Xenttu taas intoilee
Miten ton ikänen voi elää tollasessa satumaailmassa? Ihan on....olen sanaton.
Kommentit (22)
[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 12:30"]
[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 12:25"]
[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 12:17"]
Kauhea pätemisentarve suurimmalla osalla vastaajista. Mulla on asiat tosi hyvin, mutten leveile niillä edes nimettömästi. Minusta se on kurjaa niitä kohtaan, joilla asiat eivät ole niin hyvin kuten esim. muutamalla ystävälläni. Ei tulisi mieleenkään luetella matkojani, hankintojani, rakentamisiani heille tai kenellekään muullekaan, jolla ei ole asiat niin hyvin. Minusta on moukkamaista ja tahdikkuuden puutetta luetella rikkauksiaan.
[/quote]
No tässä halusin lähinnä demonstroida, että muillakin voi olla asiat hyvin kuten Xentulla. Ja, että se ei ole satua, vaan totta. Ja vähän ikävää, jos ei voi iloita, koska joillakin ei ole yhtä hyvin!! Eikö ystäväsi iloitse puolestasi? Minä ainakin iloitsen, että joku kertoo terveistä vanhemmistaan, vaikka minulla ei sellaisia ole. Katsos elämässä on monia puolia. Niitä ihania ja vähemmän ihania. Ja niitä on jokaisen elämässä. Vai tulitko sittenkin pätemään, että olet niin hyvä ihminen, ettet edes iloitse iloitsemisen aiheista, ettei kellekään tule pahaa mieltä?
5
[/quote]
Kyllä ystäväni, jotka ovat elämän kolhuissa menettäneet joko omaisuutensa tai terveytensä tai perheensä varmaan yrittävät urheasti iloita menestyksestäni, mutta minä en todellakaan luettele hankintojani, rikkauksiani, matkojani jne. heille, koska en halua. Koen, etten halua heitä niillä piinata. Tietenkin hekin haluaisivat olla taloudellisesti riippumattomia! Sehän on täysin inhimillinen toive. Haluan ystävälleni hyvää mieltä, en esitellä menestystarinaani. Kohtaamme muulla kuin materian tasolla.
[/quote]
Ei kai kukaan ystävilleen mitään luettelekaan. Mutta ihan normaalia on kertoa, että rakentaa talon tai saa lapsen tai lähtee lomalle vai eikö? Siitähän tässä oli kyse. Vai eikö näistä asioista voi sanoa mitään, ettei tule pahaa mieltä? Ystävä sitten saa vain tietää, että jaa ne muutti uuteen taloon tai kappas, niillähän on lapsi! :)
5
[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 12:52"]Eniten mua ihmetyttää ne jotka vielä jaksaa lukea tuota blogia. Lopetin itse lukemisen yli vuosi sitten. Alkoi tulla oikein kunnolla sitä samaa jauhettua tantta-tikkilaukkua, tantta-tikkikangasta, pissahätäposeerauksia, vuohenjuustoa ja jössestä silmistä ja korvista ulos.
[/quote]
Ja pikkumyy ponnari. Se mulla katkaisi kamelinselän. Se saaaatanan nuttura päälaella. Hyvänen aika et silmiä kirveli. :D