Kenet julkkiksen näit viimeksi livenä?
Mä näin tänään Mikael Konttisen. Oli yhdessä Lappeenrannan kauppakeskuksessa laulamassa naistenpäivän kunniaksi. :-)
Kommentit (165)
Olin tammikuussa urheilugaalassa avustajana, joten aika monta julkimoa tuli nähtyä ihan livenä ja läheltä ministereitä myöten.
10 vuotta sitten olin samoissa urheilijabileissä Yleisurheilun MM-kisoissa silloisen prinssin nykyisen ruhtinas Albertin kanssa ja prinsessa Carolinen toinen poika oli muistaakseni mukana. :)
Katja Noposen eilen perheineen lentokentällä, kai paljon julkisuudessa olevat yritysjohtajatkin on julkkiksia. Mulle ainakin on, ehkä enemmänkin kuin jotkut bb-tyypit. :)
Sami Hintsasen näin hiihtolomaviikolla Tampereen Koskikeskuksen Intersportissa lastensa kanssa.
Torstaina käveli vastaan sekä Miitta Sorvali että piispa Irja Askola. Eivät kävelleet yhdessä.
Nyt tajusin että näin maalla julkkiksia en ole nähnyt vuosiin. Viimeisin tainnu olla Rasmuksen Lauri lapsensa kanssa pari vuotta sitten.
[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 18:33"]
Mike Monroen Turun keskustassa käppäilemässä. Sitä ennen Juhana Helmenkalastajan viiksineen, hänkin Turun keskustassa. Oli kova kiire jonnekin, juoksuaskeliakin otti mittatilauspuku päällä :)
[/quote]Onko se siis Juhana Helmenkalastaja, usein olen sen viiksivallun nähnyt ja miettinyt että aika samannäköinen kuin Helmenkalastaja, mutta kun näyttää kauhean nuorelta-Turussako se asuu?
Jesse Kaikurannan tänään sporapysäkillä, ilmeisesti matkalla kotiinsa, koska näen sen samoilla kulmilla usein. Henna Kalinaisen lähikaupassa.
Minä näin tänään kirpputorilla suomalaisen naisnäyttelijän. En muista sukunimeä, mutta Mari on etunimi ja on punapää ja sellainen tosi pirtsakka (tänään ei kyllä ollut pirteän näköinen: hiukset rastat ja epäpuhtaat, ei meikkiä ja otsassa rupi).
Eeva-Maija Haukinen (Kotikadun Eeva Mäkimaan äitiä näytellyt) Turun torilla.
Tuija Piepponen ja kuinkas ollakaan, Turun torilla. Rouva lauleskeli punainen hattu päässään.
Paikallisilla markkinoilla Mati Vanhasen ja muitakin eduskuntavaliehdokkaita. Lisäksi juttelin Jemenissä kaapatun Atte Kalevan ja hänen vaimonsa kanssa. Vaimo oli muuten tosi sympaattinen ja mukava.
Tänään näin Alexander Stubbin vaimon. Pari päivää sitten rouva Kalevan minäkin...
Pentti Hietanen. Joku laulaja. Kaks ja puol metriä pitkä, ei voi olla huomaamatta.
Näin pari päivää sitten Savion K-Supermarket Oreganossa Kimmo Vehviläisen (radio Aallon Dynastia-ohjelman juontaja). Kai sitäkin voi jollain kaukaisella tavalla julkkikseksi kutsua.
Armanin tikkurilan pingviinissä, puhui pilven polttamisesta.