Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mäntyharjuun muutto lapsiperheenä

Vierailija
19.01.2025 |

Kokemuksia! Löytyi unelmien talo.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se on pitäjä siinä missä muutkin. Keskeisin kysymys talon lisäksi on tietysti että onko teidän työpaikat lähellä.

Vierailija
2/11 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähellä oleva kylä Anttola on ainakin maailman kaunein ja lapsille turvallisin paikka Saimaan rannalla. Ja omalla kylällä uusi ja hyvä koulu! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen siellä vieraillut. Kiva pieni paikka. Kaikki tuntee kaikki. Kaunista seutua.

Vierailija
4/11 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tekee työtä etänä ja itse olen sairaanhoitaja. Uskoisin että töitä olisi?

Vierailija
5/11 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei.  Pikkupaikaksi hyvien yhteyksien äärellä kuitenkin.

Vierailija
6/11 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa minusta naapuripitäjän asukkaana ihan viriililtä paikalta. On teollisuutta myös jonkin verran.

Vierailija
7/11 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva paikka, yllättävän hyvät palvelut pieneksi pitäjäksi. Johtunee suuresta mökkeilijöiden määrästä. Hyvät ruokakaupat ja liikuntamahdollisuudet, jopa pari kahvilaa ja kesällähän siellä on vilkastakin. Junaradan varressa, eli kulkuyhteydetkin kunnossa ja Mikkeliin pääsee ostoksille jos isompaa kaupunkia kaipaa.

Vierailija
8/11 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies tekee työtä etänä ja itse olen sairaanhoitaja. Uskoisin että töitä olisi?

Et ole ottanut selvää? Onko sinulla auto ja ajokortti? 

Vierailija
9/11 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itä-suomi on täynnä epärehellisiä savolaisia ja mikkeliin on keskitetty suomen kaikki seksuaalirikolliset. Pahaa maaperää kaiken kaikkiaan

Vierailija
10/11 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailen Mäntyharjulla säännöllisesti. Hyvät liikunta- ja ulkoilumahdollisuudet. Patikointia, pyöräilyä ja kalastamista. Hyvät suurehkot ruokakaupat keskustassa. Tori ja muutama muu kauppa ja ravintola. Kesällä vilkkaampaa koska alueella on paljon mökkejä. Ymmärtääkseni julkinen bussiliikenne harvaa. Juna pysähtyy aika lähelle keskustaa. Minulle kävelymatka. Taidekeskus Salmela on hyvä vielä mainta. Mäntyharjun kunnalla on erinomaiset nettisivut joilla kannattaa käydä. 

Vierailija
11/11 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta mieluummin Ristiinaan. Lähellä Mäntyharjua. Kaunis paikka ja mukavia ihmisiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kuusi