valtava väsymys mutta ei nukuta.mitä tämä oikein on?
Monta viikkoa ollut jo ns. Fyysinen väsymys, hädin tuskin jaksan töissä käydä, en muuta. Töissäkin olen aivan maitohapoilla jo aamupäivällä, viikonloput eivät helpota oloa vaikken tee muuta kuin makaan. Kuitenkaan ei ns. Nukuta??? Olen siis jumalattoman väsynyt, mutta unta tämä ei vaadi. Ei auta lisävitamiinit. Mikä hitto mulla on?
Kommentit (9)
Väsyflunssaa on oikeasti liikkeeellä
Ömm. Onko töissä sisäilmaongelma? Sain samat oireet työpaikassa jossa ole reilusti hometta. Paitsi jos jatkuu viikonloppuna niin entäs kilpparit, tai onko joku imeytymishäiriö? Otathan yhteyttä työterveyteen?
Kyllä sun on paras käydä lääkärissä ja verikokeessa varmuuden vuoksi, ettei ole mistään sairaudesta kyse.
Noutaja on oven takana. Älä sulje silmiäsi! Toistan, älä sulje silmiäsi!!!
Lääkärille rohkeasti vain! Itse sain juuri autoimmuunisairausdiagnoosin. Koko elämä tämän kanssa nyt sitten eletään, mutta ainakin sain selityksen esim. terveellisestä ruokavaliosta huolimatta toistuville anemioille.
Taidan tosiaan varata työterveyteen ajan, kiitos. Ja huomenaamulla teen raskaustestin alta pois. Itseasiassa pari testiä tehty, ek näytti haalean viivan ja toisenmerkkinen testi negatiivista. Mutta jostain olisi saatava virtaa, ei tämä ole normaalia. Välillä tuntuu ihan kuin olisin kännissä, sellainen känniväsymys. Ap
Flunssa yrittää puskea päälle.