Nuorin äiti jonka tunnet/tiedät?
Itse tiedän muutamia ikätovereita jotka alkoivat lisääntymään aikoinaan heti yläasteen jälkeen siinä 15-16 vuotiaina. Nykyään kun ovat vähän päälle parikymppisiä niin lapsia on 1-3 eri miehelle ja siellä ne samassa pikkukylässä viettävät edelleen yh-äidin elämää. Ei käy kateeksi.
Kommentit (68)
Entinen luokkakaveri tuli raskaaksi 14-vuotiaana mutta en tiedä pitikö lapsen, heidän perhe muutti pois noihin aikoihin. Lukiossa joku sai lapsen noin 17-vuotiaana. Mulla ei ole mitään nuoria äitejä vastaan (vähän ihmetyttää parikymppisten äitien parjaus täällä) mutta alaikäisenä äidiksi tuleminen vaikuttaa kyllä aika kammottavalta, vaikka jotkut heistä varmasti pärjääkin ihan hyvin.
Kaveri oli 18v. kun sai esikoisensa. Nyt reilu kolmekymppinen parin lapsen äiti (ja sama isä molemmilla muksuilla).
[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 21:04"]Tunnen suomen kaikkien aikojen nuorimman, 12v.
[/quote]
Hui kamala :/ miten on pärjännyt?
Oin seiskalla kun luokakaveri sai lapsen. Siis 13v
[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 21:09"]
Oin seiskalla kun luokakaveri sai lapsen. Siis 13v
[/quote]
hui!! tiedätkö miten hän pärjäsi lapsen kanssa noin nuorena? oliko lapsen isä mukana kuvioissa?
[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 21:13"]
Koulukiusaajani oli 13.
[/quote]
vahingonilo....
Rippileirillä eräs ryhmäläinen oli jo melko pitkällä raskaana. Näin sen muutama kuukausi sitten viiden lapsen kanssa. En tullut kysyneeksi oliko kaikki omia, mutta yksi ainakin näytti sen ikäiseltä että voisi olla se joka oli leirin aikaan mahassa.
Itseni:) Olin 17 ja hyvin olen pärjännyt:)
Nuorin jonka tiedän on 19v, eli en kovin nuorta äitiä tunne :)
Itseni myös, valitettavasti minulla ei ole lapsia kolmelle eri miehelle, talousvaikeuksia, en polttanut raskausaikana tai mitään muutakaan miten voisin haukkua itseäni, sillä sitähän nämä ketjut aina ovat, nuorten äitien mollaamista ja haukkumista.. Joten joku muu saa jatkaa
terv. 17.v teiniäidiksi
14v. Esikoisen sai 14v, toisen sai juuri nyt 15-vuotiaana. Oli mun luokalla, jäi kotikouluun ensimmäisen raskauden loppupuolella.
Kertokaa miten ihmeessä nuo 13-16 vuotiaat äidit on pärjänneet? Kuka niiden elämän on rahoittanut, onko lapsen isä osallistunut mihinkään, onko koulut jääneet kesken?
13-16 vuotias on täysi lapsi/teini joka ei todellakaan ole vielä valmis ottamaan vastuuta omasta lapsesta. Tai vaatii ainakin kaiken mahdollisen tuen ja vähän enemmänkin astua noin nuorena aikuisen saappaisiin.
[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 21:34"]
14v. Esikoisen sai 14v, toisen sai juuri nyt 15-vuotiaana. Oli mun luokalla, jäi kotikouluun ensimmäisen raskauden loppupuolella.
[/quote]
toinen lapsi 15 vuotiaana?!! onko edes sama isä?
Tunnen suomen kaikkien aikojen nuorimman, 12v.