Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kukaan toimittaja kovistellut takinkääntäjiä?

Vierailija
09.03.2015 |

Onko missään mediassa ollut yhdenkään näistä kansanedustajista, jotka äänestivät pakkoruotsin puolesta vaikka lupasivat äänestäjilleen päin vastaista, haastattelua jossa olisi kysytty suoraan, että miksi teit sen?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko jutellut lääkärille tuosta pakkoruotsipakkomielteestäsi?

Vierailija
2/5 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 15:42"]

Oletko jutellut lääkärille tuosta pakkoruotsipakkomielteestäsi?

[/quote]

Sinä siis teet yhden viestin, jossa ihmetellään sitä, että demokratia ei toimi, diagnoosin, että minulla on pakkomielle? Oletko nyt ihan varma, että se olen minä jolla on pakkomielle?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi? Minusta on vain arvostettavaa, että ihmiset luopuvat mutuilusta ja osaavat muuttaa mielipidettään, kun saavat kunnolla faktoja ja tietoja.

Vierailija
4/5 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 16:13"]

Miksi pitäisi? Minusta on vain arvostettavaa, että ihmiset luopuvat mutuilusta ja osaavat muuttaa mielipidettään, kun saavat kunnolla faktoja ja tietoja.

[/quote]

Mitä sellaisia faktoja on tullut esiin jotka eivät olisi olleet tiedossa jo aiemmin?

Vierailija
5/5 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 15:38"]Onko missään mediassa ollut yhdenkään näistä kansanedustajista, jotka äänestivät pakkoruotsin puolesta vaikka lupasivat äänestäjilleen päin vastaista, haastattelua jossa olisi kysytty suoraan, että miksi teit sen?
[/quote]

Suomessa ei ole poliittista journalismia eikä oikeita journalisteja lainkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi neljä