Kenet julkkiksen näit viimeksi livenä?
Mä näin tänään Mikael Konttisen. Oli yhdessä Lappeenrannan kauppakeskuksessa laulamassa naistenpäivän kunniaksi. :-)
Kommentit (165)
Arttu Wiskarin 2-3v sitten. Meilläpäin ei julkimoita pahemmin näy. :D
[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 20:53"]
Itseni, katsoin äsken peiliin.
Kuka helv...etti on Mikael Konttinen?
[/quote]
Googlen mukaan se on laulaja. Nevö höörd.
Martti Ahtisaari samassa lentokoneessa.
Tuksu. Nykyään en edes tiedä ketä julkkikset ovat, kun ei ole televisiota, enkä lue iltapäivälehtiä ja muita seiskoja. Täällä sitä vaan eletään, vaikka en tajua suomen tapahtumista paljon mitään. Kuuntelen vaan ulkomaisia podcasteja.
[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 21:49"]
Tuksu. Nykyään en edes tiedä ketä julkkikset ovat, kun ei ole televisiota, enkä lue iltapäivälehtiä ja muita seiskoja. Täällä sitä vaan eletään, vaikka en tajua suomen tapahtumista paljon mitään. Kuuntelen vaan ulkomaisia podcasteja.
[/quote]
Mulla sama. Paitsi etten kuuntele noita podcasteja.
Armi Aavikon, tosin siitäkin aikaa jo 15 vuotta. Olin portsarin kanssa juttelemassa yhdessä ravintolassa, kun asiakas tuli sanomaan, että joku spurgu nainen haahuilee miesten vessassa. No Armihan sieltä löytyi. Eihän se Armi kieltämättä silloin enää mikään mieltä ylentävä näky ollut, vaikka en häntä ihan spurguksi olisi nimittänytkään. Sen näköinen kuitenkin oli, etten itsekään häntä olisi häntä tunnistanut, ellei portsari olisi kertonut, kuka on kyseessä.
Sen jälkeen en ole julkkuja nähnyt, kun muutin maalle ja riennot loppui.
JVG:n Jaren töissä. Tosin en itse edes tunnistanut, työkaveri kertoi..
Sykkeen Paul nousi bussista, olipa pulskistunut! Lauttasaaressa
Näin Jannen, Evan, Akin, Karin, Maaritin, Larin jne
Olli Lindholmin Ässien pelissä Porissa.
Pete Parkkosen näin lauantaina Matkuksessa.
Mun työkaveri on julkkis eli joka prkl arkipäivä.
Jesse Kaikuranta Forumissa Helsingissä.
Kaarle Viikate oli baarissa viime yönä. Oli kai ollut keikalla siellä ennen sitä.
Ron Jeremyn sisätiloissa.