Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita jotka tykkää nuolla peppua??

Vierailija
05.12.2021 |

Rakastan sitä. Puhdasta toki. Ihana kun mies niin myös nauttii. Voisin nuolla vaikka tunteja😋

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On todella kiihottavaa, jos toinen nauttii tästä.

Harva vaan uskaltaa rentoutua tilanteessa :p

Vierailija
2/18 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nam-nam!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi ilmoittautuu! Tää on niin kiihottavaa, ja mulla on yksi rakastaja kenen peppua voisin nuolla vaikka ikuisuuden. Osa miehistä ei pysty heti rentoutumaan, mutta sitten kun se tapahtuu, se on niin nautittavaa.

Vierailija
4/18 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

HYIIII, Mitä hienoa on siinä että nuolee jonkun kakkarööriä. Oot ainoa pervo koko palstalla, joka viljelee näitä pers nuolenta juttuja. Se on oikeasti SAIRASTA.

Vierailija
5/18 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä yksi ilmoittautuu! Tää on niin kiihottavaa, ja mulla on yksi rakastaja kenen peppua voisin nuolla vaikka ikuisuuden. Osa miehistä ei pysty heti rentoutumaan, mutta sitten kun se tapahtuu, se on niin nautittavaa.

Miksi mies haluaa nuolla toisen miehen persrööriä? Koirat nuuskii perseitä ei ihmiset.

Vierailija
6/18 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi mies haluaa nuolla toisen miehen persrööriä? Koirat nuuskii perseitä ei ihmiset.

Olen nainen, ja kyllä, haluan.

Vierailija
7/18 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mielelläni vaimoani nuolisin aasta beehen.

- jos saisin😪 M51

Vierailija
8/18 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa kyllä kivikovaksi, jos saa nuolaista 2:sta.

Vierailija
9/18 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häiriintynyt täytyy olla että kiinnostaa saada suuhunsa ulostebakteereja. Ihan turha jankata ne ei pesemällä pois lähde.

Vierailija
10/18 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on niin ihanaa. Voisin joka päivä nuolla ukkoni byllyä. Nams Nams.

Vierailija
11/18 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saunasta alkaa nuolenra,

Siellä pesen hyvin vaimon hanurin.

Silloin tiedän että on puhdas,

Samalla vähän esileikkiä tulee.

Vierailija
12/18 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni on ihanan tuhmaa ja kiihoittavaa nuolla naisen pyllyreikää. Varsinkin silloin kun nainen pyllistää ja levittää pakroitaan ja pyytää/käskee nuolemaan. Itse nuolettaisin myös omaa peppuani mielelläni, mutta valitettavan harvoin sellaista naista löytyy joka innostuu nuolemaan/sormettamaan miehen peppua :(

Vierailija
13/18 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tykkää on vähän ehkä liian voimakkaasti ilmaistu mutta kyllä mä nuolen miehen peräreikää kun suhteessa ollaan. Opin sen ex-mieheltäni, joka alkoi jo aika varhaisessa  seurustelun vaiheessa kyselemään että nuolethan peräpäätä. Tekee muuten todella gutaa miehelle, toki pitää olla puhdas ja pesty peppu ensin. Lisäksi voi laittaa esim. mansikan makuista liukkaria pepulle, aloittaa pesun jälkeen sormin ja liukkarilla hyväilemällä, sitten kieltä mukaan. Jos mies tykkää (ja yleensä todellakin muuten miehet tykkää, vaikka eivät heti kehtaa myöntää!) niin sormeen liukkaria ja sormi peppuun. Samalla suuhoitoa. Tällaista käsittelyä kun antaa miehelle, eli kieltä ja sormea peppuun säännöllisesti, niin mies pysyy tyytyväisenä. Se on mulle ehkä pepunnuolennan paras puoli, nähdä miten mies nauttii. 

Aikanaan muuten kun ex-mies ehdotti pepunnuolentaa, ei ajatus kiihottanut yhtään. Mutta miten lopulta aloin käsittelemään asiaa, aloin masturboimaan ja samalla katsomaan netistä amatöörivideoita, joissa nainen nuolee miehen perää. Näin mielessäni tuli tietty yhteys siihen, että pepun nuolenta on hottia. Suosittelen tätä samaa tekniikkaa myös muille, joita alkuun mietityttää ajatus perseen nuolemisesta. 

Vierailija
14/18 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mielelläni vaimoani nuolisin aasta beehen.

- jos saisin😪 M51

Siirryt vain päättäväisesti A-rapusta välilihalle ja siitä B-rapulle. Ensin säikähtää mutta sitten alkaa tykätä. En minäkään kysynyt vaimoltani lupaa vaan raotin päättäväisesti pyllyä ja kielellä lupusuttelin. Tykkäsi se sitten kuitenkin. Se näkyi naamasta..

Vierailija
15/18 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisit sitten tulla nuolemaan vessapyttyni puhtaaksi jos sinua kerran ei haittaa ulostebakteerit.

Vierailija
16/18 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pepun nuoleminen on ehdottomasti jees.

Vierailija
17/18 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen, ja kyllä, haluan.

Ihana nainen !

Vierailija
18/18 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku nainen nuolee peppuani saa miehen itselleen täältä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yksi