mitä asioita salaat sosiaalisessa mediassa?
Tuolla on ketju siitä, miksi ihmiset haluaa korostaa elämänsä hienoutta fb:ssä. Entä mitä asioita ette halua siellä näyttää/kertoa ja miksi?
Itse en kehtaa/viitsi kertoa, jos lähden jonnekin rilluttelemaan yksin, ettei ne kaverit tule kateellisiksi, joilla ei ole lastenvahteja käytettävissä.
Kommentit (2)
En oikeastaan mitään, olen melko avoin, mutta en aina joka vitutusta ala sinne kirjottamaan, ei niitä kukaan halua lukea, yritän aina kirjottaa jotain huumorilla, sellaisia itsekin tykkään lukea, ja ottaen huomioon että mulla on kavereina oma äiti, oma tytär, oma mies, muita sukulaisia, siskon ex-mies, hyvin sekalainen n. 60 ihmisen joukko, kaikki on jollain lailla tuttuja, mutta joitain en näe kuin harvoin. En siis ala siellä tilittää mitään että riideltiin miehen kanssa, kyllä se on tyhmä, ei ole seksiäkään ollut hetkeen, ja on kauhee ripuli...
Käytännössä kaiken, koska olen niin passiivinen somessa. Ei siellä ole edes parisuhdestatustani julkisena. Ei yliopistoakaan tai lukiota... Syntymäpäivä taitaa olla.