Maria Juuli Janette & Mikael Eeli Elias. <3
Kommentit (29)
taitaa olla taas tän saman raivohullun ap:n tämäkin ketju (lasten iät ja ap:n "kypsä" kommentointi natsaa):
http://www.vauva.fi/keskustelu/4411242/ketju/28_ja_39_vuotiaana_vauva_mielipiteesi
Tulee mieleen aika tyhmän, mielikuvituksettoman ja kouluttamattoman ihmisen keksimällä keksityt lasten nimet.
Jätä janette pois. Kuulostaa ihan stripparin nimeltä.
[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 14:04"]
Jätä janette pois. Kuulostaa ihan stripparin nimeltä.
[/quote]
Tuota, en jätä. Kun se nimi kuuluu meidän lapselle ja lapsemme on ristitty jo tuon nimisiksi. :) minulle ei tule yhtään mieleen siitä mikään strippari, vaan ennemmin Tarzan & Jane elokuvassa oleva Jane. :)
Typerää kun pitää laittaa samanoloiset nimet sisaruksille :(
[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 14:06"]
Typerää kun pitää laittaa samanoloiset nimet sisaruksille :(
[/quote]
No pointtina juuri onkin ollut se, että kun he ovat sisaruksia, niin saisi saman tyyliset nimet, mutta eivät kuitenkaan liian samanlaiset. Minusta se on ollut ihan mukava ajatus, ei me muuten miehen kanssa oltaisi lapsiamme noilla nimillä nimetty. :)
Miksi kysyt, jos nimet on jo annettu? Tulee kuitenkin vaan paha mieli jos tulee negatiivista palautetta, ja sitähän täällä pääasiassa tulee kun nimistä on kyse.
[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 14:18"]
Miksi kysyt, jos nimet on jo annettu? Tulee kuitenkin vaan paha mieli jos tulee negatiivista palautetta, ja sitähän täällä pääasiassa tulee kun nimistä on kyse.
[/quote]
No miksi välttämättä tulisi negatiivista palautetta? Uskon, että on ihmisiä jotka tykkää noista nimistä ja sitten niitä jotka ei tykkää. :) ei kaikki voi olla negatiivista. Toinen lapsistani on jo muutenkin aikuinen.
Minä en tykkää nimestä Janette (lähiönimi) ja yhdistelmästä Eeli Elias (liian samanlaiset nimet). Muuten ihan kivat nimet.
Eeli ja Elias on todella samanlaisia nimiä, muunnos samasta nimestä. En todellakaan antaisi samalle lapselle kumpaakin, en edes sisaruksille...
[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 14:22"]
Wt
[/quote]
Mielestäni emme ole mikään White Trash perhe, vaan ihan tavallinen perhe. Vanhemmat käy tavallisissa päivätöissä, vanhempi lapsista on opiskellut ammatin ja käy töissä, nuorin lapsista on koulussa ala-asteella ja koulu sujuu kiitettävästi. Se siitä!
[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 14:22"]
Minä en tykkää nimestä Janette (lähiönimi) ja yhdistelmästä Eeli Elias (liian samanlaiset nimet). Muuten ihan kivat nimet.
[/quote]
Emme asu lähiössä, vaan omakotitalossa, rauhallisella lapsiperhe asuinalueella. Ja olen ottanut kyllä huomioon sen, että Eeli ja Elias ovat HYVIN samantyyliset nimet, mutta juuripa siksi me päätettiinkin miehen kanssa antaa ne pojallemme... ;)
[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 14:23"]
Mun mielestä kauniit nimet :)
[/quote]
Kiitos!
[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 14:24"]
Eeli ja Elias on todella samanlaisia nimiä, muunnos samasta nimestä. En todellakaan antaisi samalle lapselle kumpaakin, en edes sisaruksille...
[/quote]
No eihän sun ole pakko antaakkaan.
Pojan nimi on ihan kiva tytön nimestä en tykkää.
[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 14:47"][quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 14:39"]
Janette on lähiönimi, vaikka asuisitte kuninkaanlinnassa.
[/quote]
No voi herranjumala! :DDD VEDÄ SINÄKIN VITTU PÄÄHÄS! T. AP
[/quote]
Ohoh et kai vaan suuttunut?