Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pakkasta 20 astetta ja hirveä ilmastoahdistus

Vierailija
05.12.2021 |

P€ rs€€stä asti ahistaa,kohta me kaikki näännytään helteeseen. Tämä on ilmastohä-tä-ti-la. Trooååiset taudit tulee ja tappaa. Pohjoisnapa sulaa. Tsunami hukuttaa meidät kaikki. Apuuvah !!

Kommentit (71)

Vierailija
21/71 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko ilmastolämpeneminenki on kusetusta, teitä tolloja viedään ihan kympillä. Sekotatte vaan pään turhalla cräpillä, wake up to reality buddy.

Vierailija
22/71 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellasta se on kun ei ymmärrä sään ja ilmaston eroa. Mutta tsemiä nyt sullekki.

Teillä maantiellä makoilijoilla riittää tuota shaibaa. Selitähän nyt sitten sään ja ilmaston ero.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/71 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ku$€t housussa saa naur@@ näille ilmastovajak€ill €

Vierailija
24/71 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äkkiä kaikki sähköautot romutukseen. Sää kylmenee jo liikaa.

Vierailija
25/71 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nämä samat jotka kieltää ilmastonmuutoksen kieltävät myös koronan. Kun pelottaa liikaa, niin kieltävät todellisuuden. Lukevat kotona lotr:ia, kun realismi ei iske. Uutisistakin luetaan vain otsikot, kun nehän on vain "valtamedian huijausta". Youtuben videot on sitten täyttä asiaa. Säälittävää.

Ole sinä hihhuli hiljaa? Et taida paljon mistään mitään ymmärtää etkä mitään tienata.

Koronarokotteen ainoa tarkoitus on siirtää siru aivoihimme, jotta sähköautojen kehittäjät voivat sen avulla muuttaa sukupuoltamme.

Fakta.

Vihreä teknologia on vain rahastusta jolla yritetään saada hihhulit lukemaan ajatuksia heihin siirrettävän transfobiaanisen antifeminismin välityksellä.

Fakta.

t. rekkakuski

Vierailija
26/71 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurattaa kaikki hihhulit jotka väittävät vastaan, kun sanoo että olemme oikeasti maapallon sisällä 🤣🤣🤣🤣

MITÄ TOSSA YLÄPUOLELLA SITTEN ON HÄ 🤣🤣🤣

Vierailija
27/71 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa laittaa kohta vaipat kun niin naurattaa nuo ilmastodaijut 🤣🤣

Vierailija
28/71 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kysyin kerran yheltä hihhulilta että miten se luulee vaikka vajakkien vaikuttavan ilmastoon 🤣🤣🤣

Ei vastannu mitään vaik ulkona oli silloin jotain +10 🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Vierailija
29/71 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porsimisen jälkeinen masennus aiheuttaa kesähelteet eikä mikään ilmastonmuutos 🤣🤣🤣🤣🤣🤣

🤣🤣🤣🤣🤣

Vierailija
30/71 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä kysyin kerran yheltä hihhulilta että miten se luulee vaikka vajakkien vaikuttavan ilmastoon 🤣🤣🤣

Mä kysyin kans kerran ja ulkona oli silloin +37 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Vierailija
31/71 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä kylmyys johtuu Lapin yllä olevasta voimistuvasta korkeapaineen alueesta, jonka ansiosta Suomeen virtaa koillisesta kylmää ilmaa. Ihan tavallinen sääilmiö, jolla ei ole ilmastonmuutoksen kanssa mitään tekemistä, mutta jos joku ei sitä tajua niin sitten ei tajua.

Vierailija
32/71 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmastouskonnon pilkkaaminen on kyllä melkoinen pyhäinhäväistys. Useampiki ilmastopappi kiehuu kiukusta. Ottaa sit lääkkeet vaan kiltisti niin ahistus hellittää. Kauan eläköön ilmastoidioti$mi, juridisen sukupuol€n itsemäärittely, sosialismi ja kommunismi. Huuti$ta n0ill€ s€!nähullu!ll€!! 🤣

Vierailija
33/71 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nämä samat jotka kieltää ilmastonmuutoksen kieltävät myös koronan. Kun pelottaa liikaa, niin kieltävät todellisuuden. Lukevat kotona lotr:ia, kun realismi ei iske. Uutisistakin luetaan vain otsikot, kun nehän on vain "valtamedian huijausta". Youtuben videot on sitten täyttä asiaa. Säälittävää.

Ole sinä hihhuli hiljaa? Et taida paljon mistään mitään ymmärtää etkä mitään tienata.

Koronarokotteen ainoa tarkoitus on siirtää siru aivoihimme, jotta sähköautojen kehittäjät voivat sen avulla muuttaa sukupuoltamme.

Fakta.

Vihreä teknologia on vain rahastusta jolla yritetään saada hihhulit lukemaan ajatuksia heihin siirrettävän transfobiaanisen antifeminismin välityksellä.

Fakta.

t. rekkakuski

Sillä bensahintojen nostolla hihhulit yrittää vain ladata meihin tietokoneviruksia suoneen ruiskuavan vetykarbonaatin avulla. Ei mitään ilmastonmuutosta ole, vai miksi ulkona on ollut jo monta tuntia miinusasteita 🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Vierailija
34/71 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

P.S. onko jääkausi nyt alkanyt, 70-luvulla ennustitte että se alkaa ihan just heti 🤣🤣

Vierailija
35/71 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Diego on hoikistunut, kundi käynyt masua kaventamassa:

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/1a61f395-14d7-4ba9-98e1-dcbe5f…

Vierailija
36/71 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä kylmyys johtuu Lapin yllä olevasta voimistuvasta korkeapaineen alueesta, jonka ansiosta Suomeen virtaa koillisesta kylmää ilmaa. Ihan tavallinen sääilmiö, jolla ei ole ilmastonmuutoksen kanssa mitään tekemistä, mutta jos joku ei sitä tajua niin sitten ei tajua.

Oon kyllä silti niin innoissani ettei se todista mitään, saa h!hhul!t opiksee 🤣🤣🤣🤣🤣

🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Vierailija
37/71 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä kysyin kans kerran ja ulkona oli silloin +37 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Mä kysyin kerran kun oli +3, ei v!ddu mä repesin 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Vierailija
38/71 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkkailin kesällä 3kk kuinka olitte hiljaa. Nyt olen jo melkein kaksi päivää odottanut milloin joku alkaa naureskella ilmaston muuttumiselle. Tehdään kuulemma myös muissa maissa samaa :D

Saman huomannut. Oikein odotin koska eka aloitus tai kommentti ilmestyy.

Vierailija
39/71 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä? Nythän on ihan keskitalven lämpötilat kuten kuuluukin. Luntakin on. Ihanaa!

Vierailija
40/71 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmastomuutos hourailu on globalisti,psykojen valhetta. Ne itse ovat tehneet vahinkoa ihmisten terveydelle monin tavoin. Maksaneet antinfantiileille metsäpalojen sytyttämisestä Usassa,Australia, Turkkiin ym. Globalistie tarkoitus on ollut tuhota maa planeetta asumis kelvottomaksi koska heillä siis se pienehkö ryhmä sillä itsellä on ollut rakennettu bunkkereita maan alle tai et. Denverin alla on todella kaupunkeja,tiloja maan sisässä,no pääsy sinne kai jo tukittu. Astana Kazak. rakennettiin NWO pääkaupungiksi. Sekin tiedettiin jo.

Joten kaikkia median ym esittämiä valheita ei pidä uskoa. Vesi ei lopu maan päältä. Joka paikassa on vettä kun poraa syvälle,myös Saharan alla. Maa on itse säätelevä planeetta,vesi kiertää. Maan sisällä on vettä. Pitää itse osata arvioida mikä,voi olla totta mikä ei. Valheet ovat tarkoituksellista pitää ihmiset tietämättöminä jotta globo rinkat ovat voineet hallita elämäämme velkaorjuudessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yksi