Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko uskovaisten seksi pelkkää yhdyntää?

Vierailija
09.03.2015 |

???

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 09:28"]

Naisen seksuaalisuus on kyllä uskonnossa demonin roolissa, hurskas nainen ei naimisesta nauti eikä varsinkaan ole aktiivinen seksissä.

[/quote]

Tuohon jälkimmäiseen kuuluu ilmeisesti valtaosa suomalaisnaisista.

Vierailija
42/45 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 20:22"]Tämä muuten kiinnostaa minuakin. Koska olen ex-vl.
Onko uskovaisilla suuseksiä, asuja, asentoja jne.
Ehkä tökerösti asetettu kysymys mutta en osannut paremmin muotoilla.
[/quote]

On suuseksiä molemmin puolin, eri asentoja; seksiasuja, sitomista jne. Uskonnolla ei ole seksin kanssa mitään tekemistä. Ap kysyi oikeasti varmaan, että milaista seksiä jollakin alakulttuureihin kuuluvilla ihmisillä on. Eli kuuluminen johonkin yhteisöön oli se sitten lestadiolaisuus tai seurakunnan toiminta ei ole osa uskontoa vaan enemmän sosiologinen ilmiö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä aitaa kaatuu ja tanner tömisee, kun me tosiuskovaiset rakastellaan. Rakastellaan silloin kun himottaa. Raja tietysti menee siinä, että ei sohi vieraissa pedeissä, näinhän sen toivoisi olevan ateistien suhteissakin.

Vierailija
44/45 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ev.lut ja mies lestadiolainen. Harrastettiin nuorena esiaviollista seksiä, oltiin välillä erossa ja molemmilla on ollut muitakin kumppaneita. Kaksi lasta, ehkäisy käytössä, pari telkkariakin kotona, ulkopuoliset eivät taida edes huomata, että mies on lesta, vaikka käykin seuroissa. Seksiä harrastetaan useita kertoja viikossa, myös suuseksiä, hellyyttä on joka päivä. Tosin mieheni ei taida olla tyypillinen lestadiolainen ja on aika kriittinen oman uskontonsa oppeja kohtaan. Uskovainen kuitenkin, minä vähemmän.

Vierailija
45/45 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"what??? Ihanko tosissaan? Kuka kieltää ja miksi ihmeessä? Se on semmoinen juttu, että meillä ei sitten olisi seksiä ollenkaan, kuska en laukea yhdynnässä ja kostuminekin on haastavaa, ja suuseksi on ratkaisu molempiin. Minua ei kiinnosta munaa ottaa sisään vain "rakkaudesta". Sen jälkeen kun minut on hoideltu, voi sitten panna puksutella vaikka maailman tappiin" :)

Osuit asian ytimeen. "Sen jälkeen kun minut on hoideltu", eli sinut hoidellaan ja sen jälkeen käy mies töihin. Mitähän sinä sitten teet, muuta kuin makaat jalat auki odottamassa palvelua, HOITELE MUT!

Siinä taas yksi... sanonko mä?