Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisiko nainen kiinnostua

Vierailija
08.03.2015 |

miehestä, joka on töissä paikassa, jossa nainen oman työnsä puolesta käy päivittäin? Vaikka ko. tilassa istuu isoja johtajia ja jos jonkinlaista tirehtööriä ja tämä nimenomainen mies on vasta uransa alussa - joskin manager-tasoa hänkin. Alempana organisaatiossa olevia ei samassa tilassa työskentele eli tämä mies on käytännössä pohjasakkaa tässä nimenomaisessa tilassa istuvien henkilöiden joukossa.

Vai onko parempi pudottautua realismiin? 

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 20:42"]

[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 20:33"]

Onko kyseessä tyttö/nuori nainen, joka on ehkä ensimmäisessä työssään? Ajattelin vain tuosta ujoudesta. Voiko olla, että se on epävarma miten siihen suhtaudutaan paikassa, jos muut ovat vanhempia tai se on työnsä puolesta hieman ulkopuolinen. Ja siksi hakee jonkinlaista hyväksyntää työntekijöiltä ja ei ole ihan varma, miten suhtautuu sinuun tai sinä häneen.

[/quote]

On nuori. Niin kai se on. 

Jätän rauhaan ja alan selata niitä katalogeja :D

[/quote]

Tai sitten voisit ihan vaan rohkeasti jutella hänen kanssaan, ja sopivan tilaisuuden tullen kutsua kahville. Sen sijaan että miettisit kelpaatko hänelle sen vuoksi keiden seurassa istut toimistossa O_o

Vierailija
2/28 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseisen miehen "karsinakin" on luonnollisesti kaikkein pienin, mistä tämä nainen varmasti tajuaa nk. nokkimisjärjestyksen vaikkei muuten organisaation hierarkiaa tuntisikaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko varma ettet ole homo? Kuulosti aika naiselliselta pohdinnalta.

Kyllä nainen voi kiinnostua, jos olet hyvännäköinen, fiksu ja mukava. Nainen voi myös kiinnostua jos sinulla on rahaa, vaikka olisit vanha ja ruma, kuten esim. Jungner. Nainen voi myös kiinnostua vaikka olisit vittumainen kusipää, koska naiset ovat epärationaalisia. Miettikää nyt kaikenmaailman Olli Saarelat ja pikkukauounkien pelimiehet saavat aina naisia, vaikka jokainen tietää järjellä ajatellen ettei se kannata.

Eli vastaus ongelmaasi on varma ehkä.

Vierailija
4/28 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 18:59"]

Oletko varma ettet ole homo? Kuulosti aika naiselliselta pohdinnalta.

Kyllä nainen voi kiinnostua, jos olet hyvännäköinen, fiksu ja mukava. Nainen voi myös kiinnostua jos sinulla on rahaa, vaikka olisit vanha ja ruma, kuten esim. Jungner. Nainen voi myös kiinnostua vaikka olisit vittumainen kusipää, koska naiset ovat epärationaalisia. Miettikää nyt kaikenmaailman Olli Saarelat ja pikkukauounkien pelimiehet saavat aina naisia, vaikka jokainen tietää järjellä ajatellen ettei se kannata.

Eli vastaus ongelmaasi on varma ehkä.

[/quote]

Kiitos näkökulmastasi. 

Eli tämän voi sitten melko varmasti unohtaa. En ole mitään noista mainitsemistasi, en edes kusipää :D

Eivätkä naiset noin yleisesti käsittääkseni edes katso kovin hyvällä "sosioekonomisia luokkaeroja". Juurihan uutisoitiin siitä kuinka suurimmalla osalla on sama koulutustausta kumppaninsa kanssa. 

Vierailija
5/28 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 18:58"]

Kyseisen miehen "karsinakin" on luonnollisesti kaikkein pienin, mistä tämä nainen varmasti tajuaa nk. nokkimisjärjestyksen vaikkei muuten organisaation hierarkiaa tuntisikaan. 

[/quote]

No ainakaan kukaan nainen ei kiinnostu noin epävarmasta tapauksesta, jonka itseluottamausta nakertaa työtilojen koko. Mieti miten nainen suhtautuu pieneen kikkeliisi.

Vierailija
6/28 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 19:06"]

[/quote]

No ainakaan kukaan nainen ei kiinnostu noin epävarmasta tapauksesta, jonka itseluottamausta nakertaa työtilojen koko. Mieti miten nainen suhtautuu pieneen kikkeliisi.

[/quote]

Se ei ole pieni, joten se ei aiheuta minulle epävarmuutta. 

Voisiko joku nainenkin vastata tähän ketjuun, huoh 

Vierailija
7/28 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en kiinnostuisi miehestä, joka arvottaa itsensä ja sitä myöten varmaan myös muut titteleiden perusteella. Mutta toki joku nainen voi olla samalla tasolla tuossa mielessä, eli vastaukseni on myös ehdoton ehkä.

Vierailija
8/28 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan kiinnostuisi miehestä, joka on noin sairaalloisen epävarma itsestään. Tiedoksesi, tuon tason neuroottisuus tulee ilmi aina jossain vaiheessa - ennemmin tai myöhemmin.

Vierailija
9/28 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minua ei kiinnosta ne tittelit vaan kuka siinä huoneessa on paras mulle, luonteeltaan ja olemukseltaan. Eikä tuokaan tarkoita, että olisi komein tms. Vaan se on kiinni kemiasta.

Vierailija
10/28 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 19:06"]

[/quote]

[/quote]Mies kysyi kiltin ja harmittoman kysymyksen. Mies ei siis saa olla epävarma, ellei halua kunnon vittuilua päälleen. Palstanaisilta aika mulkkukäytöstä tässä ketjussa.

-Mies 29v-

Vierailija
11/28 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin. ainakaan aluksi. jos se ei saa niitä isompia johtajia niin sitten saattaisi olla kiinnostunut sinusta. Mutta sekin vain jos ei löydä muualta tasokkaampaa

Vierailija
12/28 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 19:22"]

Tuskin. ainakaan aluksi. jos se ei saa niitä isompia johtajia niin sitten saattaisi olla kiinnostunut sinusta. Mutta sekin vain jos ei löydä muualta tasokkaampaa

[/quote]

Tuskin tästä nimenomaisesta tilasta ainakaan löytää ketään muuta. Ensinnäkin kaikki muut ovat varattuja. 

Hmph, jotenkin tuntui, että ko. nainenkin saattaisi suhtautua minuun vähän eri tavalla kuin muihin, esim. tervehtii mielestäni kaikkein ujoimmin minua (en ole siis kuitenkaan tehnyt mitään minkä vuoksi vieroksuisi minua!) ja joskus katsoo sillä tavalla arasti hymyillen. No joo, jos on itse kiinnostunut jostakin niin silloin tietysti kuvittelee näkevänsä kaikenlaisia "merkkejä" siinä toisessakin :D     Argh, pitää nyt vaan unohtaa koko juttu ja vaikka häippästä kaffeelle aina siksi aikaa kun hän on tiloissamme, ettei tule nolattua itseään kiusauksen käydessä liian suureksi. 

Vierailija
13/28 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voi kiinnostua jos on kiinnostava tyyppi. Flirttiä peliin jne. ;)

Vierailija
14/28 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole pätkääkään kiinnostunut kenenkään titteleistä, koulutuksista, auton merkeistä tai vaikka palkkapussin paksuudesta vaan olen kiinnostunut miehestä ja hänen ajatuksista. Hänen tapansa jutella, katsoa minua, muistaa asiat mitä olen hänelle kertonut ja hänen yleinen normaali itsevarmuus ovat minulle tärkeitä. N39

Vierailija
15/28 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen kysyy: voisiko mies kiinnostua minusta, vaikka olen vain koulunkäyntiavustaja koulussa? (1 yläpeukku, 20 alapeukkua)

Mies vastaa: no ei neuroottinen ja epävarma luuseri kyllä kiinnosta...se tulee esiin jossain vaiheessa ja ajattele miten se mies nyrpistelee sun elähtäneelle hajupillulle. (10 yläpeukkua)

-Mies 29v-

Vierailija
16/28 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Mies 29v" time="08.03.2015 klo 19:37"]

Nainen kysyy: voisiko mies kiinnostua minusta, vaikka olen vain koulunkäyntiavustaja koulussa? (1 yläpeukku, 20 alapeukkua)

Mies vastaa: no ei neuroottinen ja epävarma luuseri kyllä kiinnosta...se tulee esiin jossain vaiheessa ja ajattele miten se mies nyrpistelee sun elähtäneelle hajupillulle. (10 yläpeukkua)

-Mies 29v-

[/quote]

Ja kun kyse ei edes ole siitä, että olisin "vain" jotakin. Samassa tilassa vain ei ole suorittavaa työtä tekeviä ja kaikki muut ovat suurempia päälliköitä ja johtajia, joten olen pahnanpohjimmainen. En edes olisi halunnut tuonne istumaan :(

Vierailija
17/28 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja siis tässä tapauksessa asia on niin, että minulla on korkeakoulututkinto, tällä naisella tuskin. Olenkin aina ajatellut, että tuohon suuntaan naiset joustavat, mutta se taannoinen selvitys samankaltaisesta koulutustaustasta vei pohjan tältäkin. Vittu kai se pitää meikäläisenkin alkaa postimyynnistä katsella, menee hermo tähän saatanan tiukkaan "loopiin", josta se nainen muka pitäisi löytää :D

Vierailija
18/28 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulutustaustan samanlaisuudesta kommentoisin, että ei sillä ole hirmuisesti merkitystä. Olen itse yliopistosta valmistunut ja mieheni on keskiasteelta. Kemia on tärkein, tosin joskus tuntuu, ettei meillä sitäkään taida olla :)

Vierailija
19/28 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa suorittavalta perfiktionistilta, joka vertaa itseään jatkuvasti muihin. Ei kiitos.

Vierailija
20/28 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 20:00"]

Kuulostaa suorittavalta perfiktionistilta, joka vertaa itseään jatkuvasti muihin. Ei kiitos.

[/quote]Täsmälleen. Ja tuollainen alistuva ja suorittava perfektionismi näkyy kauas ulkoisesta olemuksesta valitettavasti. Sinulla on siis poikaseni vielä hyvin paljon opittavaa itsevarmuuden ja aikuisen suoraselkäisyyden kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kaksi