Kuinka paljon rintaliivin kokonne suureni raskauden alusta imetyksen alkuun?
Mulla rinnat jo nyt siirtyneet B-kupista C:hen (uusia liivejä en ole hommannut kun sportti topeissa riittää tuenta ja koko vielä). Rv 9+0 mennään
Kommentit (10)
Mullakin aluksi suureni hetkellisesti yhdellä koolla, mut sit jotenkin palautui melkein normaaleihin mittoihin. Sitten synnytyksen jälkeen vasta paisuikin.. Kahdella koolla ainakin! Eli ei tosiaan kannata ostaa imetysliivejä kun vasta sit kun näkee mihin se koko asettuu.. :)
Raskauden aikaan yhdellä kupilla, mutta myös ympärysmitan vaihto isompaan autto. Synnytyksen jälkeen kasvo taas seuraavaan kuppiin niin kauan ku oli täysimetyksellä sen jälkeen alkovat lörpähtään eli ei normalisoitunu :) Maitoa tuli enempi ku tarvi ja täysimetys kesti viiskuukautiseksi.
jäljiltä aika "löröt", olivat taas sellaiset kivan kiinteät :)
Aiemmin synnytyksen jälkeen, maidon noustua ovat sitten vielä kasvaneet ainakin sen yhden kuppikoon, eli ei ihme että on noita arpia rinnoissa, kun ovat kasvaneet sen yhden koon verran parissa päivässä!
Ehkä vähän ovat tisulit kasvaneet, vaan sama pieni kuppikoko menee, mutta ympärysmitta kasvanut 75->80 makkarakertymien takia..
jännityksellä ootellaan millaiset maitotissit tulevat ja entäpä imetyksen jälkeen..
:)
fanny 30+4
mulla ennen raskautta 75a, nyt loppumetreillä 75c tai 80b/c.
tissit kasvoi aika alussa jo. Ja sitten vatsan kasvaessa en ole enää voinut käyttää kaarituellisia liivejä, kun tuntuu kaaret kaivautuvan tuonne mahan ja tissien väliin...
saapi sitten nähdä miten käy synnytyksen jälkeen.
ennen lapsia minulla oli 85C kahden lapsen jälkeen on kasvanut 85D:hen jouduin jo odotusaikana ostaa isommat liivit ja nyt odotan kolmatta saa nähdä kuin käy...
mulla kasvoi c:stä e:hen. Imetyksen kun lopetin rinnat pieneni d:hen.
Äiti ja Edwina melkein 6 kk
pitää varmaan ostaa yhdet välimallin liivit jos/kun rinnat vielä kasvavat enen synnytystä ja sitten vasta imetysliviit. Ei vaan kuulosta kivalta lähteä liivi kaupoille seuraan sairaalasta.
Mun kuppikoko on A75, raskausaikana kasvoi B75 heti alussa. Ennen synnytystä olin jo ostanut C-koon imetysliivejä, mutta ne kävivät pieniksi kun maito nousi kunnolla. Toi D-kuppi oli onneksi vain siinä imetyksen alussa. Kun maidoneritys tasaantui, pärjäsin noilla C-kupin liiveillä.
Nyt imetyksen loputtua mahtuu taas vanhat A-kupin liivit. :)
Ei mitään muutos raskauksissa, imetyksissä eikä niiden jälkeenkään. Nyt kolmannen odotus loppusuoralla ja rinnat ovat ihan samanlaiset kuin ennen ekaa raskautta. Eikä siis ole ollut edes mitään väliaikaisia muutoksia.
Tiip