Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auttakaa minua lähestymään naisia

Vierailija
08.03.2015 |

En siis todellakaan osaa lähestyä naisia. Ihan turhaan myös laitatte jotain "Naisetkin on ihmisiä", koska minulle se ei mene ihan niin. En ole eläessäni lähestynyt naista, koska minulla ei ole ole mitään ideaa miten se tehdään. Osaan kyllä kertoa tyhmiä juttuja joille naiset nauravat, mutta se on kohdallani sama kuin matkalippu friendzonelle. Inhottavia tilanteita on monia kun olen saanut jutuillani naiset nauramaan ja on muutenkin ollut ihan hauskaa, mutta sitten kaverini ovat vieneet ne naiset.

En osaa tutustua tuntemattomiin ihmisiin, koska kohdallani se vie viikkoja, että uskallan olla oma itseni. Omana itsenäni oloa toki helpottaa se jos mukana on joku minulle tuttu kaveri, mutta nykyään minulla kavereita on pyöreät 0. Sekin taitaa kyllä tuhota jo ne haaveet saada suhdetta aikaiseksi kun ei ole edes kavereita. 

Jos pitäisi tehdä lista omista hyvistä ja huonoista puolista niin näky olisi varsin surullista katsottavaa.

Miinukset: Ujo, köyhä, outo, olematon itsetunto, työtön, rumahko, asun äitini kanssa, en omista ajokorttia (vielä), epäsosiaalinen.

Plussat: Satunnaisesti hauska, jollain tasolla taiteellinen, liikun jonkin verran

Tajuan jo nyt miten turha tämä aloitus oli. Menkää nyt vittuun siitä tölläämästä, menen hirttämään itseni.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 18:54"]

Meet vaan tanssulattialle ja bongaat jonkun misun sieltä. Sanot vaikka että vittu sä tuoksut hyvälle :D Ja siitä sitten jotain juttua kehittelee.

[/quote]

En käy baareissa, mikä tekeekin pariutumisestani vielä hankalampaa. Tuntuu, että jos sanoisi vain röyhkeästi "Sun vittu tuoksuu hyvälle" niin menestys olisis taattu. Ap

Vierailija
22/30 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 18:31"]

Ootko kokeillut ikinä mitä tapahtuu, jos kehut naista. Sanot vaikka, että viihdyt hänen seurassaan.

[/quote]

En ole kokeillut. En usko, että edes uskaltaisin. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 19:15"]

[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 18:31"]

Ootko kokeillut ikinä mitä tapahtuu, jos kehut naista. Sanot vaikka, että viihdyt hänen seurassaan.

[/quote]

En ole kokeillut. En usko, että edes uskaltaisin. Ap

[/quote]

Kokeile joskus. Ei naiset sinua syö.

Vierailija
24/30 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 18:57"]

Juttelet samalla tavalla kuin miesten kanssa. Naisia ei tarvitse "naurattaa" tms, siitä tulee itseasiassa tyhmä vaikutelma. Eli normaalisti, kuten naapurille puhuisit. Ulkonäkö on ensiarvoisen tärkeää, pyydä apua siskolta tai keneltä naispuoliselta vain, jotta saat hyvän kampauksen, vaatteet jne.

[/quote]Tuo nauratus -asia on muuten totta. Mä otin parikymppisenä itselleni vähän tuollaisen hauskan jututtajan ja pellen roolin yhden miehen kanssa ja se oli pitemmän päälle todella rasittavaa. En olisi aina jaksanut olla iloinen höpöttäjä (tai mies sanoi minua omituiseksi höpöttäjäksi), vaan minulta odotettiin viihdyttäjän osaa ja hauskoja juttuja koko ajan. Ei sellainen pitkälle kantanut, 1,5 vuotta sitä kuitenkin jaksoin ja sen jälkeen olin ihan poikki.

Vierailija
25/30 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 19:13"][quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 18:54"]

Meet vaan tanssulattialle ja bongaat jonkun misun sieltä. Sanot vaikka että vittu sä tuoksut hyvälle :D Ja siitä sitten jotain juttua kehittelee.

[/quote]

En käy baareissa, mikä tekeekin pariutumisestani vielä hankalampaa. Tuntuu, että jos sanoisi vain röyhkeästi "Sun vittu tuoksuu hyvälle" niin menestys olisis taattu. Ap
[/quote]

Eikun sanot että nainen tuoksuu hyvälle

Vierailija
26/30 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 18:57"]

Juttelet samalla tavalla kuin miesten kanssa. Naisia ei tarvitse "naurattaa" tms, siitä tulee itseasiassa tyhmä vaikutelma. Eli normaalisti, kuten naapurille puhuisit. Ulkonäkö on ensiarvoisen tärkeää, pyydä apua siskolta tai keneltä naispuoliselta vain, jotta saat hyvän kampauksen, vaatteet jne.

[/quote]

No olen luonteeltani sellainen räpättäjä kunhan tutustun paremmin. Sain varsin usein kuulla "turpa kiinni" tai "oo hetki hiljaa" silloin kun vielä liikuin ihmisten kanssa ja minulla oli kavereita. En naurata siksi, koska niin tarvitsisi tehdä, se vaan on osa minua. Ap

Vierailija
27/30 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 19:26"]

[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 19:13"][quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 18:54"] Meet vaan tanssulattialle ja bongaat jonkun misun sieltä. Sanot vaikka että vittu sä tuoksut hyvälle :D Ja siitä sitten jotain juttua kehittelee. [/quote] En käy baareissa, mikä tekeekin pariutumisestani vielä hankalampaa. Tuntuu, että jos sanoisi vain röyhkeästi "Sun vittu tuoksuu hyvälle" niin menestys olisis taattu. Ap [/quote] Eikun sanot että nainen tuoksuu hyvälle

[/quote]

Eikö tuo ole aika perverssiä? Ajattelevat, että mikähän nuuskuttelija tuokin on. Ap

Vierailija
28/30 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 19:31"][quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 19:26"]

[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 19:13"][quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 18:54"] Meet vaan tanssulattialle ja bongaat jonkun misun sieltä. Sanot vaikka että vittu sä tuoksut hyvälle :D Ja siitä sitten jotain juttua kehittelee. [/quote] En käy baareissa, mikä tekeekin pariutumisestani vielä hankalampaa. Tuntuu, että jos sanoisi vain röyhkeästi "Sun vittu tuoksuu hyvälle" niin menestys olisis taattu. Ap [/quote] Eikun sanot että nainen tuoksuu hyvälle

[/quote]

Eikö tuo ole aika perverssiä? Ajattelevat, että mikähän nuuskuttelija tuokin on. Ap
[/quote]

Ei mutta naisella pitää olla kyllä sitten jotain hajuvettä :D

Vierailija
29/30 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 19:31"]

[/quote]

[/quote]

Ei ole perverssiä vaan kivasti sanottu.

Vierailija
30/30 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 19:37"]

[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 19:31"]

[/quote]

[/quote]

Ei ole perverssiä vaan kivasti sanottu.

[/quote]

En kyllä ymmärrä miten tuon voi ottaa kohteliaisuutena, mutta asia kunnossa. Taidan mennä ulos ja sanoa jokaiselle vastaan kävelevälle naiselle "Sinä tuoksut hyvälle" ja samalla virnistän kuola valuen. Itse kyllä jäätyisin varsin lahjakkaasti jos joku sanoisi minun tuoksuvan hyvälle, tosin sitä pelkoa ei ole. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan seitsemän