Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärrsyttää kun mies haluaa uuteen taloomme ihan oman huoneen.

Vierailija
13.09.2006 |

Olenko outo, kun mua ärsyttää se, että hänellä pitää olla oma tila jossa on just sellasta kuin hän haluaa...Siis on soittolaitteet yms. ja mukava ympäristö ja lapsilta " pääsy kielletty" . Ei mulle omaa huonetta tule =(

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
13.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mars-Venus -jutussa on paljon perää, vaikka tottakai se on kärjistetty juttu.

Meillä mies harrastaa tietokoneita, enkä missään tapauksessa halua koneen raatoja olohuoneeseen! Kotirauhan kannalta on hyvä, että miehellä on oma työhuone. Kysymys ei ole siitä, että mies haluaisi perheestään eroon työpäivän jälkeen. Pitäisikö miehen luopua harrastuksestaan, koska sille ei löydy kodista paikkaa? Mukavampaa se on, että mies harrastaa kotona kuin että lähtisi muualle joka ilta harrastamaan. Tosin ei meillä mies harrasta joka ilta harrastustaan.

ja pah, sun miehes ehkä ottaa ilon irti siitä että sä satut uskomaan tohon mars-venus skeidaan. Mistäs kaikesta se pääsee luistamaan pelkästään sen perusteella että se on marsista??

Meillä on molemmilla omat työhuoneet, mä pitäisin mieluummin mun koneenraatojani (4kpl) olohuoneessa, siinä voi samalla puuhastellessa seurata tv-sarjoja jne jotka nyt meinaa jäädä ihan seuraamatta. En mä erityisemmin tykkää eristäytyä tänne, mut MUN MIES ei anna mun pystyttää konehuonetta olohuoneen nurkkaan :( On kuulemma ruman näköstä. Ite sillä on (lemmikkien takia) oma huone aina suljettuna, mut kyllä mä saan sinne mennä jos haluan (jostain syystä en vaan tykkää mennä sinne, jotenkin koen et sillä on oikeus omaan yksityisyyteen).

Ja joo, meillä siis sama harrastus (tai intohimo ehkä ennemminkin)

Vierailija
42/48 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitko selittää vähän tarkemmin?

Oma ketjuni samasta aiheesta katosi. 😑

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittu ku taas joku pälli meni nostaa ikivanhan ketjun

Vierailija
44/48 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun mies vaikuttaa tosi keskenkasvuiselta, anteeksi. Minusta tuo on itsekästä ja lapsellista. Rakentakoon pihavaraston, sen vielä ymmärrän mutta että vaatii oman huoneen niinkuin joku pahainen esiteini.

Vierailija
45/48 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olenko outo, kun mua ärsyttää se, että hänellä pitää olla oma tila jossa on just sellasta kuin hän haluaa...Siis on soittolaitteet yms. ja mukava ympäristö ja lapsilta " pääsy kielletty" . Ei mulle omaa huonetta tule =(

Hyvä se on että miehellä on edes yksi oma huone, kun koko muu koti on kuitenkin sen naisen "huonetta".

Niin se on melkein aina.

Vierailija
46/48 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mäkin huomasin viimetingassa.  Nykyään pitäisi muistaa aina tarkastaa ketjun päivämäärä kun joka toinen ketju on jotain kymmenen vuotta vanhoja.

Vierailija
47/48 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä autotallista on tullut miehen man cave. Olisi paljon parempi, jos miehellä olisi oma huone kaikkiin harrastusjuttuihin ja autotallia voisi käyttää siihen, mihin se on tarkoitettukin, eli auton säilytykseen.

Vierailija
48/48 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mäkin huomasin viimetingassa.  Nykyään pitäisi muistaa aina tarkastaa ketjun päivämäärä kun joka toinen ketju on jotain kymmenen vuotta vanhoja.

Onko sillä oikeasti jotain väliä?