Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lievästi vammaisen (esim. Downin)

Vierailija
09.03.2015 |

abortoineet. Miltä nyt tuntuu kun vammaiset ovat esillä mediassa?

Kommentit (71)

Vierailija
21/71 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei palella enää niin paljon. -2

Vierailija
22/71 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkyttäviä mielipiteitä. Asettuvat Jumalan asemaan. Jos kerran ollaan tekemässä lapsia niin minusta siitä pitäs olla vastuussa siitoshetkestä alkaen. Em. abortoijat ovat vastuunpakenijoita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/71 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 10:03"]Järkyttäviä mielipiteitä. Asettuvat Jumalan asemaan. Jos kerran ollaan tekemässä lapsia niin minusta siitä pitäs olla vastuussa siitoshetkestä alkaen. Em. abortoijat ovat vastuunpakenijoita.
[/quote]
Mä en halua kontolleni mitään josta joutuisin huolehtimaan koko ikäni ja uhraamaan elämäni. Sori vaan.

Vierailija
24/71 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 10:03"]

Järkyttäviä mielipiteitä. Asettuvat Jumalan asemaan. Jos kerran ollaan tekemässä lapsia niin minusta siitä pitäs olla vastuussa siitoshetkestä alkaen. Em. abortoijat ovat vastuunpakenijoita.

[/quote]

En usko jumaliin tai muihinkaan mytologisiin olentoihin. Voisin kyllä hyvin asettua vaikkapa Hermeksen asemaan. Siipisaappaat voisivat olla tällaiselle krooniselle myöhästelijälle ihan hyvä apu.

Vierailija
25/71 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Abortoin vammaisen lapseni ja omatuntoni jäyti minua vuosia lapseni murhaamisesta ja jouduin kaikenlaisiin ongelmiin. Sitten tulin uskoon. Nyt kaikki on hyvin, kun olen Kristuksessa pelastettu ja uskon, että kohtaan rakkaan lapseni Taivaassa.

Vierailija
26/71 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä uskon Jumalaan, mutta myös siihen että Jumala ymmärtää. T:downinsa abortoinut

Vierailija
27/71 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin että adoptoineet. Ajattelin että kai jotkut sitten adoptoi down vammaisia.

Vierailija
28/71 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä olet päätellyt että Down on lievästi vammainen. Diagnoosi ei kerro vamman astetta. Down voi olla ihan millainen tahansa. Lievästi tai syvästi kehitysvammainen

Vierailija
29/71 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
30/71 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 17:51"]

Vain harva down on vakavasti vammainen. Lukekaa iltalehden juttu angelmanista. Se ja monet muut vammat ovat vaikeita. Angelman kuten moni muukin vaikea kromosomimuutos ei näy tavallisissa raskausajan tutkimuksissa. Itse kun olen todella vaikeasti vammaisia hoitanut en voi millään muotoa pitää downia vaikeana vammana. Eipä heitä juuri laitoksissa ole.

[/quote]

Samaa mieltä. En muista kuin yhden downin laitoksesta, missä olin hoitajana. Oli kyllä fiksu kaveri, että vedätti hoitajia ja hihitteli sitten selän takana. Tuetussa asumisessa heitä on paljon. Syy on se, että aikuiset nyt normaalistikin muuttavat pois kotoa, mistä semmoinen käsitys täällä on, että vanhempien pitää heitä loppuikänsä hoitaa?

käyttehän te kyläilemässä terveitten lastennekin luona? Ei kai olenkova rasitus käydä kyläilemässä down-lapsen kotona?

Vierailija
31/71 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain harva down on vakavasti vammainen. Lukekaa iltalehden juttu angelmanista. Se ja monet muut vammat ovat vaikeita. Angelman kuten moni muukin vaikea kromosomimuutos ei näy tavallisissa raskausajan tutkimuksissa. Itse kun olen todella vaikeasti vammaisia hoitanut en voi millään muotoa pitää downia vaikeana vammana. Eipä heitä juuri laitoksissa ole.

Vierailija
32/71 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 15:49"]

[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 17:16"]

[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 16:53"][quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 09:43"] abortoineet. Miltä nyt tuntuu kun vammaiset ovat esillä mediassa? [/quote]   Onko sinusta Downin syndrooma lievä kehitysvamma? Jos olet sitä mieltä, ole hyvä ja jälkiabortoi itsesi. [/quote] Kyllä se on lievä.

[/quote]Niitä vaikeasti  kehityvammaisia tai esim. sydänvikaisia Downeja emme näe Euroviisukarsinnoissa. He ovat laitoksissa täysin hoidettavina tai ovat kuolleet. 

[/quote]

Mistäpä tiedät onko esim ? Aika monella downilla on, mutta yleensä sellainen vika, joka voidaan leikkauksella korjata.

Vierailija
33/71 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa tekstitä jäi pois. Siis mistä tiedät, onko esim ko. yhtyeen rumpalilla ollut sydänvika?

Vierailija
34/71 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 09:57"][quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 09:53"]Miten nämä kaksi asiaa nyt ovat verrannollisia keskenään? Vammaisen abortointi ja vammaisen esilläolo mediassa? meinaakko, että voi däämn kun en synnyttänyt vammaista lasta, olisin nyt julkkis?
[/quote]
Tai että Jeee, vammaiset onkin nyt hieno juttu eikä niitä tarvitse piilotella. Viddu ku menin omani abortoimaan. Jos mä voisin päättää niin tähän maailmaan ei synnytettäisi yhtään vammaista lasta.
[/quote]
Sun mielestä vammaisia pitäis piilotella? Miksi?

Vierailija
35/71 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 15:29"][quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 17:16"]

[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 16:53"][quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 09:43"] abortoineet. Miltä nyt tuntuu kun vammaiset ovat esillä mediassa? [/quote]   Onko sinusta Downin syndrooma lievä kehitysvamma? Jos olet sitä mieltä, ole hyvä ja jälkiabortoi itsesi. [/quote] Kyllä se on lievä.

[/quote]

47 kromosomia 46 sijaan ei ole lievä kehitysvamma, vaan vakava kehityshäiriö. Downin syndroomasta kärsivät harvoin elävät kovin vanhaksi ja yleensä sairaus tuo mukanaan liudan muitakin vakavia sairauksia, kuten epilepsia ja diabetes.
[/quote]
Ylipainoisetkaan ei monesti elä kovin vanhoiksi, tai juopot. Monasti kärsivät myös diabeteksesta ja muista taudeista. Olisko ne pitänyt tappaa?

Vierailija
36/71 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 10:12"]

Abortoin vammaisen lapseni ja omatuntoni jäyti minua vuosia lapseni murhaamisesta ja jouduin kaikenlaisiin ongelmiin. Sitten tulin uskoon. Nyt kaikki on hyvin, kun olen Kristuksessa pelastettu ja uskon, että kohtaan rakkaan lapseni Taivaassa.

[/quote]

Onko lapsesi vielä Down-lapsi taivaassakin?

Vierailija
37/71 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 10:03"]Järkyttäviä mielipiteitä. Asettuvat Jumalan asemaan. Jos kerran ollaan tekemässä lapsia niin minusta siitä pitäs olla vastuussa siitoshetkestä alkaen. Em. abortoijat ovat vastuunpakenijoita.
[/quote]
En kyllä usko jumaliin, mutta oletteko te oikeasti sitä mieltä, että abortoimattomilta downeilta voi leikata Jumalan luoman sydänvian tai leukemian? Ilman näitä toimenpiteitä vamma ei ole millään mittarilla lievä. Eihän Jumalan luomaa saanut muokata?

Vierailija
38/71 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 10:28"]

[/quote]

Murhaajat kuten sinä joutuvat helvettiin eikä teillä ole mitään toivoa päästä taivaaseen.

[/quote]

Höpöhöpö. Jokaiselle ihmiselle kuuluu armo ja pelastus jos vain ottaa Jeesuksen vastaan

Vierailija
39/71 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 10:32"][quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 10:28"]

[/quote]

Murhaajat kuten sinä joutuvat helvettiin eikä teillä ole mitään toivoa päästä taivaaseen.

[/quote]

Höpöhöpö. Jokaiselle ihmiselle kuuluu armo ja pelastus jos vain ottaa Jeesuksen vastaan
[/quote]
Mä olenkin ajatellut että elän kuten haluan koko elämäni, sikailen minkä kerkeän ja sitten kuolinvuoteella otan Jeesuksen vastaan ja menen taivaaseen. Problem solved ja kaikki on tyytyväisiä.

Vierailija
40/71 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumalan luomaa ei saa muokata, mites rintojen pienennys, rautaa polvessa, uusi lonkka, elinsiirrot...?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yksi