Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milloin me ehdimme harrastaa seksiä!?!

Vierailija
10.03.2015 |

Pikkulapsivaiheessa ongelmana oli se, ettei jaksettu tai se, että lapset heräilivät öisin.

Nyt lapset ovat 17v, 15v ja 13v. Kukkuvat vaikka kuinka myöhään, eikä me enää jakseta valvoa jonnekin puoleenyöhön arkipäivinä. Viikonloppuisin taas menee vielä pidemmälle. Lapset ovat kyllä huoneissaan ja sängyissään, mutta koska makuuhuoneet ovat kaikki vierekkäin, mä en vain pysty. En pysty siihen, että viereisessä huoneessa valvotaan ja mahdollisesti kuunnellaan. 

Meillä on ihan tilava asunto, 150 neliötä, mutta muut tilat ovat niin avoimia, ettei niissä nyt oikein voi. Eikä varsinkaan missään vessassa tai saunassa.

Nuo teinit ovat kotihiiriä, aina kotona. 

Tällaista ollut nyt enemmän ja vähemmän viimeiset 5 vuotta. Tänä vuonna ei olla oltu kertaakaan yhdessä.

Kommentit (76)

Vierailija
21/76 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä niin ymmärrän. Meillä 11-, 15- ja 18-vuotiaat lapset, yhdessä tasossa oleva asunto jne. On paljon haastavampaa kuin pikkulapsiaikana oli, koska varsinkin 15 ja 18 vaeltelevat vielä 22 aikaan illasta (vessaan esim.) enkä minä sitten taas jaksa valvoa kauhean myöhään.

Eikä ongelmana ole se, että "talo raikaisi" niin kuin joku tuossa herttaisesti totesi, vaan se, että on ilmeisen selvää, miksi makkarin ovi on kiinni. Kyllä mä sen verran haluan huomioida perheen muita jäseniä, ettei murrosikäisen tarvitse miettiä vanhempien harrastavan seksiä. Vaikka kuinka on normaali asia elämässä :-)

Vierailija
22/76 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 11:56"]

Korjaa oma ongelmasi, ettet pysty, jos teinit kotona. Muuten ette saa kumpikaan kotona seksiä vuosiin!

[/quote]

En minä ainakaan pysty seksiin, jos epäilen muiden kuulevan. Vaadin kiihottumiseen rennon ja turvallisen tunnelman. Kiinni jäämisen riski ei kiihota sitten yhtään!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/76 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pankaa lapset mummolaan ja pankaa.

Vierailija
24/76 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmeessä joku voi olla vela?

Ei voi ymmärtää kun tätä lasten kanssa elämän ihanuuksia täältä lueskelee :D

Vierailija
25/76 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mieleen lomat laosissa.Olisib pitänyt panna samassa hunoneessa, missä nukkuu koko perhe isoisästä lapsiin. Panin muijaa sitten viidakossa, mutta hän oli huolissaan, että jos joku näkee. Minua enemmän huolestuttti tuo, että koko suku kuulee. Muija oli vielä ihan liekissä siellä kämpässä ja hieroi mun munia joka ilta. En vaan pystynyt panemaan noissa olosuhteissa. Sikäli ymmärrän ap:n tilanteeen.

Vierailija
26/76 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä niin ymmärrän. Meillä on isommat kuten teillä ja lisäksi vauva! Töitä saa tehdä että saadaan omaa aikaa. Yhteinen aika löytyy yleensä aamuyöstä.

Vierailija
27/76 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 11:58"]

Hotellissa, autossa.. Miksei saunassa? Lyökää teineille leffaliput ja karkkirahaa kouraan ja sanojaa tervemenoa!

[/quote]

No, hotelliyön maksaminen ei innosta pelkän seksin takia. Mieluummin olen ilman kuin maksan seksistä, oikeasti..

Kuten joku muukin tuossa jo totesi, en pysty rentoutumaan, jos tiedän muiden valvovan. Ääniä (omia) en pelkää, mutta kyllä nuo teinit vaan hakevat vettä tai käyvät vessassa, enkä todellakaan pysty nauttimaan mistään, jos kuulen niiden liikkuvan oven takana.

Jos sauna on päällä (minkä vuoksi sinne voitaisiin ihan jo muutenkin mennä kahdestaan), siellä on aivan liian kuuma seksiin. Jos se taas ei ole päällä, ei teineille jäisi mitään arvailun varaan, jos hipsisimme sinne yhdessä - kylmään saunaan.

Olen kai tosi estynyt, mutta auto nyt on viimeinen paikka harrastaa seksiä. Tuossa taloyhtiön parkkipaikallako? Vai ajettaisiin jonnekin syrjäkadulle? Juu ja sitten sieltä automatkalta suoraan suihkuun? 

Äh. 

ap

Vierailija
28/76 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi herranen aika miten vaikeeta. Kyllähän se vähän kekseliäisyyttä vaatii, mutta pilkettä silmäkulmaan ja mielikuvitus kehiin!

Vierailija
29/76 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei hotellista ilkee maksaa seksin takia niin kaipa se on sitten siinä. Eläkää ilman seksiä jos ei esim yhtä yötä kuussa voi maksaa.

Vierailija
30/76 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 12:09"]

Hotellissa, autossa.. Miksei saunassa? Lyökää teineille leffaliput ja karkkirahaa kouraan ja sanojaa tervemenoa!

[/quote]

No, hotelliyön maksaminen ei innosta pelkän seksin takia. Mieluummin olen ilman kuin maksan seksistä, oikeasti..

Kuten joku muukin tuossa jo totesi, en pysty rentoutumaan, jos tiedän muiden valvovan. Ääniä (omia) en pelkää, mutta kyllä nuo teinit vaan hakevat vettä tai käyvät vessassa, enkä todellakaan pysty nauttimaan mistään, jos kuulen niiden liikkuvan oven takana.

Jos sauna on päällä (minkä vuoksi sinne voitaisiin ihan jo muutenkin mennä kahdestaan), siellä on aivan liian kuuma seksiin. Jos se taas ei ole päällä, ei teineille jäisi mitään arvailun varaan, jos hipsisimme sinne yhdessä - kylmään saunaan.

Olen kai tosi estynyt, mutta auto nyt on viimeinen paikka harrastaa seksiä. Tuossa taloyhtiön parkkipaikallako? Vai ajettaisiin jonnekin syrjäkadulle? Juu ja sitten sieltä automatkalta suoraan suihkuun? 

Äh. 

ap

[/quote]

No toi saunahan on teidän ratkaisu! Meette viimeisinä saunaan ja laskette lämpöä (eli sähkökiuas pois päältä tai sitten tuuletusikkuna auki ja löylyhuoneen ovi auki. Kyllä se lämpö siitä sen verran laskee, että pystyy seksiä harrastaan.

Vierailija
31/76 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Sittenhän asiassa ei ole mitään keskusteltavaa. Olet valintasi tehnyt.

Toivottavasti puolisosi jakaa tässä asiassa kantasi. Harva kuitenkaan tyytyy seksittömään liittoon.

Vierailija
32/76 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 12:06"]

Miten ihmeessä joku voi olla vela? Ei voi ymmärtää kun tätä lasten kanssa elämän ihanuuksia täältä lueskelee :D

[/quote]

Älä viitsi kääntää veistä haavassa. :( Minulla on sterilisaatio jo tehtynä, ja nyt kyyneleitä nieleskellen lueskelen tätäkin keskustelua. En ymärtänyt kunnolla, mistä kaikista kokemuksista jäisin paitsi.

Vierailija
33/76 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Äh. 

ap

[/quote]

No meette sinne kun sauna on jo vähän viilennyt mutta uskottelette lapsille että se on vielä kuuma tai panette pesutilassa

Vierailija
34/76 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankkikaa matkailuauto tai kesämökki.

Vierailija
35/76 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistäkää säännöt muksuille! Teidän koti on teidän parisuhdettakin varten eikä vain lapsia varten. Joko mukulat pihalle siksi aikaa tai ajoissa nukkumaan jotta teille jää aikaa hommiin. Kyllä aikuisten pitää säännöt kotona sanoa ei lasten. Jos hiljaa haluaa tehdä niin molemmat käsipelillä makuuhuoneessa vuoronperään. Todella mukavaa hommaa vaikka kesken päivän. Lapsille voi sanoa että menette päiväunille ja ei saa häiritä.

Siellä sitten kädet haaroihin ja iloiselle mielelle! Tätä voi harrastaa vaikka monta kertaa päivässä jos oikein haluttaa. Illalla ennen nukkumaanmenoa sama uusiksi! Ääntä ei kuulu yhtään kun pitää suun kiinni eikä tarvitse ryskyttää yhtään.. Mielikuvitusta peliin niin aina onnistuu kun haluaa.

m1977

Vierailija
36/76 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 12:23"]

[/quote]

Sittenhän asiassa ei ole mitään keskusteltavaa. Olet valintasi tehnyt.

Toivottavasti puolisosi jakaa tässä asiassa kantasi. Harva kuitenkaan tyytyy seksittömään liittoon.

[/quote]

Hotellihan ei oikeasti ole ratkaisu. Harvalla on varaa mennä hotelliin kerran viikossa, tai edes aikaa / halua. Tai joka toinen päivä. Tai joka päivä. Aidosti ja oikeastihan seksiin pitäisi olla mahdollisuus tarjolla myös omassa kodissa. Vaan ratkaisun kehittäminen siihen on sitten välillä haastavaa.

Mäkin voin varata hotellin vaikka kerran kuussa, joo. Mutta sehän ei ratkaise ongelmaa "milloin ehdimme harrastaa seksiä", koska meillä vielä pikkkulapsiaikana seksiä harrastettiin, jos ei ihan joka päivä, niin kyllä nyt ainakin joka toinen päivä.

Vai yhdistettäisiinkö tässä arkeen vielä "äiti ja isä hotellissa töiden jälkeen aina ma, ke, pe ja lisäksi sitten sunnuntaisin"?

Anteeksi, mutta huvitti. Tosi näppärä ratkaisu seksin harrastamisen haasteeseen murkkuperheessä toi hotelli. Ja tosiaan: meillä asiasta on puhuttu ja puhutaan puolison kanssa, ja käymmepä siellä hotellissakin ns. lemmenlomalla pari kertaa vuodessa. Mutta se EI poista sitä tosiasiaa, ettei mahdollisuutta harrastaa seksiä ole yhtä usein kuin haluaisimme. 

Nimimerkki "kun esikoinen on vaikkapa kaverilla yökylässä, meillä ns. naidaan kuin kaniinit" (anteeksi vulgaari ilmaus)

Vierailija
37/76 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehtisitte ja voisitte, jos todella haluaisitte, mutta kun mikään ei kelpaa, olkaa naimatta.

Vierailija
38/76 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko näin avuttomia ihmisiä olla? Kai ne nyt tajuu, että te panette. Luuleeko ne syntyneen pyhästä hengestä?

Vierailija
39/76 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

viikonloppuaamuisin kun teinit nukkuu pitkään

Vierailija
40/76 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 12:32"]

viikonloppuaamuisin kun teinit nukkuu pitkään

[/quote]

OT, mutta mä nukun myös viikonloppuna pitkään, enkä todellakaan heräisi aiemmin harrastamaan seksiä. 

ei ap, mutta samoissa ongelmissa pyörin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi viisi