Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nuorin äiti jonka tunnet/tiedät?

Vierailija
09.03.2015 |

Itse tiedän muutamia ikätovereita jotka alkoivat lisääntymään aikoinaan heti yläasteen jälkeen siinä 15-16 vuotiaina. Nykyään kun ovat vähän päälle parikymppisiä niin lapsia on 1-3 eri miehelle ja siellä ne samassa pikkukylässä viettävät edelleen yh-äidin elämää. Ei käy kateeksi.

Kommentit (68)

Vierailija
41/68 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tyttö synnytti 13V. ihanan poikalapsen, olen pojalle ollut aina äiti, ja tytär "isosisko", poika nyt 6v. ja ei tiedä vielä asiasta.

Vierailija
42/68 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

14v. Ei edes tiennyt, kuka lapsen isä mahtoi olla. Tänä päivänä onnellisesti naimisissa ja lisää lapsia saanut vain aviomiehelleen. Ei siis käynyt yhtään hullusti, vaikka jokainen sitä pahinta varmasti arveli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/68 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

12 :(. Tämä tapaus saatiin onneksi aikoinaan suojeltua julkisuuden riepottelulta. En kerro enempää, mutta järkyttävä tapaus monella tapaa. Toivon, että voi hyvin nykyään. Sittentapaus, jossa raskaaksi tullut ei ollut hyväksikäytetty oli luokkakaverini äiti, luokkakaverini oli saanut 16-vuotiaana, mutta isosiskon 15-vuotiaana. 

Vierailija
44/68 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 21:39"]14v. Ei edes tiennyt, kuka lapsen isä mahtoi olla. Tänä päivänä onnellisesti naimisissa ja lisää lapsia saanut vain aviomiehelleen. Ei siis käynyt yhtään hullusti, vaikka jokainen sitä pahinta varmasti arveli.
[/quote]

Ja siis ihan töissä käyvä ihminenkin on.

Vierailija
45/68 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen irl tätini. Sai 17v ja blogeista 14-16v teiniäidit pienisuurisalaisuus ja pienihentoote. Ite en vielä hanki :D t.14v

Vierailija
46/68 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorin tuntemani oli 14-v. saadessaan esikoisen. Nyt esikoinen on jo 25-v. Tämä silloinen teiniäiti on edelleen saman pojan/miehen kanssa. Nykyään naimisissa. Heillä on yhteensä 3 lasta. Kaksi nuorempaa ovat nyt 16-v. ja 14-v. Ihan tavallinen perhe ovat. Molemmat vanhemmat opiskelleet AMK:ssa ja normaalisti työelämässä. Lapsista esikoinen jo myös työelämässä ja asuu omillaan. Keskimmäinen lukiossa ja nuorin yläkoulussa. Täysipäistä porukkaa hekin. Käytän aina tätä perhettä esimerkkinä jos joku on sitä mieltä, että elämä on automaattisesti pilalla teinivanhemmuudesta.

Vierailija
47/68 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 21:38"]

Mun tyttö synnytti 13V. ihanan poikalapsen, olen pojalle ollut aina äiti, ja tytär "isosisko", poika nyt 6v. ja ei tiedä vielä asiasta.

[/quote]

No miten meni noin niinku omasta mielestä? Olisko sille tytylle pitänyt opettaa vähän jotain?

Vierailija
48/68 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

16.v Se muija eosaa edes laskee rahoja saattika kirjoittaa. Esim olin ulkona tosu tippui maassa olin ulkona koira käveli ulkona. Nykyisin kolme muksuu työttömyyttä koulut kesken moneskohan sukupolvi.

Vierailija
49/68 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei 31, abortista puhuttiin ja tytär ei halunnt. Hyvin ollaan menty, kun aika sopiva , kerrotaan lapsella.

Lapsi vielä niin pieni että rurha hoppuilla. ulle tämä poika jää, tytär asuu omillaan ja opiskelee.

Vierailija
50/68 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseni, sain lapsen 15v. Eipä ole mullakaan mitään haukuttavaa itsestäni, en polttanut raskausaikana, lapsen isän kanssa ollaan ja asutaan edelleen yhdessä. Talouskin on ollut koko ajan ihan mallillaan, ei oo lapsella puutteita mistään. Koulujakin käyty ja oppisoppari nyt meneillään.

Vierailija
51/68 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

14-vuotias, lapsen isä oli kolmikymppinen. Tämä sattui 70-luvulla, enkä tiedä onko tämä pariskunta enää yhdessä. Menivät kuulemma naimisiin joku vuosi tuon ekan lapsen syntymän jälkeen.

Karmeaa silti...

Vierailija
52/68 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttu oli 14v kun sai ekan lapsen, taisi vauvan mummo olla aika paljon mukana lapsen kasvatuksessa ja hoidossa. Toisen lapsen teki kai 20-vuotiaana toiselle miehelle. Asuu edelleen siinä tuppukylässä mistä minäkin olen kotoisin ja lähdin hippulat vinkuen lukion jälkeen pois. Mutta käsittääkseni ihan hyvin niillä on mennyt. Oli kyllä järkytys että 14-vuotiaana... Huh.

Vierailija
53/68 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 21:59"]

Tuttu oli 14v kun sai ekan lapsen, taisi vauvan mummo olla aika paljon mukana lapsen kasvatuksessa ja hoidossa. Toisen lapsen teki kai 20-vuotiaana toiselle miehelle. Asuu edelleen siinä tuppukylässä mistä minäkin olen kotoisin ja lähdin hippulat vinkuen lukion jälkeen pois. Mutta käsittääkseni ihan hyvin niillä on mennyt. Oli kyllä järkytys että 14-vuotiaana... Huh.

[/quote]

Korjaus: olikin 19v kun sai toisen lapsen.

Vierailija
54/68 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen mun 13-vuotiaana lapsen saanut koulukiusaaja ei tiettävästi asu lapsensa kanssa: hänen äitinsä adoptoi tämän. Kiusaaja oli lapsen saatuaan eeilu puoli vuotta pois koulusta, ja palasi seuraavana syksynä vuotta alemmalle luokalle. olemme pian kolmekymppisiä ja hänellä on ainakin parivuotias toinen lapsi. Kuulemma on lähihoitaja.

Vierailija
55/68 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 21:36"]Kertokaa miten ihmeessä nuo 13-16 vuotiaat äidit on pärjänneet? Kuka niiden elämän on rahoittanut, onko lapsen isä osallistunut mihinkään, onko koulut jääneet kesken?

13-16 vuotias on täysi lapsi/teini joka ei todellakaan ole vielä valmis ottamaan vastuuta omasta lapsesta. Tai vaatii ainakin kaiken mahdollisen tuen ja vähän enemmänkin astua noin nuorena aikuisen saappaisiin.
[/quote]
Vanhemmilla oli hyvät työt, he rahoittivat, sekä edelleen rahoittavat. Isästä ei ole koskaan kuulunutkaan, ei muistaakseni edes tiedä lapsesta. Toisen isä ei ole elämässä mitenkään mukana. Tosiaan siirtynyt kotikouluun, en tiedä mihin on nyt yhteishaussa hakenut.

Vierailija
56/68 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 21:37"][quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 21:34"]

14v. Esikoisen sai 14v, toisen sai juuri nyt 15-vuotiaana. Oli mun luokalla, jäi kotikouluun ensimmäisen raskauden loppupuolella.

[/quote]

toinen lapsi 15 vuotiaana?!! onko edes sama isä?
[/quote]
Ei ole.

Vierailija
57/68 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen 15-vuotiaana lasen saaneen, jonka menojalka alkoi rajusti vipattaa viimeistään  lapsen ollessa 2-3-vuotias. Isoäiti "auttoi" hoidossa. Hänestä ei kuitenkaan ollut lapsen hoitamiseen, hän ei ollut osannut huoltaa omiaankaan aikanaan. Lapsi otettiin huostaan, onneksi!

Vierailija
58/68 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

14 v, synnytys tänä keväänä

Vierailija
59/68 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 21:48"]Hei 31, abortista puhuttiin ja tytär ei halunnt. Hyvin ollaan menty, kun aika sopiva , kerrotaan lapsella.

Lapsi vielä niin pieni että rurha hoppuilla. ulle tämä poika jää, tytär asuu omillaan ja opiskelee.
[/quote]
Ei halunnut aborttia vaan sysäsi vastuun äidilleen?! Todella viisasta. Jos on mielestään tarpeeksi kypsä pitämään lapsen, niin silloin tulisi olla myös tarpeeksi kypsä huolehtimaan lapsestaan itse, eikä olla joku "isosisko". Jos nyt 12v. tarpeeksi kypsä seksiin edes mitenkään voi olla

Vierailija
60/68 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

41 lisää: tuo isoäiti ei ollut edes vanha, hiukka päälle 40. Mutta kaikista ei ole hoitamaan ja huoltamaan lasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kahdeksan