Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Masterchef Australia

Vierailija
08.03.2015 |

Seuraatko? Kuka on suosikkisikisaajasi? Entä suosikkituomarisi? Mitä mieltä muuten ohjelmasta? Minä löysin Australian Masterchefin vasta tällä kaudella (2014 näkyy nyt siis Suomessa) ja olen ihan koukussa. Muista ruokaohjelmista en niinkään välitä, mutta tämä ohjelma on tosi hyvä - kekseliästä ruokaa, fiksuja ja sympaattisia kilpailijoita sekä miellyttävät tuomarit. :)

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : MasterChef Australia - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (773)

Vierailija
761/773 |
18.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa kamala tämä uusi MCA. Nuo uudet tuomarit ei sytytä vielä yhtään, nainen varsinkin hyvin pinnallinen. Kilpailijoista on kiva nähdä Laura, on aikuistunut, Tessa, Jess, Reynold, Emelia ja edellisen kauden ihana Simon. Inhokkini ovat Poh ja Dani. Luultavasti katselen vaikken tykkääkään ainakaan vielä. Ne ruoat ovat mielenkiintoisia joka tapauksessa. Minulla ei ole ruutua, joten tvn tahdissa menen.

Vierailija
762/773 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuomarit vaikuttaa jotenkin sieluttomilta. Jockissa kuitenkin jotain rosoista karismaa. Ekan viikon pelastaa Gordon, joka luo (outoa sanoa näin hänestä) turvaa ja tuttuutta.

Ruokien takia katson minäkin, saan inspiraatiota omaan kokkailuun ja opin uutta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
763/773 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.instagram.com/tv/CCiWq7UDE7T/?igshid=k4q4otcy6td2

Matt Prestonilta ja Gary Mehiganilta alkaa näköjään uusi ruokaohjelma, Plate of Origin, jossa kilpailee eri maiden ruokakulttuurien edustajia kokkauksineen. En tiedä kuka ohjelman kolmas mies (ranskalaisaksentti?) on, mutta olisin toivonut hänen tilalle Georgea. Georgen persoonaa ja huumorintajua on ikävä.

En tiedä nähdäänkö Plate of Originia Suomen tv:ssä.

Vierailija
764/773 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"MasterChef Australia hukkasi sielunsa – all stars -kauden kilpailijat ovat liian hyviä ja tehtävätkin ihan lällyjä" https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000006605046.html

Samaa mieltä?

Vierailija
765/773 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"MasterChef Australia hukkasi sielunsa – all stars -kauden kilpailijat ovat liian hyviä ja tehtävätkin ihan lällyjä" https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000006605046.html

Samaa mieltä?

Samaa mieltä siitä, että ohjelma on ehkä jonkin verran "pilalla". Eri mieltä siinä mielessä, että mun mielestä ohjelman sielu oli nimenomaan se tuomarikolmikko, joka on nyt menetetty. Uusia tuomareita ei voi puolustella sillä, ettei heillä ole vuosien tv-kokemusta. Heistä puuttuu lämpö, persoonallisuus ja hauskuus, mitkä Garysta, Georgesta Mattista paistoi jo alkutaipaleella.

Allstars-kilpailijoissa on monta tuttua suosikkia, joita tykkään seurata heidän luonteenpiirteiden ja taitojen takia. Mitä tulee tuohon allstars vs. untuvikot -asetelmaan, lähtökohtaisesti nautin enemmän siitä, että näen taidokasta ja tasokasta kokkailua, leipomista ja esillepanoa kuin mokia ja epäonnistumisia. Ja kyllähän nuo allstars-kisaajatkin mokailee. Sydäntä särki Reynoldsin puolesta. Aina on kivempaa katsoa onnistumisia. Tämän kauden kilpailikoilla on suuremmat paineet ja odotukset kuin tuntemattomilla vasta-alkajilla.

Tehtävien liiallisesta helppoudesta en vielä osaa sanoa. Olisi kyllä hyvä, jos haastettaisiin kunnolla. Eikä se ainakaan kilpailijoiden vika ole, jos tämä uusi tuomarikolmikko ei uskalla tai osaa antaa kritiikkiä.

Vaikka Masterchef Australia ei tule koskaan enää olemaan entisensä, aion silti katsoa ohjelmaa jatkossakin. Kyllä se kotimaisen ja muiden maiden Masterchefin edelleen peittoaa.

Vierailija
766/773 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suosikkejani ovat Khanh, Tessa, Simon, Brendan, Jess ja Ben Ungermann.  Inhokkilistalla taas ovat Poh, Sarah Tiong ja Laura

Aika samat mielipiteet meillä!  Suosikkeja Khanh, Tessa, Lynton, Ben - mutta googlaapa mikä on ton Ben Ungermannin tilanne nyt jos et tiedä.

Itse en tykkää Poh'sta, Laurasta ja Danista.

Näissä ekoissa jaksoissa tuntuu että ainakin Melissa ja Andy on ihan tarpeettomia, pakko oli varmaan houkutella GR paikalle että katsojilla säilyy jotenkin kiinnostus.

Vierailija
767/773 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melissan tapa maistella ja syödä annoksia pistää silmään.

Vierailija
768/773 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suosikkejani ovat Khanh, Tessa, Simon, Brendan, Jess ja Ben Ungermann.  Inhokkilistalla taas ovat Poh, Sarah Tiong ja Laura

Aika samat mielipiteet meillä!  Suosikkeja Khanh, Tessa, Lynton, Ben - mutta googlaapa mikä on ton Ben Ungermannin tilanne nyt jos et tiedä.

Itse en tykkää Poh'sta, Laurasta ja Danista.

Näissä ekoissa jaksoissa tuntuu että ainakin Melissa ja Andy on ihan tarpeettomia, pakko oli varmaan houkutella GR paikalle että katsojilla säilyy jotenkin kiinnostus.

Olipa ikävä lukea tuollaista Benistä. En ollut yhtään tietoinen noista uutisista.

Vierailija
769/773 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen aina ollut suuri MCAu -fani ja tämä uusin kausi ei kyllä sytytä lainkaan. Koko ohjelma tuntuu jotenkin teennäiseltä ja "jenkitetyltä". Toki jo edellisillä kausilla oli samantapaista draamaa huomattavissa, muttei samassa mittakaavassa kuin nyt.

Eniten ärsyttää naistuomari maistamistilanteissa. Syökö joku oikeasti tuolla tavalla suuta mutrustaen? Ylipirteä ja teennäinen muutenkin.

Toinen on Poh. Nauraessaan suu aina ammollaan. En usko, että aina olisi noin hauskaa.

Millä meriiteillä Andykin on tuomariksi valittu?

Mutta ehkä tämän kauden onkin tarkoitettu olevan joko pehmeä lasku tuleville kausilla jotta ehtii tottua uusiin tuomareihin, taikka sitten viimeinen, ettei enää kaipaisi alkuperäisiä tuomareita.

Noh, minä ainakin kaipaan :(

Olen y.o. viestin kirjoittaja, ja pakko vetää hieman takaisin liian aikaisin lauottuja sanojani. Kausi on nyt katsottu loppuun, ja voin sanoa, että asenteeni muuttui mitä enemmän aikaa kului. Juontajiin tottuu ajan myötä, heistä kuoriutuu ihan ok ja inhimillisiä tyyppejä. Varsinkin Mel ja Josh. Kaikille kilpailijoille en kuitenkaan lämmennyt, mutta näinhän se on irl:kin. Aina ei voi pitää kaikista. Kannattaa kuitenkin antaa uudelle MCAlle mahdollisuus ja katsoa loppuun saakka. :)

Vierailija
770/773 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Melissan tapa maistella ja syödä annoksia pistää silmään.

Joo miksei sitä "tuotetta" voi laittaa suuhun kokonaan vaan vain puoliksi ja sitten imuttaa niin että ne räikeät huulipunat kulahtaa? Vois tosiaan olla maisteluissa luonnollisempi huulipunasävy. Muutenkin mä olen edelleen sitä mieltä että on aika turha hohottaja.

Vierailija
771/773 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se naistuomari onko Mel vai Melissa on epämiellyttävä tuttavuus.Onko erehtynyt formaatista nuohan ei ole kauneuskilpailut,turhaa hakea moiseen ohjelmaan jos huulitörröt ei kestä maistelua.Ärsyttävä nainen muutenkin.

Vierailija
772/773 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miellyttävä ruokaohjelma, joka herättää empatiaa kaikkia osallistujia kohtaan. Kauneusvirheenä melkoisen selkeä suosiminen: näin juuri jakson, jossa toiseksi huonoimman annoksen tekijä sai fudut, koska huonoimman annoksen tekijä oli enemmän yleisön mieleen. Muuten mukavaa ajanvietettä. 🙂

Vierailija
773/773 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nojaa, nää parin kilpailijan jokapaikan curryt alkaa nyppiä ihan tosissaan. Liekö noilla jälkiruokahaasteessakin tarjolla joku mansikkakermavaahtocurry tjsp. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kolme