Mitä feikkiä ulkonäössäsi on vai oletko ihan luomu?
Itselläni on värjätyt hiukset (oma väri melko harmaa), microblading kulmat (omat kulmat harvat ja vaaleat ) sekä ripsien pidennykset (omat ripset vaaleat). Mielestäni olen parannellut ulkonäköäni, jotta näyttäisin pirteämmältä ja viimeistellymmältä.
Kommentit (46)
Hiuksia vaalennettu yksi aste, värjätyt kulmat ja ripset (olen blondi) ja hampaita vaalennettu kotikonstein pari vuotta sitten hammaslaakärin saaduin muotein ja ainein.
Hiukset värjätty.
Kulmakarvatkin kestovärjäisin, jos olisi olemassa joku turvallinen väri. Hampaat haluaisin myös valkaista.
Ajan parran. Mikään muu ei ole feikkiä. Hiuksetkin leikattu viimeksi 1,5 vuotta sitten. Niin ja kynnet leikkaan.
Ei mitään. Olen ihan luomu
Vaaleat hiukset on omat, olen pitkä ja hoikka.
N38
Oon ihan luomu, paitsi joskus on piilari toisessa silmässä (vähentää karsastusta, ku näen paremmin)
Geelikynnet (ei tippejä eli jatkopaloja) sekä ylikasvaneet raidat hiuksissa. Ja välillä käytän meikkiä, ei oo muuta feikkiä enkä kaipaakaan.
Meikkiä joskus ja sekin vähäistä nykyisin, jostain syystä iho on muuttunut hyvin herkäksi. Muuten mennään ihan luomuna eikä ole kukaan vielä rumaksi kehdannut sanoa.
Ei mitään, luonnollisen komea, parran toki siistin ja olen edustuskelpoinen...
Käytän kulmaväriä (suht hillitysti kylläkin). Ehkä myös hiusten suoristaminen lasketaan, sillä oikeasti mulla on sotkuinen kiharapehko.
Hiuksissa vaaleita raitoja. Kolmessa etuhampaassa muotoilua paremman malliseksi paikka-aineella. Kasvoista ja kaulalta poistettu häiritseviä luomia ihan vain esteettisistä syistä. Kerran vuosia sitten on hampaat valkaistu. Meikkaan kevyesti aina jos ihmisten ilmoille lähden.
Yksi hiustensiirto tehtynä eli hiukset on omat mutta ilman operaatiota olisin kalju.
Paikattuja hampaita on useita, etuhammaskin lohkesi joskus jo vuosia sitten.
Hiusväri ja vähän nypityt kulmat, muuten luomu.
Meikkinä käytän yleensä rajauksia silmissä.
Kestovärjätyt kulmat.