Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä iloa lapsista on?

Vierailija
08.03.2015 |

Voitteko kertoa mitä iloa niistä on siis ihan tosissani olen ja olen ihmetellyt sitä kovin kauan

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyyteetön rakkaus, yhteinen aika, hassut sattumukset, lasten aito ilo pienistäkin asioista, lasten välisten sisarussuhteiden seuraaminen, tapahtumat, harrastukset joihin lapsen myötä pääsee osallistumaan, ilo ja onni lapsen onnistumisista ja oppimista asioista. Nämä esim.

Noita samoja saa myös esim lemmikkikoirasta.

Vierailija
42/42 |
17.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännää että se on joidenkin mielestä outoa, että oma lapsi tuottaa iloa? Minun mielestäni olisi kovin ongelmallista, jos oma lapsi tuottaa vain vihaa..

Jos mietitään yhteiskuntamme ja koko maailman tulevaisuutta, niin olisi tärkeää kannustaa äitejä näyttämään se ilo ja rakkaus lapsia kohtaan,

Ei se sitä tarkoita, että jos äiti rakastaa lastaan ja iloitsee hänestä, että elämän ainoa tarkoitus olisi hankkia lapsi. Mutta niiden jotka näin päätyvät tekemään, on kyllä syytäkin iloita lapsestaan. Niin kauaskantavia vaikutuksia sillä on. 

Väestökasvukin kääntyisi laskuun, jos kehitysmaihin saataisiin mahdollisuus siihen, että elinaika olisi korkea ja niistä lapsista pystyisi nauttimaan sen sijaan että niitä lapsia tehtäisiin työläisiksi. Samoin kuin, että ehkäisy annettaisiin sitä haluaville.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kaksi