Mitä feikkiä ulkonäössäsi on vai oletko ihan luomu?
Itselläni on värjätyt hiukset (oma väri melko harmaa), microblading kulmat (omat kulmat harvat ja vaaleat ) sekä ripsien pidennykset (omat ripset vaaleat). Mielestäni olen parannellut ulkonäköäni, jotta näyttäisin pirteämmältä ja viimeistellymmältä.
Kommentit (46)
Liimaan aina pitkän ja paksun siittimeni jalkoväliin kiinni niin ettei sepalukseni pullota jatkuvasti.
Vierailija kirjoitti:
Liimaan aina pitkän ja paksun siittimeni jalkoväliin kiinni niin ettei sepalukseni pullota jatkuvasti.
Ensimmäinen rehellinen vastaus - kiitos!
Rinnat on pienennetty. Muuten kaikki on ihan luomua (ei ole värjätty, pidennetty tms mitään). Joskus kevyesti meikkaan mutta usein ei sitäkään.
Hampaat oikaistu, valkaistu.
Leukakuoppa (mallia eric forrester) täytetty persiistä otetulla rasvalla.
Tietty kokovartalosokerointi ympäri vuoden ja suihkurusketus näin talvella.
Rektumi valkaistu.
Ja toki salilla vietetty satoja, satoja tunteja.
Kyllä tytöt tykkää!
Ripset ja kulmat kestovärjätty, hiuksissa hiukan luonnollista väriäni lämäimämpi sävy + 10cm tyvikasvua (oman värin kasvatus kesken).
Luomu sikäli että hiukset, ripset ja kulmat ovat luonnostaan tummat. En juuri koskaan meikkaa (tyyliin kerran vuodessa, sama kynsien lakkauksen kanssa). Karvat kyllä poistan sokeroinnissa, kainalot, bikinialueen, sääret ja ylähuulen.
Mitens toi silari? Monet on tyytyväisiä pieniin AA tisseihin ja monet miehet (mm minä) ykkää niistä siinä missä muistakin. Mutta onko teininä tullut traumoja vai miksi niihin pitää laittaa silaria? Vai koetteko aikuisenakin vielä riittämättömyyttä?. Vai haluaa vauvan/teinin asteelle jäänyt mies isoja heiluvia tissejä?
Vierailija kirjoitti:
Mitens toi silari? Monet on tyytyväisiä pieniin AA tisseihin ja monet miehet (mm minä) ykkää niistä siinä missä muistakin. Mutta onko teininä tullut traumoja vai miksi niihin pitää laittaa silaria? Vai koetteko aikuisenakin vielä riittämättömyyttä?. Vai haluaa vauvan/teinin asteelle jäänyt mies isoja heiluvia tissejä?
Miksi oletat naisten tekevän rinnoilleen mitään miesten vuoksi? Jotkut naiset vain itse pitävät silareista. Itselläni ei ole mutta tunnen parikin joilla on ja kyse oli heillä pitkäaikaisesta haaveesta ja edelleenkin vuosikausia laiton jälkeen he pitävät niistä. Toisella oli luonnostaan pienet rinnat ja toisella keskikokoiset (tai jopa vähän isommat) joten ei sekään pidä paikkaansa että vain hyvin pienirintaiset naiset pitäisivät silareista.
Itse taas pienennytin rintani. Itseni vuoksi, välittämättä vähääkään miesten mielipiteistä.
Hiukset leikattu, itse leikkaan harmaat pois joukosta. Parta ajettu ( etenkin koska harmaantuu hiuksia enemmän). Silmät leikattu, ettei tarvitse laseja. Hampaiden valkaisu tehdään ensi viikolla.
ihan luomu. Allergioiden takia en voi värjätä jne. Meikit ärsyttää ihoa ja näytän vanhemmalta meikattuna en tykkää
Vierailija kirjoitti:
Turha yrittää kerätä säälipisteitä tuolla "mun mielestä luonnolliset on parhaat". Samalla mollaten niitä, ketkä isoista pitävät.
Melkein yhtä säälittävää kuin paksulle naiselle jankkaaminen "ihanaa kun naisessa on mistä ottaa kiinni".
Ei tuo lisää naisten mielissä sinun markkina-arvoa yhtään. Yleisesti ottaen ulkomuodon kommentointi (myös positiivisella taka-ajatuksella) on naiselle turn off.
Luomu. En ottanut edes hammasrautoja, vaikka tarjottiin. Jos joku tuomitsee minut hampaiden takia, niin enpä jää mistään paitsi jos emme ole tekemisissä. Puntaroin asian noin kun mietin otanko raudat vai en. Auttaa arvioimaan toisen luonnetta.
Kulmakarvoja trimmaan tarvittaessa, eli kun joku yksittäinen karva kasvaa ulos rivistä.
Hiuksia käyn leikkuuttamassa kampaajalla säännöllisin väliajoin.
Kynnet leikkaan säännöllisesti.
Pari kertaa olen kokeillut kevyttä meikkivoidetta, mutta minusta näyttää, että se jotenkin korostaa naamassani olevia ryppyjä, joten en ole sitä sitten enempi käyttänyt. Pitäisi kai olla kunnon maski naamalla, tai sitten ei mitään.
Itseasiassa olen tätä nykyä ihan luomu kun hiuksissakin on vihdoin oma väri.
Vierailija kirjoitti:
Entäs miehet, jotka tykkäävät luomuista jättirinnoista, niitäkin on. Ovatko he autisteja vai alieneita?
Hiuksissa väri sekä jatkot. Kulmissa micro blading. Botoxia sibeliusrtppyihin. Volyymiripset. Hampaissa laminaattia. Huulissa täyteainetta. Geelikynnet.