Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko tässä tilanteessa mennä akuuttivastaanotolle?

ahdistunut
05.12.2021 |

Mulla on ollu tosi voimakasta ahdistusta jo 11 kuukautta ja pitäny sen takia mm irtisanoutua töistä, keskeyttää koulunkäynti ja ihmissuhteet kuolee käsiin ku ahdistaa nii paljo sosiaaliset tilanteet ja kaikki että ei pysty ees näkeen ketään, oon ihan jumissa tän ahdistuksen kans ja saan usein ahdistuskohtauksia ja oon pyörtynykki pari kertaa paniikkiin/ahdistukseen. Juttelin jonku aikaa sitte yhen psykiatrinkaa ja se sano kyllä et kannattaa mennä lääkärin akuuttivastaanotolle mut mua mietityttää et voiko sinne oikeesti mennä ku akuuttinha mennää yleensä kiireellisissä asioissa nii eihän tää mun asia nyt nii kiireellinen oo. Yritin kyllä puhelimitse varata aikaa mut sieltä vaa kysyttiin et onko itsemurha-ajatuksia ja ku sanoin et ei nii mulle ei annettu aikaa ja sanottiin vaa et jos tulee itsetuhosia ajatuksia nii ota uuestaan yhteyttä. Mitä tekisitte tässä tilanteessa, menisittekö akuuttivastaanotolle?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene paikkaan joka sanoo joo...

Vierailija
2/2 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene nyt ensin,vaikka juttelemaan terveydenhoitajan kanssa. Pääset sieltä varmaan lääkärille sitten myöhemmin. Ei tuo nyt kyllä akuuttisairaanhoidon ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla