Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ketuttaako ketään muuta, että

Vierailija
09.03.2015 |

timmiä vatsaa ja lihaksia ei saa muutamalla vatsalihasliikkeellä :(

Vaan siihen ihan oikeasti tarvitaan aikaa, hikeä ja kärsimystä.

Tahdonvoimaa ja kärsivällisyyttä.

Sinnikästä luonteenlaatua ja peräänantamattommuutta.

Säännöllisyyttä.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ketuttaa kaikki mihin tarvitaa tahdonvoimaa ja kärsivällisyyttä

Vierailija
2/15 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se olisikkin liian helppoa. Ja kun kaikilla olisi niin sitten haluttais iso maha. Sellanen kunnon röllykkä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ketuttaa treenaamiseen uskonhurahtaneet.

Vierailija
5/15 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä siinä vielä kaikki.

Tarvitaan kännykkä. Ja peili.

Tuntikausia aikaa katsella itseään.

Vain itseään.

Vierailija
6/15 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 15:38"]

timmiä vatsaa ja lihaksia ei saa muutamalla vatsalihasliikkeellä :(

Vaan siihen ihan oikeasti tarvitaan aikaa, hikeä ja kärsimystä.

Tahdonvoimaa ja kärsivällisyyttä.

Sinnikästä luonteenlaatua ja peräänantamattommuutta.

Säännöllisyyttä.

[/quote]

Jep ja jep. Kyllä joku helpompi keino pitäisi olla. Harmi ettei ne tv shopin sähköimpulssi jutut toimi. Olisi kauheen kätevä nukkuessa sätkyttää itsensä hyvään kondikseen.

Vierailija
7/15 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän siinä sitten olisi mitään ihailtavaa, tavoiteltavaa. Just se työ tekee sen.

Vierailija
8/15 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kyl ketuta.

Vierailija
9/15 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Oli just 2 kuukauden tauko kuntoilussa enkä tajua miten pystyin plösähtämään näin paljon siinä ajassa.
Mun vatsaa ei edes saa kokonaan timmiksi kuin kirurgin veitsellä. Tunnoton alavatsa takaa sen.

Vierailija
10/15 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 16:14"]

Eihän siinä sitten olisi mitään ihailtavaa, tavoiteltavaa. Just se työ tekee sen.

[/quote]

Tuo on sun mielipiteesi mutta suurin osa ottaisi ne lihakset helpolla keinolla jos se vain olisi mahdollista. Ihminen kun on mukavuuden haluinen. Eikä siinä ole mitään pahaa.

Vierailija
11/15 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ketuttaa epäinformatiiviset otsikot

Vierailija
12/15 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tuo on sun mielipiteesi mutta suurin osa ottaisi ne lihakset helpolla keinolla jos se vain olisi mahdollista. Ihminen kun on mukavuuden haluinen. Eikä siinä ole mitään pahaa." 

Totta varmastikin ainakin osittain, tai siis lihaksien saaminen ei ole niinkään tälle istumatyöläiselle niinkään mukavuutta tuovaa vaan enemmän vastaus korostaa omaa turhamaisuutta, toki itselleni uskottelen ja olen siinä vakaassa uskossa, että ulkoisesti kuosissa olo pitää / tulee käsitystäni siitä, että olen terveempi ja muka hyvinvointisempi. Ei liikunta oikeasti ole estänyt sairastamasta ja useita kertoja esimerkiksi vain jalat ovat olleet vähän maitohapoilla.. - olen kai vähän masokisti  

Ehkä vain hieman isommilla lihaksilla en tee varsinaisesti mitään erinomaisen hyödyllistä. Olisin varmasti toista mieltä, jos työni olisi lapioda päivästä toiseen esimerkiksi sementtiiä myllyyn tai olisin vaikkapa palomies tai pelastussukeltaja ja tai lähihoitaja vanhustenosastolla, siis mikä tai kuka hyvänsä. erityisen fyysisen työn sankari.  - Toki pidän mm. siitä että vielä toistaiseksi itselläni on pysynyt kohtuullisen hyvä ryhti. Sekä erityisesti siitä, että raskaalla liikkumisella voin parhaimmillaan myös (ainakin yrittää) nollata pääni/ -saada työ asiat pois mielestäni.

Suuren maailman miesten lehtiä joskus vilkaiseena en ole tiennyt itkeäkö vai nauraa  kun "lihaksia" myydään niin, että ne voisi "hyvällä hinnalla" kun vain astelee sopivalle yksityisen kirurginvastaanotolle, - Ts. samaan tapaan kai kun moni nainen on jo vuosia voinut Suomessakin parantaa ja/ tai paremmin muokata omaa rinnustaansa.

Vierailija
13/15 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollenkaan, en halua sellaisia.

Vierailija
14/15 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mä olisin rikas menisin leikkauttamaan ensin vatsani kuntoon. Korjaisin synnytysten tekemät vauriot. Sen jälkeen palkkaisin personal trainerin, joka laittaisi mut liikkumaan juuri oikealla tavalla ja oikeilla määrillä. Olen haaveillut littanasta vatsasta n. 13 vuotta, kuopukseni synnytyksestä lähtien.

Mä liikuin kipeänä ja se johti loppujen lopuksi siihen, että sairastin kaikki mahdolliset taudit mitä lähipiirissä liikkui enkä viimeisellä kerralla meinannut parantua ollenkaan. Joku viisas sanoi, että mulla on tahti ihan liian kova enkä kerkiä kunnolla parantumaan taudista, kun jo olen salilla vetämässä täysillä. Siispä mä en enää harrasta kipeänä ja pidän sen jälkeen myös oikeasti muutaman sairaattomankin päivän ennen kuin alan rääkkäämään itseäni.

Vierailija
15/15 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

If it was easy, everyone would do it. So....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kahdeksan