Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

rintsikat lapselle?

Vierailija
08.03.2015 |

Siis lapseni on 14 ja haluaisi kovasti käyttää rintaliivejä. Jota en todellakaan ymmärrä.
Tuossa iässä minä vielä leikin nukeilla.

Eikö nyt kaverinsakkin ihmettelisivät.

Vai onko tää nyt joku nuorten juttu ostaa rintaliivit liian aikaisin?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nolompaa olisi olla ilman rintsikoita. Tuon ikäisenä jo rinnat kasvaa ja saa epämiellyttävää huomiota jos ei pidä liivejä. Tuijottavat miehet on inhottavia. Ajattele lapsen etua.

Vierailija
22/30 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hän itse pyytää liivejä niin jo tarvitsee. Monella tai jo useimmilla ton ikäsellä on kuukautisetkin! Miks ihmeessä ne liivit on sulle niin hirveä asia? Herranjestas sentään. Oletko edes jotain urheiluliivejä/toppeja hankkinu?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli sellasia harjoittelurintsikoita jo varmaan 3-4 luokalla, topatut ostin 6 luokalla äitiltä salaa :/

Vierailija
24/30 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tyttö voi leikkiä ritsikat päälläänkin. Juttu onkin nyt siinä että jos rintoja ei tue alusta asti, ne saattaa alkaa roikkua vaikka jäisivätkin pienikokoisiksi. Kaverillani roikkuvat a-kupin rinnat ja ei muuten ole kaunis näky.

N23

Vierailija
25/30 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ostettiin ensimmäiset rintsikat 12 vuotiaana, samana vuonna menkatkin alkoivat. Kyllä 14 vuotias on jo sen verran vanha, että pitäisi jo rintsikat olla. Muistan, kun luokallamme oli 14 vuotiaana yksi tyttö, joka ei käyttänyt rintsikoita. Hän sai lähinnä negatiivista huomiota koska, nännit näkyivät läpi ja muut luokkalaiset ihmettelivät miksi ihmeessä hän ei osta rintsikoita.

Vierailija
26/30 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moni menettää neitsyytensäkin jo 14-15 -vuotiaana, joten tuskin on enää barbieleikit mielessä..

Vierailija
27/30 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään urheiluliivit toi tarvitse perulaisen keksintö

Vierailija
28/30 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ma tukkaan. Suomiteinin stringit ja rintaliivit. Muhammed tukkaa.

T. Muhammed 👨🏾

Vierailija
29/30 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos 10 v on rinnat, 10 v on rintsikat.

Vierailija
30/30 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on rinnat niin tarvitsee liivit, se ei ikää katso. Huono äiti.

Veikkaa että haluaa tummat liivit läpikuultavan paidan alle, vaikka ei ole rintoja, että näyttää hotimmalta ja saa pojat haluamaan häntä enemmän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kaksi