Miten sanoa naiselle loukkaamatta häntä, ettei laittaisi luonani siteitä keittiön roskikseen (vessassa on roskis)
Kun ne alkavat haista. Olen pyytänyt laittamaan vessan roskikseen, mutta nainen sanoo ettei kehtaa jos joku näkee ne siellä, koska minulla käy niin paljon kavereita ja sukulaisia kylässä. Suuttui ilmeisesti tästä myös sillä piti mykkäkoulua loppuillan. Miten sanoa tuo loukkaamatta häntä kun normaali pyyntökin suututti hänet?
Kommentit (26)
Ihanan ystävällisiä kommentteja täällä taas.
Jos vessan roskis on kannellinen (jos ei ole, niin osta sellainen, ei maksa paljoa), niin en ymmärrä mikä ongelma. Kun side rullataan pienenksi rullaksi ja kääritään wc-paperiin, niin kuka helvetti sitä alkaa sieltä kannellisesta roskiksesta tuijottamaan? Lisäksi ihan pieni pussi, että se tulee tyhjennettyä usein. Ja vinkkaa naisellesi kuukupeista. Ei ole tarvinut enää aikoihin miettiä kosteaa, verelle haisevaa rättiä pöksyissä, tai niiden oikeaoppista hävittämistä kun kuukuppiin siirryin.
Kata akan lautaselle pari perunaa ja rätti viereen ja jos ei tajua niin lehmä vaihtoon.
Sanot vaan nätisti, että vessassa on roskis. Voit laittaa siteet sinne.
Ja kerro, että keittiöön laitetaan vain ruokaan liittyvät roskat.
Vierailija kirjoitti:
Hotellisiivoojana olleena keittiön roskis on juurikin se paikka minne siteet kannattaa laittaa koska se tyhjätään niin usein. Olin töissä hotellissa jossa oli oma pieni sideroskis ja sen lootikon haju oli kamala vaikka se tyhjättiin päivittäin ja siteet oli tietty muovipussissa siellä. Jos siteet jätetään vessaan pidemmäksi ajaksi niin siellähän ne vasta löyhkää.
Koti on koti ja hotelli on hotelli. Mitä järkeä kommentoida ihan epäolennaista? Kotona menee monta päivää, että saa sekajäteroskiksen täyteen. Ap voi ihan suoraan sanoa, että laitathan siteet wc:n roskikseen, koska se pienenä roskiksena tyhjennetään useammin.
Juokse jo karkuun ja äkkiä, tuo nainen on sellainen marttyyri että et todellakaan halua nähdä sitä vaihetta kun oikeasti isoista asioista tulee erimielisyyttä.