Apua itsemurha-ajatuksiin...
Elämäni on ollut aika helvettiä viime aikoina. Tuntuu, taas, etten vain jaksaisi enään...
Taistelen joka päivä. Jaksaako kukaan auttaa, mitä mun pitää tehdä...? :-(
Kommentit (35)
Minä myös. Illalla nukkumaan mennessä toivon kuolevani ja aina aamulla ärsyttää herätä.
[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 22:22"]Minä myös. Illalla nukkumaan mennessä toivon kuolevani ja aina aamulla ärsyttää herätä.
[/quote]
Tämä niin tuttua. Ap.
Hakekaa ajoissa apua esim. mennä lääkäriin.
[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 22:23"]Oletteko MTT:n asiakkaita?
[/quote]
En ole. Ap.
Lääkärille hakeutumista oon miettinyt, mutta ei vaan jaksais taas olla riesana muille.... Ap.
[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 22:24"]
Lääkärille hakeutumista oon miettinyt, mutta ei vaan jaksais taas olla riesana muille.... Ap.
[/quote]
No ei nuo itsariajatukset kovin tervettä ole. Ja lekurithan saa just palkkansa potilaiden ongelmista.
Mä oon niin onnellinen että äsken tuli jopa pari kyyneltä :)
Avun hakeminen ei ole riesana olemista, vaan lääkärit, psykologit ynnä muut tekevät työtä just sua varten ihan yhtä paljon kuin kaikkia muitakin. :) Jos lääkäriin meno tuntuu hankalalta, netistä löytyy kaikenlaisia auttavia puhelimia, joihin voi ottaa yhteyttä, tai tiukan paikan tullessa tietty myös hätänumeroon.
Ihan hirveästi tsemppiä ja voimia kaikille teille!
[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 22:24"]
[/quote]
Lääkärin tehtävä on auttaa. Hän on saanut tähän koulutuksen. Rohkeasti vaan vastaanotolle.
en halua mennä lääkäriin, ei mua oteta tosissaan... luulevat et koitan saada vapautuksen intistä. Oon joskus pari vuotta sit syöny masennuslääkkeitä mut ne ei auttanu
[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 22:33"]
en halua mennä lääkäriin, ei mua oteta tosissaan... luulevat et koitan saada vapautuksen intistä. Oon joskus pari vuotta sit syöny masennuslääkkeitä mut ne ei auttanu
[/quote]nii en siis ole ap vaan yks toinen
[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 22:23"]Oletteko MTT:n asiakkaita?
[/quote]
Nro 5 on. Lääkitys on ollut jo 5 vuotta. Mutta valoa ei vaan näy tunnelin päässä. Olo on toivoton. Mikään ei auta.
[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 22:32"]Rukoile.
[/quote]
"Hyvin rukoiltu on puoliksi tehty"
[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 22:32"]Rukoile.
[/quote]
Kokeiltu on. Ei tehoa.
Nro 5
Sama juttu, todella ahdistava olo. Haluaisitko vaihtaa ajatuksia?