rintsikat lapselle?
Siis lapseni on 14 ja haluaisi kovasti käyttää rintaliivejä. Jota en todellakaan ymmärrä.
Tuossa iässä minä vielä leikin nukeilla.
Eikö nyt kaverinsakkin ihmettelisivät.
Vai onko tää nyt joku nuorten juttu ostaa rintaliivit liian aikaisin?
Kommentit (30)
Jos hän itse pyytää liivejä niin jo tarvitsee. Monella tai jo useimmilla ton ikäsellä on kuukautisetkin! Miks ihmeessä ne liivit on sulle niin hirveä asia? Herranjestas sentään. Oletko edes jotain urheiluliivejä/toppeja hankkinu?
Mulla oli sellasia harjoittelurintsikoita jo varmaan 3-4 luokalla, topatut ostin 6 luokalla äitiltä salaa :/
Eiköhän tyttö voi leikkiä ritsikat päälläänkin. Juttu onkin nyt siinä että jos rintoja ei tue alusta asti, ne saattaa alkaa roikkua vaikka jäisivätkin pienikokoisiksi. Kaverillani roikkuvat a-kupin rinnat ja ei muuten ole kaunis näky.
N23
Mulle ostettiin ensimmäiset rintsikat 12 vuotiaana, samana vuonna menkatkin alkoivat. Kyllä 14 vuotias on jo sen verran vanha, että pitäisi jo rintsikat olla. Muistan, kun luokallamme oli 14 vuotiaana yksi tyttö, joka ei käyttänyt rintsikoita. Hän sai lähinnä negatiivista huomiota koska, nännit näkyivät läpi ja muut luokkalaiset ihmettelivät miksi ihmeessä hän ei osta rintsikoita.
Aika moni menettää neitsyytensäkin jo 14-15 -vuotiaana, joten tuskin on enää barbieleikit mielessä..
Mitään urheiluliivit toi tarvitse perulaisen keksintö
Ma tukkaan. Suomiteinin stringit ja rintaliivit. Muhammed tukkaa.
T. Muhammed 👨🏾
Jos 10 v on rinnat, 10 v on rintsikat.
Vierailija kirjoitti:
Jos on rinnat niin tarvitsee liivit, se ei ikää katso. Huono äiti.
Veikkaa että haluaa tummat liivit läpikuultavan paidan alle, vaikka ei ole rintoja, että näyttää hotimmalta ja saa pojat haluamaan häntä enemmän.
Nolompaa olisi olla ilman rintsikoita. Tuon ikäisenä jo rinnat kasvaa ja saa epämiellyttävää huomiota jos ei pidä liivejä. Tuijottavat miehet on inhottavia. Ajattele lapsen etua.