun lapset koulussa. Vai eikö sekään käy?

Vierailija
74/76 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on makkarin ovessa lukko. Muutenkin nukutaan ovi kiinni mutta sit jos ruvetaan hommiin niin ovi vaan lukkoon. Lisäksi harrastetaan seksiä suihkussa ja kun lapset ovat muualla. Sauna on vähän liian kuuma mutta saunan pesuhuone oikein hyvä.

Vierailija
75/76 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 13:36"]

Meillä on makuuhuoneen ovi auki. Valot pois makkarista ja muualla heikko valaistus. Ollaan oven takana ja minä pidän saranan välistä vahtia kun mies höylää.

[/quote]  :D *tirskkkkkkk* Tää oli hyvä! Vaikkakin, kyllä mäkin taidan kuulua siihen kuppikuntaan, jotka ei halua että lapset sitten tulevaisuudessa oikein aistii ja arvaa = tietää, että mitä siellä vanhempien makkarissa JUST NYT tapahtuu. Mut rajansa siinä hissuilussakin.. Siis, en mä kuitenkaan aio lakata täysin harrastamasta seksiä, vain sen takia että lapset on saman katon alla 24/7, täytyy vain osata olla varovaisempi. :)

Vierailija
76/76 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 12:01"]Meillä on vähän sama ongelma, mutta olemme kyllä päässet kerran pari viikossa touhuihin. Ei mua häiritse se, että teinit on samassa talossa, mutta haluaisin, että ne nukkuu ja sikeästi kun me touhutaan.Ratkaisuna on meillä ollut se, että saatetaan keskellä yötä alkaa hommiin kun muu talo nukkuu ja itsekin ollaan jo pari tuntia nukuttu..

Aika väsyttävä ratkaisu, mutta palkitseva..!!

[/quote]
Etkö enää muista millaista oli olla teini, ei silloin nukuta sikeesti, kyllä sen hiljaisenkin äherryksen kuulee ja siihen herää! ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yhdeksän