Raksu Lignell paino entisissä mitoissa?!
Näin vilauksen aamulla telkkarissa.. ja voi surku, miten siinä nyt noin..
Kommentit (60)
Ihan hyvän näköinen on vieläkin ,eikä liian lihava! Itsekin laiduin 15kg vuosi sitten sairauden takia ,nyt on tullut 5kg lisää. Ruokahalut ovat palanneet ja painan nyt 74kg olen ihan tyytyväinen.
http://www.katsomo.fi/?progId=392114
Tässä joku studio55:n jakso, jossa Rakel juontajana. Ei nyt mun mielestä mitenkään sairaalloisen lihavalta näytä, mutta tottahan se on, että hän on nyt hieman tuhdimmassa kunnossa kuin silloin "huippukunnossaan" oli.
Harmittavaa. Toivottavasti saa pysäytettyä painonnousun. On kyllä pyöreämpi nyt.
"huippukunnossa" :)
rofl reps kops
Kiinnitin huomiota samaan. Aika väljästi pukeutuu joten en sit tiedä onko huonompi vaihtoehto kuin että rehellisesti näyttäisi miltä näyttää..
[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 12:49"]
[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 12:48"]
Eikös se käynyt vatsalaukun ohitusleikkauksessa myös. Kallis paukku.
[/quote]
Kuinka silloin on enää mahdollista lihoa?
[/quote] Täysin mahdollista. Monet ovat venyttäneet sen "pienen pussukan" jälleen isoksi ja lihoneet uudelleen eli ei se mikään taikakeino ole jos vaan syö entiseen tapaan. Mut ei Raakkel tietääkseni ole siinä käynyt.
Parempi ois kun ei ois laihduttanut ollenkaan kuin tämä jojoilu, hirveä rääkki elimistölle :(
[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 13:34"]
[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 12:49"]
[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 12:48"]
Eikös se käynyt vatsalaukun ohitusleikkauksessa myös. Kallis paukku.
[/quote]
Kuinka silloin on enää mahdollista lihoa?
[/quote] Täysin mahdollista. Monet ovat venyttäneet sen "pienen pussukan" jälleen isoksi ja lihoneet uudelleen eli ei se mikään taikakeino ole jos vaan syö entiseen tapaan. Mut ei Raakkel tietääkseni ole siinä käynyt.
[/quote]
tuttu, kun ei voi enää syödä, vetää ihan jatkuvalla syötöllä jotain napaansa että jaksaa. Ja ne pikkupalat on limpparia, suklaata, energiajuomaa, kermakahvia... Myös viina maistuu reippaalla otteella. Joten kyllä, voi lihoa takaisin, helpostikin.
Missä te nyt näette Rakel Lignellin lihoneena? Minun silmiin näyttää tossa mtv:n kuvassa ihan hoikalta. Ja kyllä omassa blogikuvissaankin.
Ei sillä, että väliä mulle olisi, mukavalta ihmiseltä vaikuttaa, aivan sama, mikä painonsa on.
Piti itekki käydä kurkkaamassa. Ohjelman alkuteksteissä olevissa pätkissä plus tossa kuvassa oli vielä hoikka, mutta uusimmissa studio55:n jatkoissa on kyllä,selvästi lihonut, heittäisin etä ainakin 10kg. Harmillista. Muistelen, että karppaamalla ja kovalla liikunnalla laihdutti, olisko Raakkelilla ruvennut taas sokuri maistumaan..
Mä katsoin katsomosta ja tuon kokoinen se on ollut jo pitemmän aikaa.
Tietenkin kiloja usein tulee kovan laihdutus jälkeen kun palaa ns. normaaliin elämään.
Mielestäni kaunis ja kauniimpi kuin ihan rutikuiva laihana.
Tyylikäs ja kauniin näköinen. Rypytkin oionneet.
Missään nimessä ei ole lähelläkään entisiä mittojaan.
Otan osaa. Toivottavasti saavat selville lihomisen syyn.
http://m.hyvaterveys.fi/artikkeli/blogit/raxun_remppa/naisena
Tosi kiva kirjoitus blogissa. Ja ihan on hyvän kokoinen. Tärkeintä että pitää itsestään huolta.
Palstan läskit ja muut katkeroituneet on nyt tyytyväisiä, kun toinen on epäonnistunut pyrkimyksissään ja oma paskamaha tuntuu taas hetken verran siedettävämmältä. Onhan se nyt jumalauta teidän elämästänne jotain pois, jos joku toinen onnistuisi jossain.
[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 14:15"]
http://m.hyvaterveys.fi/artikkeli/blogit/raxun_remppa/naisena Tosi kiva kirjoitus blogissa. Ja ihan on hyvän kokoinen. Tärkeintä että pitää itsestään huolta.
[/quote]
Minunkin mielestäni näin. Itse asiassa tosi kiva, etteivät kaikki julkisuuden superlaihduttajat ole langanlaihoja, ei kai laihuus kuitenkaan saisi olla itsetarkoitus jatkuvan nälän varjolla. Olen lukenut Rakelin molemmat kirjat ja niissä taisi puhua jokaisen "ominaispainosta" (en muista sanaa, jota käytti), mutta siis pointtina, jokaisella meistä tietty paino, jossa voi hyvin, olkoonpa lukema mikä vaan.
Minusta muutenkin ihan täyspäinen ihminen. Tykkään.
[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 14:18"]Palstan läskit ja muut katkeroituneet on nyt tyytyväisiä, kun toinen on epäonnistunut pyrkimyksissään ja oma paskamaha tuntuu taas hetken verran siedettävämmältä. Onhan se nyt jumalauta teidän elämästänne jotain pois, jos joku toinen onnistuisi jossain.
[/quote]
heti helpotti kun näin lihoneen. Nyt voin taas ottaa ivallinen hymy naamalla kermakakkua kun pääsen kotiin. Leivoin viikonloppuna kaksi kakkua! Kerma- ja suklaakakun.
Ei ne näemmä ole sen parempia kuin me muutkaan laardiperseet. Häh häh. Siitäs sai. Oppiipahan olemaan. Omaan helttaan napsahti.
Se kertoo jostain henkisistä ongellmista ja selvittämättömistä asioista, jos elämä pyörii vain pelkästään sen laihduttamisen/kuntoilun/hyvin syömisen yms. ympärillä. Vähän se Lignell on muistuttanut minua tästä, että överiksi rupeaa jo menemään, mutta on niitä paljon pahempiakin kyllä. Silloin se kääntyy itse asiassa ympäri, eli se mitä pidetään hyvinvointina, onkin itse asiassa pahoinvointia.
itsellä vähän sama juttu: laihdutin puolessa vuodessa 25 kg ja kun piti yrittää pitää se paino, ei onnistunutkaan eli takaisin tuli korkojen kanssa vuosien saatossa kun palasin vanhoihin tapoihin. Nyt en enää ikinä laihduta millään kuurilla vaan pyrin syömään terveellisemmin. Siinä on iso ero ajatusmallissa. En enää rankaise itseäni vaan hoidan itseäni paremmalla ruokavaliolla.
On silti vielä kaukana entisistä mitoista mun mielestä vaikka jotain on kyllä tullut takaisinkin.
21, toi kuva on on VANHA, katsokaa niitä Katsomon pätkiä tai avatkaa huomenaamul telkku..