25-30V naista kun saisi vielä:)
Kyllä miehen elämä on vaikeaa. Jatkuvassa nuoremman puutteessa....Olen 45, parisuhteessa. Vaativassa työssä. Mutta ongelma on, kun seksiä kaipaa vaan enemmän..ja nimenomaan haluaisi nuorempaa naista, kunnon "narttua", oma suhdetta vaarantamatta...Mistä löytyisi? Maksullinen ja "baariseura" ei kiinnosta. Pari kertaa kuussa, hmmm:D
Kommentit (37)
Joo, me kiimaset nartut oikein janotaan täällä!
[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 21:59"]
Kyllä miehen elämä on vaikeaa. Jatkuvassa nuoremman puutteessa....Olen 45, parisuhteessa. Vaativassa työssä. Mutta ongelma on, kun seksiä kaipaa vaan enemmän..ja nimenomaan haluaisi nuorempaa naista, kunnon "narttua", oma suhdetta vaarantamatta...Mistä löytyisi? Maksullinen ja "baariseura" ei kiinnosta. Pari kertaa kuussa, hmmm:D
[/quote]
Mistä paikkakunnalta etsit?
Jos oot ulkoisesti pitänyt itsesi kuosissa, niin miksei joku voisi lähteäkin matkaan... pitää olla kyllä pirun hyvä tuuri. Tai sitten suuntaat ulkomaille, kyllä siellä paikkoja löytyy jossa saa nuorempaa naista ihan vaan juomat tarjoamalla. t.reissumies
Maksullinen on monilta osin tasokkaampaa. Saat palvelua, et draamaa.
Hanki ikinuori flesu. Pese käytön jälkeen. Oot kyl koko Urpo.
Rahalla saat! Muuten turha kuvitellakaan - sori.
Mikä niissä nuorissa naisissa niin kiinnostaa? Itse en vielä kolmekymppisenä edes saanut orgasmia yhdynnässä kovin helposti, joten olen paljon parempi rakastajatar nyt nelikymppisenä kuin silloin.
Olet jo yliaikainen.Ei kiihottaisi, vaikka tonnia tuuppisit taskuun.
Vitsi jos mulla olis mies joka etsis nuorempaa aveelta. Mikä Mikkihiiri :DDD
[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 22:10"]Rahalla saat! Muuten turha kuvitellakaan - sori.
Mikä niissä nuorissa naisissa niin kiinnostaa? Itse en vielä kolmekymppisenä edes saanut orgasmia yhdynnässä kovin helposti, joten olen paljon parempi rakastajatar nyt nelikymppisenä kuin silloin.
[/quote] Tekeekö orkun saaminen hyvän rakastajattaren? Sain Eka orkun yhdynnässä 18- vuotiaana. Toki siihen tarvis harjotusta, mutta sen jälkeen kun sen saa niin saa aina halutessaan. Yleensä otan orkusta kunnian itselleni, mutta yksi mies sai minut tulemaan aina, vaikken edes yrittänyt orkkua itselleni.
[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 22:13"]
Olet jo yliaikainen.Ei kiihottaisi, vaikka tonnia tuuppisit taskuun.
[/quote]
Sitten et ole koskaan saanut hyvää seksiä. Vanhalta papalta saat kovimmat kyydit.
[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 22:16"]
[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 22:10"]Rahalla saat! Muuten turha kuvitellakaan - sori. Mikä niissä nuorissa naisissa niin kiinnostaa? Itse en vielä kolmekymppisenä edes saanut orgasmia yhdynnässä kovin helposti, joten olen paljon parempi rakastajatar nyt nelikymppisenä kuin silloin. [/quote] Tekeekö orkun saaminen hyvän rakastajattaren? Sain Eka orkun yhdynnässä 18- vuotiaana. Toki siihen tarvis harjotusta, mutta sen jälkeen kun sen saa niin saa aina halutessaan. Yleensä otan orkusta kunnian itselleni, mutta yksi mies sai minut tulemaan aina, vaikken edes yrittänyt orkkua itselleni.
[/quote]
Yleensä miehet haluavat tyydyttää naisensa, joten tietenkin miehestäkin tuntuu hyvältä, että nainen saa! Kyllä minulle jäisi vähän vaillinainen olo, jos seksituokion päätteeksi en olisi saanut. Tuskinpa mieskään tuntisi itseään suureksi sonniksi naisen kanssa, joka jää nuolemaan näppejään...
Oletko käynyt tutustumassa Porvoon moottiritien levähdysaluiden tarjontaan? Orgasmitakuu sun hanuriin.
Nuori kiima ja timmi kroppa kiihottaa.... Rehellisesti sanoen.
Ala rakenteleen leegoilla, helpottaa