Myyrmäen Lidl kokemuksia ?
Itse en enää käy. Tarkistivat laukun ilman perusteita ja jäivät kiinni.
Kommentit (7)
Lidl:issä on ollut jotenkin omituinen meininki viime aikoina. Pari viime kertaa kun olen käynyt, kassa on puhunut vaan siihen handsfree laitteeseen, ei edes noteerannut asiakkaita millään tavalla, viskoo vaan tavarat hihnan läpi eikä kerro edes ostosten summaa. Eipä se ole yhtään nopeampaa viskoa niitä tavaroita kauhealla raivolla. Mietin käynkö enää koko Lidl:issä.
On rasisti myyjä. Nainen on. Ei käydä enää
T. Ali
Vierailija kirjoitti:
Lidl:issä on ollut jotenkin omituinen meininki viime aikoina. Pari viime kertaa kun olen käynyt, kassa on puhunut vaan siihen handsfree laitteeseen, ei edes noteerannut asiakkaita millään tavalla, viskoo vaan tavarat hihnan läpi eikä kerro edes ostosten summaa. Eipä se ole yhtään nopeampaa viskoa niitä tavaroita kauhealla raivolla. Mietin käynkö enää koko Lidl:issä.
Lidleissä on kyllä kaikista epäystävällisimmät myyjät, paikasta riippumatta. Kai siellä on niin huono työilmapiiri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lidleissä on kyllä kaikista epäystävällisimmät myyjät, paikasta riippumatta. Kai siellä on niin huono työilmapiiri.
Näinhän se taitaa nykyään olla, jotenkin tosi tylyä palvelua. Ei pari vuotta sitten vielä tämmöistä ollut.
Myyrmäen Lidlissä on ystävälliset myyjät ainoa asia mikä on vastenmielistä siellä on paljon meluavia lapsiperheitä kun vanhemmat eivät pidä kuria näille ja kaikki ovat maahanmuuttajia ei rasismia vaan totuus asiasta
En ole koskaan käynyt minkään paikkakunnan Lidlissä, enkä mene.
Siellä on niin paljon juoppoja ja narkkeja asiakkaina, sekä nuoria ulkomaalaisia, että en yhtään ihmettele. En suosittele käymään.