Nainen muuttui puhumattomaksi ja sulkeutuneeksi
Olen 45-v mies, tapailen (alkusyksystä lähtien) vajaa 10v nuorempaa naista. Suhteen alku oli ihanaa ja varmaan aika tyypillistä, flirttailimme ja hempeilimme, livenä, puhelimessa ja whatsappissa. Emme vietä paljon aikaa yhdessä, molemmilla työt ja lapset edellisestä liitosta, mutta niin se vaan nyt on.
About kuukausi sitten nainen jotenkin sulkeutui, ei lähde mukaan söpöilyyn eikä suorasukaiseen flittiin puhelimessa vähän huonosti kasvotustenkin, lisäksi vaikuttaa jotenkin ahdistuneelta. Mutta jos en ota yhteyttä hetkeen, hän näkee heti vaivaa että olemme tekemisissä. Lähes aina minä olen aloitteellinen. Haluaa (tai ainakin haluaa antaa) seksiä joka kerta kun tapaamme kasvotusten, en ole huomannut eroa siinä.
Nyt en ymmärrä onko hän jotenkin pettynyt minuun, olenko tehnyt tai sanonut jotain väärää, vai onko muuten tympääntynyt elämäntilanteeseen, töihin tai johonkin. Mitään ei sano vaikka yrittää kysellä (kuin ois stereotyyppisen suomalaisen miehen kans suhteessa, oikeesti).
Miten suoraan otan asian puheeksi, mikä vaivaa, vai olenko hiljaa?
Kommentit (26)
Mats kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta voit ottaa ihan suoraan kertoa että olet huomannut hänen olevan viime aikoina erilainen ja kysyä onko jokin vialla. Sillähän se selviää.
Tätä olen yrittänyt(hyvin kartellen kylläkin): hän on ok, minä olen ihana, suhde on ok, lasten kans menee hyvin, elämä on ok, töissä on kiire mutta ok, kaikki on ok. Ei irtoa mitään.
Tai sit nainen on kuin minä. Lapset, työ,arki imee mehut, hyvä mies löytyny ja kaikki hyvin mut ei millään jaksaisi ylläpitää alkuajan viesteilyrumbaa kun on niin monta asiaa mihin revetä.
Miten sanon sen miehelle että ihana on saada viestejä mutta en ennätä oikeasti kunnolla vastaamaan? En vähättele, olet tärkeä ja niin on lapsetkin, en vaan voi painaa paussia, venatkaa äiti tekstaa tälle ihanalle miehelle.
Viesteily oli jo alussa jostain muusta pois ja siihen on järjestänyt aikaa.
Jotta siis tässä olen tavallinen arjenpyöritysnainen, vieläkö haluat mua?
Nainen on näytellyt iloista ja hienompaa kuin on. Todellisuudessa on masentuva ja vetelä muidu. Ei ole sitä mitä esitti.
Vierailija kirjoitti:
Mats kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta voit ottaa ihan suoraan kertoa että olet huomannut hänen olevan viime aikoina erilainen ja kysyä onko jokin vialla. Sillähän se selviää.
Tätä olen yrittänyt(hyvin kartellen kylläkin): hän on ok, minä olen ihana, suhde on ok, lasten kans menee hyvin, elämä on ok, töissä on kiire mutta ok, kaikki on ok. Ei irtoa mitään.
Tai sit nainen on kuin minä. Lapset, työ,arki imee mehut, hyvä mies löytyny ja kaikki hyvin mut ei millään jaksaisi ylläpitää alkuajan viesteilyrumbaa kun on niin monta asiaa mihin revetä.
Miten sanon sen miehelle että ihana on saada viestejä mutta en ennätä oikeasti kunnolla vastaamaan? En vähättele, olet tärkeä ja niin on lapsetkin, en vaan voi painaa paussia, venatkaa äiti tekstaa tälle ihanalle miehelle.
Viesteily oli jo alussa jostain muusta pois ja siihen on järjestänyt aikaa.Jotta siis tässä olen tavallinen arjenpyöritysnainen, vieläkö haluat mua?
Tämä on juuri se yksi todennäköinen tilanne, mistä meilläkin voi olla kyse. Ja tämän takia en kehtaa kovin suoraan kysellä mikä on, koska oikeasti ei ole mitään ongelmaa tai syytä.
Taidan olla hiljaa asiasta edelleen niin en lisää ainakaan turhaan kitkaa. Tai jos on palaamassa ex-poikakaverinsa kans yhteen niin kaipa saa sanottua sen aikanaan.
Alkuhuuma haihtunut ja suhde arkipäiväistynyt. Tai sitten nainen on pettynyt johonkin sinussa, ja pitää varalla sen aikaa että löytäisi paremman. Voi olla myös tosi stressaava vaihe töissä tai lastensa kanssa tms eikä liity sinuun henkilökohtaisesti.
Kannattaa keskustella asiasta avoimesti naisen kanssa.
Marras-joulukuu masentaa, ihan normaalia. Nyt tuli lunta ja enemmän valoa, ehkä se siitä.
KVG hakesanalla naiset FAQ