Kenet julkkiksen näit viimeksi livenä?
Mä näin tänään Mikael Konttisen. Oli yhdessä Lappeenrannan kauppakeskuksessa laulamassa naistenpäivän kunniaksi. :-)
Kommentit (165)
[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 17:39"]Sofi Oksanen
[/quote] Sofi on tätini miehen veljen tyttö !!! Iiiikkk!!!
[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 23:16"]Eva Wahlström, Edis Tatli, Niklas Räsänen, Marita Taavitsainen, Tomi Markkola ja "Vantaan poliisit" työpaikalleni tulla tupsahtivat..ym...en muista kaikkia...näen usein "julkkuja"...
[/quote]Ai niin...jatkan...Tom Eklund on ehkä tuleva julkku! Oli Voice of Finlandissa...mieheni eka serkku...ja Sofi Oksanen tätini miehen veljentyttö...
Tais olla Jone Nikula kenet oon viimeeksi nähnyt. Oli kyllä niin suomalaisen juopporentun näköinen (oli meillä kaikilla aamukaljalla amarillossa pokassa pitämistä)
Ysärin fanituskohde, XL5:n laulaja Mica Ikonen kaupan kassalla Lapissa tänään. Iloinen ja puhelias mies, oli myyjälle oikein herttainen :)
[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 17:47"]Mä näin tänään Mikael Konttisen. Oli yhdessä Lappeenrannan kauppakeskuksessa laulamassa naistenpäivän kunniaksi. :-)
[/quote]
tuossahan tuo mies on vessassa
[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 23:34"][quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 17:47"]Mä näin tänään Mikael Konttisen. Oli yhdessä Lappeenrannan kauppakeskuksessa laulamassa naistenpäivän kunniaksi. :-)
[/quote]
tuossahan tuo mies on vessassa
[/quote]
Siis EI MIKAEL
Vaan muu julkkis
Michael Monroe Turussa. Tais olla kiire kun juoksuaskelia otti ja ylitti vilkkaasti liikennöidyn kadun vähän vika kohdasta...
Ville Peltonen, Kannelmäen Kaaren rullaportaissa. Sitä ennen Elastisen liikennevaloissa.
yks,pussattiin,mut enmä voi sitä tähän kertoo ja pitäähän niidekin saada elää vapaasti niinkuin meidän muidenkin...:)meinaan sinkkujen
[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 18:56"]Eija Vilpaksen :) kirjastossa.
[/quote]
Eikös se sanota Vilppaan eikä Vilpaksen?
Eva Wahlström, Edis Tatli, Niklas Räsänen, Marita Taavitsainen, Tomi Markkola ja "Vantaan poliisit" työpaikalleni tulla tupsahtivat..ym...en muista kaikkia...näen usein "julkkuja"...