Tekisittekö valituksen päiväsaikaan kuuluvasta, jatkuvasta metelistä?
Otsikossa nyt tulikin tämä kerrostalon elämän ihanuus! Yläkerrassa asuu lapsiperhe, eikä siinä mitään jos lasten _normaaleista_ leikeistä lähtee ääntä, se kuuluu normaaliin arkeen.
Mutta ongelmaksi on koitunut se, että nämä lapset paukuttavat lattiaa ja pattereita leluillaan tmv. Huutoa, juoksemista ja tömistelyä. Kestää aamusta iltamyöhään! Oli arki tai pyhä, jossain vaiheessa alkaa tämä metelöinti, eivätkä vanhemmat tunnu sanovan mitään.
Ollaan ihan toivottomia ja mietitty jo muuttoa muualle. Puhuminen ei näille naapureille auta. Hermot ovat täysin riekaleina, koskaan ei esim. töistä tullessa ole hetken rauhaa tämän takia. Viikonloppuisin nukkumisesta pitkään saa vain haaveilla. Meneekö miten päiväsaikaan tapahtuvista, hiljaisuusajan ulkopuolella olevat valitukset miten läpi?
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Välinpitämätön vanhempi räplää kännykkää, tietokonetta tai lepää ja jälkikasvu saa toteuttaa itseään parhaalla mahdollisella tavalla mitä itse keksii. On ottanut ihan tosissaan että pitää tehdä veronmaksajia mutta ei muuten kiinnosta sen veronmaksajan kasvattaminen niin että meneehän se siinä omien harrastusten sivussa.
Älä vaan häädä niitä tänne omakotitalo alueelle tai ne kakarat häädetään pihalle kiljumaan tuntikausiksi. Miksi et itse muuta omakotitaloon. Omakotitalossa on aivan mahtava asua jos ei joku lättää tramboliinia naapurin terassin viereen. Työssäkäyvien pitää vielä ahtaassa lähiössä asua ennen kuin vasta eläkkeellä on mahdollista mennä jonnekkin korpeen missä ei naapureita ihan kyljessä. Naapuriin uusi lapsiperhe ja siellä eivät lapset kilju ja huuda niin että ihmettelen mitä vikaa sellaisessa perheessä on kun aivan kamalat ääni volyymit joistain lapsista lähtee. Vanhemmat ovat vähän vanhempia niin ettei ihan nuoria.
Miksi ap pitäisi muuttaa kotoaan pois? Miksi häiriköt saa jäädä asumaan, siksi että voivat jatkaa muiden asukkaiden häiriköintiä? Kyllä häätö tuolle naapurille olisi oikein, oppisivat ehkä siinä vaiheessa.
Ap asuu väärässä paikassa niin että voisi harkita muuttoa muualle tai sitten alkaa itsekkin häiriköksi. Minä alkaisin häiriköksi jos ei voi muuttaa pois. Kummallista kun valitin metelistä ja aloin pitää sitä meteliä itsekkin niin sain t.uhkauksen ja että on mt ongelmia. Kun näille helvetin metelin aiheuttajille antaa takaisin meteliä niin on heti mielenterveysongelmainen ja itse ovat ihan terveitä.
Vierailija kirjoitti:
En jaksais olla noin pikkumainen. Käy välillä kodin ulkopuolella ni ei tarvi kytätä jatkuvasti muiden tekemisiä.
Samoin sinullekkin niin että ole joskus hiljaa niin kuulet ja jos avaa silmätkin niin näkee. Käy sinäkin joskus kotisi ulkopuolella kuuntelemassa sitä meteliä jos et sitä itse pidä. Ei kukaan turhasta valita eikä halua olla pikkumainen.
Kyllä se meteli on jo ärsyttävä jatkuen pitkään jos joku siitä valittaa ja häiriintyy. Jos maksaa kalliin hinnan asunnosta niin eikö siihen rahaan luulisi jo kuuluvan rauhankin eikä jotain naapurin jatkuvaa melua.
Vierailija kirjoitti:
En jaksais olla noin pikkumainen. Käy välillä kodin ulkopuolella ni ei tarvi kytätä jatkuvasti muiden tekemisiä.
Jos olisit lukenut aloituksen, niin tietäisit että käymme töissä. Harrastuksiakin on ja ulkoiltua tulee päivittäin, eli kodin ulkopuolelle poistuminen ei ole ongelma. Oikeastaan tuntuu, ettei tämä naapuriperhe poistu kotoaan ollenkaan, ainakin lasten metelistä päätellen.
Jaksaisitko sinä itse kuunnella häiritsevää meteliä päivästä toiseen kellonympäri? Kyllä se alkaa jo tunnin - parin jälkeen vituttamaan oikein kunnolla, parhaassa tapauksessa et kuule omia ajatuksia sen möykän läpi.
- Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olisit lukenut aloituksen, niin tietäisit että käymme töissä. Harrastuksiakin on ja ulkoiltua tulee päivittäin, eli kodin ulkopuolelle poistuminen ei ole ongelma. Oikeastaan tuntuu, ettei tämä naapuriperhe poistu kotoaan ollenkaan, ainakin lasten metelistä päätellen.
Jaksaisitko sinä itse kuunnella häiritsevää meteliä päivästä toiseen kellonympäri? Kyllä se alkaa jo tunnin - parin jälkeen vituttamaan oikein kunnolla, parhaassa tapauksessa et kuule omia ajatuksia sen möykän läpi.- Ap
Älä välitä, varmaan vain naapurisi löysi palstalle ja tunnisti itsensä.