Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka usein kolikot pestään?

Vierailija
08.03.2015 |

Kuka ne pesee? Kai ne kuitenkin joku joskus pesee? Vai onko ne ihanan kiiltävät, uutukaiset Euro kolikot kiertäneet likaisesta kädestä, tai vaikka pyllyreiästäkin toiseen, vailla ainukaistakaan pesua?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 13:56"]

Kuka ne pesee? Kai ne kuitenkin joku joskus pesee? Vai onko ne ihanan kiiltävät, uutukaiset Euro kolikot kiertäneet likaisesta kädestä, tai vaikka pyllyreiästäkin toiseen, vailla ainukaistakaan pesua?

[/quote]

Pian pari kymmentä vuotta!!!

Vierailija
2/16 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi helvetti, ei koskaan. Eikä tarttekaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pesen itse aina joka perjantai siivouspäivän yhteydessä.

Vierailija
4/16 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kotona aina keskiviikkoisin kolikonpesupäivä, ja samalla vaivalla ne myös kiillotan

Vierailija
5/16 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahanpesu on laitonta, muistakaa se mammat ennenkuin olette lukkojen takana.

Vierailija
6/16 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin tiskaan hammasharjalla kaikki itselläni käyvät kolikot. Pesuaineita vaihtelen fiiliksen mukaan (eri tuoksuja ja välillä sensitivea kolikon tarpeiden mukaan). Joskus jos on oikein kärsineen näköinen kolikko saatan pesun jälkeen suihkauttaa vähän hajuvettäkin ja hieroa siihen Bebanthenia, ettei tuntisi itseään huonommaksi muiden kolikkojen rinnalla.

Vierailija
7/16 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän pankki huolehdi siitä. Sieltä kun seteleitäkin hakee, niin ovat niin sileitä että!

Vierailija
8/16 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 14:00"]

Minä pesen itse aina joka perjantai siivouspäivän yhteydessä.

[/quote]

Hei, muistankin sut kun sulla kesti se viikkosiivous aika kauan :). Oma vinkkini on että käytä maksukorttia, säästyy viikkosiivouksessa huomattavasti aikaa! Kolikot nyt vielä pesee jos ei hirveitä määriä ole, mutta setelit, silityskin vielä...! Ei ihme että käteisen käyttö on vähentynyt.

Vierailija
9/16 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanat AV-mammat! Onneksi te huolehditte näistä asioista. Me muut yksinkertaiset ja itsekeskeiset ihmiset, jotka tallaamme elämässä eteenpäin ymmärtämättä edes miettiä tällaisiakin tärkeitä ja ihmiskunnan hyvinvoinnille välttämättömiä tekijöitä, emme varmaan koskaan tule tajuamaan kokonaisuudessaan miten tärkeä hiljainen sankarinaisten ja miksei -miestenkin joukko puolustaa ja pitää huolta meidän kaikkien yhteisistä asioista. Kyynel vierähti poskelleni lukiessani näitä vaatimattomien sankarinaisten ja kenties -miestenkin tarinoita. Olen sanaton kunnioituksesta.

Carry on!

Vierailija
10/16 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aku ankka hinkkaa niitä puhtaaks päivätyökseen.

Vierailija
11/16 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aku Ankkahan se käy meillä kolikot pesemässä ja kiillottamassa.

Vierailija
12/16 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin pesen kolikot kerran viikossa, samalla silitän setelit. Tämä siis viikkosiivouksen yhteydessä.  Ja jos oikein laiskuus yllättää tai haluan hemmotella itseäni, tilaan siivoojan kotiin, vien kolikot rahanpesulaan pestäväksi ja setelit mankeloitavaksi.

Vierailija
13/16 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä oli lapsena alta 10 vanha kun olin. Kuljettaa kolikoita suussa. :( ällöttää nykyään aika vahvasti kyseinen touhu.

Olisitte nähneet kioskintädin ilmeen kun pullautin kasan 5 , 10 , 50 pennisiä siihen kassalle.

Vierailija
14/16 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siltä varalta että ap on tosissaan...ne uudet kolikot on juuri pankista myymälään tilattu vaihtorahana ja jonkin aikaa rahaliikenteessä kiertäessään nekin muuttuu paskanharmaaksi. KUKAAN ei niitä pese. :D

Vierailija
15/16 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ihan aikuisten oikeesti pankit ja visiin kaupatkin lähettää kaikki vanhat ja rispaantuneet rahat tuhottavaksi ja uusia painetaan jatkuvasti. Nämä on päivän piristyksiä, nämä tällaiset .

Vierailija
16/16 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 15:52"]

Itsellä oli lapsena alta 10 vanha kun olin. Kuljettaa kolikoita suussa. :( ällöttää nykyään aika vahvasti kyseinen touhu.

Olisitte nähneet kioskintädin ilmeen kun pullautin kasan 5 , 10 , 50 pennisiä siihen kassalle.

[/quote]

:DD Ihana!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kahdeksan