Onko tämä miehen ilkeily normaalia?
Miesystävä ilkeilee melkeinpä joka päivä mulle mutta ne on aina vaan "vitsejä". Selityksenä on että mulla nyt vaan on tämmönen huumorintaju ja ei kuulemma pidä ottaa niin tosissaan.
Saan kuulla esim. Melkeen joka päivä että joko en osaa laittaa ruokaa (osaan oikeesti tosi hyvin, oon jopa opiskellut kokkialaa) ja että oon palikka (siis tyhmä) tai muutamilla muilla nimillä mitkä on kuitenkin vaan "vitsejä". Saan tämmöstä vitsinä heitettyä vittuilua niinkin pienistä asioista että käytän paljon luonnonkosmetiikkaa, tykkään syödä kasviksia (en kuitenkaan oo kasvissyöjä) tai melkeen mistä vaan pikkuasioista.
Lisäksi mun mies ei välitä mun tunteista kännissä tippaakaan, saattaa esim. jauhaa koko yön puhelimeen meidän pienessä asunnossa vaikka sanon että en saa nukuttua ja aamulla on töitä. Sanoo että sulkee puhelimen ja siihen kuitenkin menee puol tuntia. Parin tunnin päästä saattaa aloittaa puhumisen (sen ääni on niin kova kännissä että ennemminkin huutamisen) taas. Seuraavana päivänä sit vuorotellen äyskii mulle krapulassa ilman kunnon syytä ja välillä anelee anteeksi. Jos en anna anteeksi niin alkaa ovien paiskominen ja mökötys.
Muutenkin tuntuu että manipuloi mua ihan täysin. Esim. Jos äyskäisee mulle vihaisena jostain niin mies kääntääkin sen niin että se oli vitsi ja että mää ymmärsin väärin. Saattaa jopa jälkikäteen sanoa että sanoi siinä äyskiessä ihan erilailla kun oli oikeesti sanonut.
Ja kun on kaikella tällä saanut mut suuttumaan niin mun vihasuudesta suuttuu sitten itsekin ja sanoo että on vihainen koska mää teen hänestä vihasen.
On vielä monia muitakin asioita. Mies esim. Saattaa äyskiä melkein huutamalla mulle kaupan kassalla kaikkien kuullen ilman mitään kunnon syytä tai esim siitä että pakkaan tavarat väärin ja sitten jälkikäteen sanoo että "en mää äyskiny kun vaan sanoin" tai "no sovitaan sitten että äyskin".
Sitten taas joskus saan jatkuvasti rakkausviestejä, sydämiä ja yllätyksiä melkeen pommittamalla kun rakastaa mua kuulemma niin paljon. Kuitenkin joudun jatkuvasti olemaan varpaillaan omien sanomisten kanssa. Oon sanonu että nuo asiat loukkaa monta kertaa ja silti sama toistuu kohta uudestaan.
Mitä tästä pitäisi ajatella. Ollaan kuitenkin oltu jo vuosia yhdessä. Tiedän kyllä että ei oo normaalia mutta mitä mieltä te ootte ja mitä tekisitte jos olisitte mää?
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Seurustelin joskus tollasen luonnevikasen vammapään kanssa. Jätä se, niin minäkin tein enkä ole katunut hetkeäkään.
Sama täällä. Jätä typpi heti. Älä ole läheisriippuvainen.Jos asunto on miehen,mene asuntola, tai turvakodit jotka on miehille naisille lapsille tarkoitetut. Pääset sinne koska elät henkisessä väkivalta suhde,liitto!Voit turvakodista käsin rauhassa etsiä asuntoa itsellesi.
Suhde syö sinua selvästi. Suhde ei ole hyväksi sinulle !
Sinuna kertoisin tunteeni, kuinka palle tuo käytös tuntuu ja sen on muututtava.
Siinä kyllä yksi Mutta.. kännisen käytös ei muutu. Pitäisi lopettaa Alkon käyttö, onnistuuko ????
Jos ei, teidän on parempi asua erillään !!!!!
Olet läheisriippa?