Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako vuokranantaja / isännöitsijä tietää jos poliisi käy...

Vierailija
09.03.2015 |

Meni juhlinta "vähän" pitkäksi lomalla yks ilta ja naapuri oli soittanut poliisit. Kävivät vaan ovella sanomassa että naapurit on valittaneet melusta ja kehottivat pitämään pienenpää ääntä, toteltiin heti eikä ollut mitään sen kummempaa. Asutaan yksityisen omistamassa vuokra-asunnossa niin meneeköhän tuosta poliisikäynnistä tieto asunnon omistajalle ja/tai isännöitsijälle? Tai jääkö muuten johonkin joku merkintä?

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 00:03"]

Aiotteko ottaa opiksenne vai jatkaa öistä meluamista?

[/quote]

No ei nyt ihan hissun kissun aleta olemaan mutta pitää varmaan yrittää lopettaa bileet aiemmin. Eikä mun mielestä nyt kovin myöhään menneet nuokaan bileet kun puoli kahdelta jo tuli poliisi. :P Luulisin että poliisien soitto ois sen verran iso juttu että ei ihan noin aikasin. ap

Vierailija
22/43 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 23:57"]

No ollaan aika nuoria vielä niin kai nyt naapuritkin tajuaa että välillä pitää vähän juhlia. :D Ihan natseilua että pitäis viikonloppunakin olla hiljaisuus 23.00 ja heti jos menee vähän yli niin pitää valittaa tai soittaa poliisit. Ei olla koskaan kuitenkaan aamuun asti juhlittu. Muuten eletään kyllä ihan kunnolla eikä olla mitään huumehörhöjä mutta kyllä nuoruuteen kuuluu biletys! ap

[/quote]Minäkin oon nuori, mutten oo koskaan melunnut kotona niin että olis kenenkään tarvinnut tulla huomauttamaan. Tyhmyyttä ei voi perustella nuoruudella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletko ap, että naapuri soittaa isännöitsijälle ja piipittää "juu iik naapuri kuunteli robinia myöhään voittekste sanoo niille siit yyyyhyyyyh" kun voi sanoa jatkuvasta möykkäämisestä ja kertoa soittaneensa poliisin paikalle. Todellakin siitä sanotaan valitusta tehdessä, jotta valitus olisi mahdollisimman hyvä. Taitaa rapsahtaa varoitusta. Missäspäin teini-ap asuu?

Vierailija
24/43 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 23:57"]No ollaan aika nuoria vielä niin kai nyt naapuritkin tajuaa että välillä pitää vähän juhlia. :D Ihan natseilua että pitäis viikonloppunakin olla hiljaisuus 23.00 ja heti jos menee vähän yli niin pitää valittaa tai soittaa poliisit. Ei olla koskaan kuitenkaan aamuun asti juhlittu. Muuten eletään kyllä ihan kunnolla eikä olla mitään huumehörhöjä mutta kyllä nuoruuteen kuuluu biletys! ap
[/quote] Joo sama selitys oli niillä kolmella koltiaisella jotka asuivat naapureina edellisessä asunnossani. Heillä oli oikeus bilettää koska kerranhan sitä vaan nuoria ollaan, mitäs siitä vaikka toiset joutuvat kuuntelemaan jumputusta aamuneljään ja heräämään kuudelta töihin...

Vierailija
25/43 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 00:06"]

[/quote]

No ei nyt ihan hissun kissun aleta olemaan mutta pitää varmaan yrittää lopettaa bileet aiemmin. Eikä mun mielestä nyt kovin myöhään menneet nuokaan bileet kun puoli kahdelta jo tuli poliisi. :P Luulisin että poliisien soitto ois sen verran iso juttu että ei ihan noin aikasin. ap

[/quote]Älkää sitten ihmetelkö kun alkaa tulla varoituksia ja häätöjä. Älkääkä syytelkö muita kuin itseänne.

Vierailija
26/43 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On 23.00 mun mielestä tosi aikasin. Jos bileet pitää lopettaa siihen niin mitäs sen jälkeen? Enkä mä ees usko että meiltä kuuluu meteli niin hyvin naapuriin ettei sais nukuttua. Eikä oo mihinkään aamuneljään edes juhlittu vaan korkeintaan kahteen tai puol kolmeen. Yleensä on bileet vaan kerran viikossa ja nekin viikonloppuna! Mun mielestä viikonloppuna pitäis hiljaisuuden alkaa vasta myöhemmin. ap

Vierailija
27/43 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 00:04"]tietysti isännöitsijä saa tietoonsa asian ilman teiltä kysymättä, he vain ovat yhteydessä poliisiin ja saavat sieltä lausunnon. Voi helvetti mikä urpo sä olet :D
[/quote]
Paitsi että tällaisessa tapauksessa lausunto on tyyppiä: "Kohteessa käyty. Ei toimenpiteitä.".

Vierailija
28/43 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

Eiköhän sieltä se varotuskin sit tule. Jos on niin stanan tyhmä, että vielä pikkutunneilla on täys mökä päällä, niin ilmanmuuta poliisi ja varotus. Ja seuraavalla kerralla naapurinne tuskin odottelevat pikkutunneille asti, olivat ensikertalaiselle kohteliaita kun noin pitkään oottivat. Ja ne poliisit voi saada oven taakse muuten jo ennen hiljaisuutta (ja varoituksen kans), jos oikein kovasti möykkäätte.

Vierailija
29/43 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 00:11"]

On 23.00 mun mielestä tosi aikasin. Jos bileet pitää lopettaa siihen niin mitäs sen jälkeen? Enkä mä ees usko että meiltä kuuluu meteli niin hyvin naapuriin ettei sais nukuttua. Eikä oo mihinkään aamuneljään edes juhlittu vaan korkeintaan kahteen tai puol kolmeen. Yleensä on bileet vaan kerran viikossa ja nekin viikonloppuna! Mun mielestä viikonloppuna pitäis hiljaisuuden alkaa vasta myöhemmin. ap

[/quote]Edelleen: osta se asunto ja mene yhtiökokoukseen ehdottamaan muutosta järjestyssääntöihin. Jos saat enemmistön puolellesi, hiljaisuuden alkua voi siirtää vaikka siihen aamukolmeen.

Vierailija
30/43 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Se riippuu aivan siitä milloin herää. Oiskos susta kivaa että naapurin mummo pistäis jumalanpalveluksen hienoineen urkumusikkeineen aivan täysille teholle kello puoli kuudelta aamulla, koska onhan se nyt vanhuksilla ikävää istuskella yksin pimeässä kun uni ei tule ja kuulokin on niin mahdottoman huono. Kyllä varmaan naapurin ymmärtää!! Eihän se vanhuus onneksi ole ikuista ja urkimusiikki on niin ylvästäkin ja sen jotenkin vielä kuulekin!

Vierailija
31/43 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi.

Vierailija
32/43 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi vaan, mutta en ymmärrä miten kotona ryyppäämistä (ja naapurien terrorisoimista) kutsutaan "bilettämiseksi". Menkää hyvät ihmiset baariin ihmisten ilmoille, jos bilettää haluatte. Tai opiskelijabileisiin, jos opiskelijoita olette.

Vierailija
33/43 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan asuttu tässä jo monta kuukautta ja on ollu bileitä ennenkin eikä oo mitään tullu! Niin ihan epäreilua jos sitten yhdesti joku vähän kilahtaa ja soittaa poliisit niin heti saa jonkun varotuksen. :P

Vierailija
34/43 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

33., et oo varmaan kotibileistä koskaan kuullu? :P ap

Sori, en aina muista laittaa tota ap viestien loppuun mut kai niistä tajuaa et kuka kirjottaa.

Vierailija
35/43 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrostalossa ei voi elää huomioimatta toisianne. Muuta takaisin sinne peräkorven vesivessattomaan rötisköön, mistä käytöksesi perustella olet kotoisinkin.

Vierailija
36/43 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 00:23"]

Ollaan asuttu tässä jo monta kuukautta ja on ollu bileitä ennenkin eikä oo mitään tullu! Niin ihan epäreilua jos sitten yhdesti joku vähän kilahtaa ja soittaa poliisit niin heti saa jonkun varotuksen. :P

[/quote]Ihan epäreilua, että ootte saaneet meuhkata ja häiritä jo noin kauan.

Nyt siihen onneksi tulee muutos.

Vierailija
37/43 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai tää olikin provo. Höh, meni hyvä sarkasmi hukkaan.

Vierailija
38/43 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä kotibileet on just sitä oikeaa bilettämistä. Kun haluaa nähdä vaan kavereita eikä istua meluisessa baarisa kauhean ihmislauman keskellä missä ei kuule mitään ja missä ei oo rahaa ostaa mitään juomista. Eikä opiskelijabileet oo sen parempia. Mun puolesta vois bileet loppua vaikka yhdeltä mutta 23.00 on liian aikasin. Pitäskö sitten vaan vieraille sanoa että lähtekää pois kun pitää olla hissun kissun nyt että mummot saa nukkua? Kun ei sinne baariinkaan oo varaa lähteä. ap

Vierailija
39/43 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 00:31"]

Pitäskö sitten vaan vieraille sanoa että lähtekää pois kun pitää olla hissun kissun nyt että mummot saa nukkua? Kun ei sinne baariinkaan oo varaa lähteä. ap

[/quote]Kyllä kai niillä vieraillakin on omissa taloyhtiöissään vastaavat säännöt. Tai jos ei ole, menkää vaihteeksi heille.

Vierailija
40/43 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen muuttanut pois kotoa 18-vuotiaana mutta koskaan ei ole ollut tarvetta häiritä naapureita bilettämällä. Baarissa selviää pienelläkin rahalla, mulla meni opiskeluaikana n. parikymppiä tai pelkkä sisäänpääsy+narikka, ei kannata juoda itseään konttauskuntoon. Ihan jo oman turvallisuutensa vuoksi. Kyllä mäkin todellakin valittaisin jos sun naapuri olisin, meen monesti viikonloppuisinkin töihin kuuteen niinkuin moni muukin. Suihkussa saatan välillä käydä hiljaisuuden jälkeen jos oon ollut iltavuorossa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän viisi