Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

millaisia tavotteita asettaa laihduttamiseen?

Vierailija
09.03.2015 |

Moikka!

Turvaudun av-palstaan jos täältä löytyisi joku painonpudottaja tai muuten vaan asiasta jotain tietävä.

Olen lopen kyllästynyt läskeihini ja alkanut nyt poistamaan tätä kaikkea ylimääräistä. 20kg on tavote pudottaa.

Ihmisenä olen sellainen että tarvitsen tavotteita muuallekkin kun vuoden päähän.

Millaiset on järkevät tavoitteet laihduttamiseeb?
1kk
2kk
3kk

Ruokavaliossa mennään kotiruualla. Vähentämällä kuitenkin vaaleita.. herkuttelu nolliin ja säännöllinen kuntosali,lenkkeily ja jumpat.

Auttakaa mut alkuun :D

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro mitä syöt.

Vierailija
2/6 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni ei ole enää mitään muuta tavoitteita, kuin että alaspäin pitäisi mennä. Jokaisesta kilosta olen tyytyväinen, eikä ole mitään tiukkaa tavoitetta mihin pyrin.

On nimittäin takana pitkä historia epäonnistuneita tiukan tavoitteellisia laihdutuskuureja. Nyt en enää edes haaveile niistä painoista kuin silloin joskus, tai isoista pudotuksista. Jos painan vuoden päästä kilon vähemmän kuin tänään niin hyvä: olisihan se suunta voinut olla toiseenkin suuntaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön aamupalan. Puuro marjoilla tai sitten ruisleivän. Kahvia 1-3kuppia aamun aikana.

Päivällä hedelmää,rahkaa tai ruisleipää.. oon niin kauheen huono syömään päivällä :s

5 aikoihin joku peruskotiruoka. Salaatti ja vettä.

iltapalaksi puuroa tai joskus jotain lämppäreitä tms..

Pitäia opetella syömään Vähän erilailla. Eikä vaan kerran päivässä isommin :/

Vierailija
4/6 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herkkuttelu painottuu viikonloppuun mutta sorruin ennen viikollakin.. nyt ollaan sitte pidettt tiukka linja että perjantai on herkkupäivä. nykyään syön pähkinöitä karkkien tilalta.

Vierailija
5/6 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 12:39"]

Herkkuttelu painottuu viikonloppuun mutta sorruin ennen viikollakin.. nyt ollaan sitte pidettt tiukka linja että perjantai on herkkupäivä. nykyään syön pähkinöitä karkkien tilalta.

[/quote]

Laihdutusmielessä pähkinät ovat huonoin mahdollinen karkkien korvike. Niissä on yhtä paljon energiaa kuin rasvoissa.

Vierailija
6/6 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitos▲▲ mikä olis hyvä korvaava? :) alkuun olis tarve joku saada kun herkuttelu on nii paha tapa :s