Täytän syksyllä pyöreitä vuosia ja jotenkin omituista ajatella, että..
Se on sitten tämä vuosikymmen kun lapseni ns aikuistuvat..ja että jo 5v kuluttua esikoinen on jo täysi-ikäinen ja kuopuskin melkein..itse täytän silloin 45v.
Mihin tämä aika on mennyt, ja menee...en ymmärrä.
Kommentit (7)
[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 16:17"]
[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 16:15"]
Mä täytän syksyllä 45 ja ei lapsia Mihin mun aika on mennyt.
[/quote]
Toiv aikaisi on mennyt sellaiseen mitä haluat. Esim jos äidiksi haluaisit niin aika kiire jo olisi..itselläni olisi varmaan itsemurha lähellä jos en olisi 45v iässä vielä äitiytynyt..olin jo pikkuyttönä nimittäin varma halustani tulla äidiksi, onneksi se toteutui.
ap
[/quote]
Minulla olisi varmaan itsemurha lähellä, jos minulla olisi lapsia. Tiesin jo alle kymmenvuotiaana, että en lapsia halua. Ja juu, minäkin täytän tänä vuonna pyöreitä vuosia. 50 tulee täyteen loppuvuodesta. Elämä on parhaimmillaan - tai on heti, kunhan menopaussi alkaa.
[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 16:15"]
[/quote]
Toiv aikaisi on mennyt sellaiseen mitä haluat. Esim jos äidiksi haluaisit niin aika kiire jo olisi..itselläni olisi varmaan itsemurha lähellä jos en olisi 45v iässä vielä äitiytynyt..olin jo pikkuyttönä nimittäin varma halustani tulla äidiksi, onneksi se toteutui.
ap
2/3 Ei löytynyt miestä ajoissa. Kiinnostavat oli varattuja. Nyt kun alkavat erota on ikä jo este.
9 vuoden kuluttua olen 50-vuotias (voi kääk). Silloin lapseni ovat 23, 21 ja 18. Sitä seuraava vuosikymmen tuo toivottavasti lapsenlapsia.
[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 16:42"]
Oletko harkinnut iltatähteä?
[/quote]
Ai minäkö?
En todellakaan. Vauvat on ihania, olen ihan vauvahullu jos niin voi sanoa, mutta en minä enää alusta sitä showta aloittaisi vaikka lasteni vauva/taapero ym ajat menneetkin ns ongelmitta. En vain haluaisi enää sitä raskausajan stressiä ties mistä (olen huoleen taipuvainen tyyppi), yövalvomisia, päiväkotirumbaa vaikkei omani sitä käyneetkään kuin n.2,5v, nla-ravaamisia jne.
Eräs ystäväni on nyt 46v ja hänen nuorimmaisensa on 5v, ei se hirmuherkulta vaikuttanut heillä se kolmosen kanssa valvominen ym kun 2 vanhempaakin ovat vasta n.10v
Toiv olen elossa ja kunnossa, kun omani saavat lapsia, heitä kyllä autan sitten niin paljon kuin haluavat, jos haluavat..
ap