Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tajusin, että olen työskennellyt valelääkärin kanssa..

Vierailija
09.03.2015 |

Aikoinaan olin Laakson sairaalassa sairaanhoitajana ja muistan nyt jälkeenpäin, kuinka tämä valelääkäri tuli sinne töihin, osastonhoitaja esitteli herran ja hän siellä sitten toimi osastoilla, missä oli lähinnä vanhuksia, sisätautipotilaita, keuhkopotilaita ym. Päivystikin yöaikaan, ja minä tunnollisena hänelle raportit annoin ja kysyin määräyksiä. Pitkän kokemuksen omaavana ehdotin sitten, miten jokin asia olisi järkevin hoitaa tai miten tietyissä tilanteissa on ollut hyvien hoitokäytöntöjen mukaista toimia sekä lääkitysten tai hoitotoimenpiteiden kohdalla. Lekuri oli oikein ystävällinen meille hoitajille ja oli jotenkin helpottuneen oloinen, kun sattui kohdalle kokenut sairaanhoitaja, joka osasi antaa suunnat hänenkin työlleen. Tyyliin; potilas NN:lla on nyt todennäköisesti riittämätön lääkitys tähän ja tähän vaivaan, koska oireet viittaavat siihen, johon tämä "lääkäri", että mitäs ehdottaisit, mikä annostus laitetaan?

Enpä kyllä osannut silloin mitenkään kyseenalaistaa tätä "lääkäriä", oli aikamoinen tajunnan avaus, kun tapaus sittemmin tuli julki ja nimi esille. Puistattaa vieläkin. Oli niin hyvä huijari.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kolme